To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
"Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Lubniu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 611394-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 182 682 001
faks: 182 682 001
e-mail: przedszkolelubien@onet.eu
www: www.przedlubien.blizej.info
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Prowadzenie stołówki w Przedszkolu Samorządowym w Lubniu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i wydaniu posiłków dla dzieci w Przedszkolu Samorządowym w Lubniu.
Dożywianie dzieci odbywać się będzie w okresie od 01.12.2020r. do 31.07.2022r. - od poniedziałku do piątku, w dni pracy przedszkola z uwzględnieniem przerw świątecznych i tp.
1. Zamawiający informuje, że przygotowywanie posiłków musi odbywać się w pomieszczeniach, które są w posiadaniu Przedszkola Samorządowego w Lubniu – budynek nr 885 w Lubniu oraz budynek nr 513 w Lubniu. Dla części dzieci posiłki będą przewożone i wydawane w budynku nr 513 w Lubniu. Punkt wydawania posiłków w budynku 513 wyposażony jest w zlewozmywak dwukomorowy, zmywarkę gastronomiczną i szafę do przechowywania talerzy i sztućców.
2. Szacunkowa liczba posiłków: 145 śniadań, 125 obiadów pełnych85 podwieczorków, 10 zup, 150 sztuk wody.
3. Zamawiający informuje, że dysponuje pomieszczeniami (kuchennymi) w budynku nr 885 w Lubniu o łącznej powierzchni 182 m2 , w skład których wchodzą:
- kuchnia
- pomieszczenie do wydawania posiłków
- zmywalnia
- przygotowalnia
- odpadki
- magazyn kiszonek
- magazyn produktów suchych
- magazyn warzyw
- magazyn
- pomieszczenie gospodarcze
- przedsionek
-centrala wentylacyjna
- komunikacja
- pomieszczenie socjalne z wc
W ramach użyczonych pomieszczeń Zamawiający dysponuje następującym wyposażeniem:
- stół do pracy
- stół do pracy A
- stół do pracy A+P
- regał
- kuchnia gazowa
- taboret gazowy
- patelnia elektryczna
- okap przyścienny
- stół centralny – 2 sztuki
- stół przyścienny z szufladami i drzwiami skrzydłowymi
- stół z basenem – 2 sztuki
- regał perforowany
- zlew 2 – komorowy z drzwiami suwanymi
- szafa przelotowa z drzwiami suwanymi
- stół przyścienny z półką – 2 sztuki
- stół ze zlewem
- stół ze zlewem i półką
- szafa chłodnicza
-Termos z kółkami -szt. 2,
-Pokrywka garnka GN 1/1- szt. 3,
-Pokrywka z uszczelką- szt. 3,
-Garnek GN delux – 65 -szt. 4;
-Garnek GN Delux -100 -szt. 1
-Garnek GN 150 -szt. 1
-Pokrywka szczelna ½ - szt. 4
-Garnek GN ½ 200 – szt. 4
-Pokrywka śr – 32 szt. 2;
-Pokrywka śr.36 –szt. 1
-Garnek wysoki 22 l – szt.2
-Garnek wysoki 37 l. szt.1
Wyposażenie to Zamawiający udostępni wykonawcy na okres realizacji niniejszego zamówienia. W okresie realizacji zamówienia wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za udostępnione wyposażenie oraz pomieszczenia. W/w pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną przekazane wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego który będzie stanowił integralną część umowy. Pozostałe wyposażenie, w tym naczynia stołowe i sztućce Wykonawca zaopatrzy się we własnym zakresie.
Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z Zarządzeniem Nr 131/2019 Wójta Gminy Lubień z dnia 02 grudnia 2019r. w sprawie : ustalenia minimalnych stawek czynszu miesięcznie brutto w złotych za 1 m2 powierzchni lokali użytkowych oraz ustalenia minimalnych stawek brutto czynszu za 1 m2 dzierżawy gruntu rocznie, Wykonawca będzie ponosił koszty związane z czynszem – opłatą za udostępnione pomieszczeń, w których prowadzona jest stołówka szkolna dla uczniów. Informujemy, że zgodnie z w/w zarządzeniem- czynsz za 1 m2 zajętej powierzchni wynosi 10,00 złotych brutto miesięcznie (cena ta zawiera opłaty za energię elektryczna oraz za gaz).
Czynsz za korzystanie z wyposażenia kuchni wynosi 100,00 złotych brutto miesięcznie.
4. Przygotowując posiłki należy uwzględniać wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Resztki i śmieci pozostałe po wydawaniu posiłków muszą być wywiezione z pomieszczeń stołówki na koszt wykonawcy usługi. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Przede wszystkim Wykonawca musi uwzględnić normy żywienia w przedszkolach oraz następujące zalecenia Zamawiającego:
W żywieniu dzieci w wieku przedszkolnym należy stosować dietę lekko strawną. Posiłki gorące powinny być gotowane, duszone, pieczone, sporadycznie smażone.
