eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskBudowa chodników w ciągu dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529646-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku:

Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 583647-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 016 648-97-24
e-mail: pzd_przeworsk@wp.pl
www: www.bip.powiatprzeworsk.pl

adres profilu nabywcy: nie dotyczy

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EZ.3311.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: Roboty Budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych” Zamówienie zostało podzielone na części: Część nr 1 „Budowa chodnika w ciągu drogi nr P 1558R Sieniawa - Czerce w km 0+009 - 0+343 str. prawa” Część ta obejmuje zakres: a) Roboty przygotowawcze - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm – 668,00 m2 b) Roboty ziemne c) Studnie rewizyjne – 8 szt d) Kolektor kanalizacji deszczowej 334,00m e) Wpusty deszczowe 8 szt. f) Krawężniki 334,00 m g) Obrzeża 334,00 m. h) Chodniki 501,00 m2 i) Balustrady U-11a - 2,00 m j) Poszerzenie jezdni – nawierzchnia 167,00m2 k) Zjazdy z kostki brukowej betonowej 14,00 m2 l) Zjazdy z mieszanki mineralno – bitumicznej 140m2 Część nr 2.- „Budowa chodnika w ciągu drogi nr P 1627R Jawornik Polski - Jawornik Przedmieście w km 0+449 - 0+589 str. prawa w m. Jawornik Polski” Obejmująca zakres: a) Roboty przygotowawcze - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm = 280,00m2 b) Roboty ziemne c) Studnie rewizyjne - 4 szt. d) Kolektor kanalizacji deszczowej 140,00m e) Wpusty deszczowe 4 szt. f) Krawężniki 140,00m g) Obrzeża po 140,00 m h) Chodniki 210,00m2 i) Balustrady U-11a - 2,00 m j) Poszerzenie jezdni – nawierzchnia - 70,00 m2 k) Zjazdy indywidualne z mieszanki mineralno – bitumicznej w ciągu chodnika 14,00m2 Część nr 3 – „Poszerzenie jezdni w ciągu drogi nr P 2406R Kańczuga -Żuklin - Krzeczowice w km 1+027 - 1+071 str. prawa” Obejmująca zakres: a) Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza b) Poszerzenie - Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami - rury o śr. 50 cm – 6,00m - Koryta gł. 50 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni – 48,00 m2 - Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grubości 5 cm - 48,00 m2 - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 48,00 m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 48,00 m2 - Podbudowa zasadnicza z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 8 cm -48,00 m2 - Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m ze skarpami o szer. dna do 1,5 m w gruncie kat. III – 2,28m3 - Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi – 20,52m3 - Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm – 0,50m3 - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 2m – 2 szt. - Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu – 2 szt. - Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm – 9,12 m3 - Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur typu HDPE, dwuściennych o śred. 50 cm – 19,00m - Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – 4,00 m - Obsypka rurociągu piaskiem – 7,00 m3 - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – 28,50 m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm – 28,50 m2 - Skropienie emulsją asfaltową podbudowy (oba odcinki do poszerzenia) – 76,50 m2 - Podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 8 cm - 28,50m2 - Skropienie emulsją asfaltową podbudowy- 76,50 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) – 76,50 m2 - Skropienie emulsją asfaltową podbudowy- 76,50 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) – 76,50 m2 - Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III ułożonego wzdłuż nasypu -3,60 m3 - Umocnienie skarpy płytami ażurowymi 60x40xcm na podsypce cementowo-piaskowej – 4,80 m2 - Wykonanie ścieku na dnie rowu z elementu betonowego typu "mulda" szer. 60 cm na podsypce cem.-piask. gr.5 cm, na ławie betonowej C12/15 (gr.10cm) – 10,00m - Umocnienie skarp płytami ażurowymi betonowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 12,00 m2 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonane i odebrane protokołem odbioru całe elementy robót. 5. RODZAJ CZYNNOŚCI NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH DOTYCZĄ WYMAGANIA ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem prac fizycznych wskazanych w przedmiarach robót. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu jeden ze wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodu w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6.Rozwiązania równoważne. 1) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa wart. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 4) Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. 5) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. 7. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Budowa chodnika w ciągu drogi nr P 1558R Sieniawa - Czerce w km 0+009 - 0+343 str. prawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 201424.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Roboty Budowlano-Drogowe GRANIT Ryszard Kłak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cząstkowice 95
Kod pocztowy: 37-565
Miejscowość: Roźwienica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 268420.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 268420.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 268420.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Budowa chodnika w ciągu drogi nr P 1627R Jawornik Polski - Jawornik Przedmieście w km 0+449 - 0+589 str. prawa w m. Jawornik Polski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 83192.01 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Roboty Budowlano – Drogowe „GRANIT” Ryszard Kłak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cząstkowice 95
Kod pocztowy: 37-565
Miejscowość: Roźwienica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 116399.57

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 116399.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 116399.57
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Poszerzenie jezdni w ciągu drogi nr P 2406R Kańczuga -Żuklin - Krzeczowice w km 1+027 - 1+071 str. prawa

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym unieważnia się postępowanie na tą część na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. 2019r. poz. 1843 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.