eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529352-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy:

Dostawa drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 582651-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: +48 (52) 33 91 100
faks: +48 (52) 33 91 200
e-mail: waldemar.baczynski@wody.gov.pl
www: https://bydgoszcz.wody.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BD.ROZ.2810.44.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z nw. części: Część 1. Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Bydgoszcz, al. Mickiewicza 15, 15-085 Bydgoszcz Część 2. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Bydgoszcz, al. Mickiewicza 15, 15-085 Bydgoszcz Część 3.
Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Bydgoszcz, al. Mickiewicza 15, 15-085 Bydgoszcz Część 4. Tekstylia dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Gdańsk, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk Część 5. Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu
Gospodarki Wodnej Gdańsk, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk Część 6. Rolety, żaluzje,
wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Gdańsk, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk Część 7. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Gdańsk, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk Część 8. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków Część 9. Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J.
Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków Część 10. Akcesoria różne dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków Część 11. Artykuły wyposażenia
biurowego dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kra-ków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków Część 12. Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków Część 13. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Lublin, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin Część 14. Artykuły wyposażenia biurowego dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Lublin, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin Część 15. Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań Część 16. Akcesoria różne dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań Część 17. Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań Część 18. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań Część 19. Artykuły metalowe dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań Część 20. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Rze-szów, ul. Hanasiewicza 17 b, 35-103 Rzeszów Część 21.Tekstylia dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Rzeszów, ul. Hanasiewicza 17 b, 35-103 Rzeszów Część 22. Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Rzeszów, ul. Hanasiewicza 17 b, 35-103 Rzeszów Część 23. Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13 a, 70-030 Szczecin Część 24. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13 a,
70-030 Szczecin Część 25. Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13 a, 70-030 Szczecin Część 26. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Warsza-wa, ul. Zarzecze 13 b, 03-194 Warszawa Część 27.
Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Warszawa, ul. Zarzecze 13 b, 03-194 Warszawa Część 28. Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki
Wodnej Wro-cław, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław Część 29. Rolety, żaluzje, wertikale dla
Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wrocław, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław 3. Szczegółowy opis asortymentu stanowi Formularz asortymentowy, załączony do Opisu przedmiotu zamówienia. Formularz asortymentowy zawiera również adresy siedzib w przypadku dostaw z montażem, gwarancji specjalnych oraz informacje dotyczące wymaganych certyfikatów/norm. 4. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, być dobrej jakości i wolny od wad oraz powinien być dopuszczony do obrotu zgodnie z właściwymi przepisami. Opakowania jednostkowe powinny posiadać etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia i przeznaczenie. 5. Zamawiający informuje, iż zastosowane w Formularzu asortymentowym określenie przedmiotu
zamówienia przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązanie będzie miało te same cechy funkcjonalne, co wskazane w Formularzu asortymentowym, a jakość produktu nie będzie gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. 6. Na przedmioty zamówienia powinna zostać udzielona gwarancja minimum 12 miesięcy, chyba że opis przedmiotu zamówienia w Formularzu asortymentowym stanowi inaczej. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do każdej z siedzib Zamawiającego, zgodnie z zapisem w pkt 2. Opisu przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowym. 8. Koszt transportu, wniesienia oraz wyładunek przedmiotu zamówienia leży po stronie
Wykonawcy. Zamawiający wskaże Wykonawcy pomieszczenie przeznaczone na składowanie towaru w
budynkach Zamawiającego. Dostawy będą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od
poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od godz. 9:00 do 13:00. 9. W przypadku stwierdzenia wady produktu lub dostarczenia artykułu innego niż określony w ofercie lub nienależytej jakości Wykonawca jest zobowiązany nieodpłatnie wymienić go na produkt wolny od wad lub zgodny z opisem. 10. Faktura za wykonaną dostawę winna być wystawiona dla każdej jednostki organizacyjnej oddzielnie i dostarczona do jej siedziby.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Bydgoszcz, al. Mickiewicza 15, 15-085 Bydgoszcz

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Bydgoszcz, al. Mickiewicza 15, 15-085 Bydgoszcz

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Bydgoszcz, al. Mickiewicza 15, 15-085 Bydgoszcz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1292.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1869.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1869.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14022.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Tekstylia dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Gdańsk, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1706.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elpis Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Oświecenia 105/8
Kod pocztowy: 61-212
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5854.46

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2951.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8610.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Gdańsk, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1882.19 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elpis Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Oświecenia 105/8
Kod pocztowy: 61-212
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2972.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2972.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4784.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Gdańsk, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 284.55 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 738.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 738.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5842.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Gdańsk, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6268.78 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elpis Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Oświecenia 105/8
Kod pocztowy: 61-212
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8578.59

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8578.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11549.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Akcesoria różne dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Artykuły wyposażenia biurowego dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Kraków, ul. Marszałka J. Piłsudzkiego 22, 31-109 Kraków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 798.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1968.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1968.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16359.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Lublin, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Artykuły wyposażenia biurowego dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Lublin, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5698.73 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elpis Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Oświecenia 105/8
Kod pocztowy: 61-212
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6991.98

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6991.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10442.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Akcesoria różne dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2728.41 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elpis Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Oświecenia 105/8
Kod pocztowy: 61-212
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3994.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3994.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29151.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2062.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2767.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2767.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19864.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: Artykuły metalowe dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Poznań, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Rzeszów, ul. Hanasiewicza 17 b, 35-103 Rzeszów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: Tekstylia dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Rzeszów, ul. Hanasiewicza 17 b, 35-103 Rzeszów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Rzeszów, ul. Hanasiewicza 17 b, 35-103 Rzeszów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11381.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13210.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13210.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68941.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: Artykuły wyposażenia kuchni dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13 a, 70-030 Szczecin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29203.42 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elpis Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Oświecenia 105/8
Kod pocztowy: 61-212
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 61106.19

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44263.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77483.85
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13 a, 70-030 Szczecin

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 25
NAZWA: Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13 a, 70-030 Szczecin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18956.29 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18956.29

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18956.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 66604.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Warszawa, ul. Zarzecze 13 b, 03-194 Warszawa

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 27
NAZWA: Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Warszawa, ul. Zarzecze 13 b, 03-194 Warszawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5257.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6150.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58425.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 28
NAZWA: Przedmioty domowego użytku dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wrocław, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019, poz. 1843 ze zm.) tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 29
NAZWA: Rolety, żaluzje, wertikale dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wrocław, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6002.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6002.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6002.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37392.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.