W planowaniu jadłospisu należy uwzględnić konieczność podania na śniadanie dwa razy w tygodniu mleka lub produktów zastępczych tj. ser twarogowy lub ser żółty, raz w tygodniu ryb na śniadanie lub obiad. - posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności, - codziennie musi wystąpić surówka lub warzywa gotowane,- co najmniej 3 razy w tygodniu danie mięsne lub rybne oraz codziennie do śniadania dodatkiem będą sezonowe owoce lub warzywa (jabłko, marchewka itp.). W sytuacji wyjątkowej spowodowanej czynnikami losowymi co może skutkować „nieprzygotowaniem posiłku”, Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu suchego prowiantu o wartości ceny obiadu brutto. Ponadto Wykonawca musi zapewnić wodę do picia ( 250 ml) w ciągu dnia– ilość w zależności od potrzeb dzieci.
Trzy razy w tygodniu do przekąsek należy dodać dodatek w postaci pestek dyni, słonecznika, orzechów lub bakalii.
Zalecane przez Zamawiającego posiłki to:
- Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem i dodatkami wędliny, past serowych, sera żółtego jajek, lub dżemów; zupy mleczne lub kiełbaski na ciepło. Do picia: herbata, kakao, kawa zbożowa. Kaloryczność śniadania w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok.400 kcal. Jeden raz na dwa tygodnie śniadanie musi być przygotowane w formie bufetu.
- Obiad;. ma być posiłkiem mięsnym/rybnym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Posiłek mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem i krokiety.
Kaloryczność obiadu w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok. 550 kcal. Zupa 250- 300 ml, drugie danie: 150g ziemniaków, ryżu, kaszy lub makaronu +100 g mięsa lub ryby +100 g surówki lub jarzyn gotowanych. Drugie dania typu łazanki, pierogi, gołąbki kluski : 250 g
- Podwieczorek: kanapki z różnymi dodatkami, ciasto drożdżowe, kruche lub ucierane, jogurty, napój: herbata, kompot lub sok. Do podwieczorku jako dodatek owoce sezonowe. Kaloryczność podwieczorku w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok 250 kcal.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, ze posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu dwóch tygodni. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy
z pracownikami Samorządowego Przedszkola w Lubniu.
6. Wykonawca zobowiązany jest wydawać posiłki w następujących porach dnia:
- śniadanie - 8:45 – 9: 15
- obiad - 11:45 – 12:30
- podwieczorek - 14:30 – 14.55
7. Miesięczny jadłospis będzie przedstawiany Dyrektorowi Przedszkola z tygodniowym wyprzedzeniem do akceptacji lub zatwierdzenia .
8. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić odpowiednią liczbę osób, pozostających
w stosunku pracy do Wykonawcy, w celu sprawnego i właściwego wywiązania się z umowy.
9. Do obowiązków wykonawcy należy zakup artykułów spożywczych, środków czystości przygotowywanie posiłków, gotowanie, podawanie posiłków, mycie garnków, talerzy, szklanek, sztućców, itp. , utrzymanie w czystości wszystkich przejętych pomieszczeń. Koszty związane z opłatami za czynsz, zużycie prądu, wody, gazu, wywiezienie śmieci
i innych nieczystości stałych i płynnych ponosi wykonawca.
10. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem w trakcie okresu dożywiania może ulec zmianie. W przypadku zmiany liczby posiłków, Wykonawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. Zamawiający informuje, że szacunkowa liczba posiłków wydawanych dziennie przedstawia się następująco: 145 śniadań, 125 obiadów pełnych, 85 podwieczorków, 10 zup, 150 sztuk woda (zamawiający zastrzega, że liczba ta może ulec zmianie).
11. Ponadto informujemy, że liczba dni pracujących w przedszkolu przedstawia się następująco; 22 dni w roku 2020, 232 dni w roku 2021 oraz 105 dni w roku 2022.
12. Wykaz dzieci objętych dożywianiem zostanie przekazany przez Dyrektora Przedszkola przed rozpoczęciem dożywiania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 55.52.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 378600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Gastronomia i Handel Krystyna Brzezicka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lubień 513
Kod pocztowy: 32-433
Miejscowość: Lubień
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 450975
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 450975
Waluta:
INNE PRZETARGI LUBIEŃ
więcej: przetargi LUBIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa cateringowa szkół, przedszkola i żłobka na terenie Gminy Bobolice
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia w oddziałach przedszkolnych SP Lubenia, SP Siedliska i SP Straszydle oraz dożywiania uczniów ze szkół Gminy Lubenia"
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków dla wychowanków Gminnego Przedszkola w Michałowie.
- Przygotowanie i dostarczanie oraz wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży Zespołu Szkół w Szumowie w okresie od 01.09.2025 r. do 31.07.2026 r."
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.