To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 599914-N-2020
Numer ogłoszenia: 540211263-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 018 4712807, 4715196
faks: 184 712 338
e-mail: zampub@szpital-krynica.pl
www: www.szpital-krynica.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ-ZP-271-27/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części (pakietów).
Pakiet 3 Dostawa środków do dezynfekcji sprzętu medycznego
Pakiet 4 Dostawa środków do dezynfekcji rąk
Pakiet 5 Dostawa środków do dezynfekcji sprzętu medycznego
Pakiet 6 Dostawa środków do dezynfekcji w Centralnej Sterylizatorni
Dostawa przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: PAKIET NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 140517.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A.O/KRAKÓW
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. BALICKA 117
Kod pocztowy: 30-149
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 147656.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 147656.19
Waluta: pln
NAZWA: PAKIET NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27464.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDILAB SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. WYSOCKIEGO 6C
Kod pocztowy: 03-371
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27556.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27556.20
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7618.32 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDIM SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PUŁAWSKA 45B
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8870.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8870.69
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 4:
W związku z tym, iż Zamawiający udzielił omyłkowo odpowiedzi nr 26 wyjaśnień z dnia 27.10.2020 r. skutkującej dopuszczeniem dozowników manualnych Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia części (pakiet 4).
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy o Zamówieniach Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1843)
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający od lat zabezpiecza newralgiczne punkty dezynfekcji rąk dozownikami bezdotykowymi, dlatego w okresie pandemii obniżenie standardu bezpieczeństwa przez wymianę ich na manualne nie leży w interesie Zamawiającego, zwłaszcza w sytuacji w której Szpital został wyznaczony do zabezpieczenia łóżek II poziomu dla pacjentów podejrzanych i zakażonych SARS CoV-2. Wymiana dozowników bezdotykowych na dozowniki manualne znacznie zwiększy ryzyko przenoszenia zakażeń krzyżowych w szpitalu, a co za tym idzie ryzyko ograniczenia ilości personelu potrzebnego do świadczenia usług medycznych.
W związku z powyższym Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania w zakresie pakietu nr 4, gdyż postępowanie w zakresie tej części zamówienia obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: PAKIET NR 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9176.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDIA-MED SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PROMIENISTYCH 7
Kod pocztowy: 31-481
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11235.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11235.24
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET NR 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26460.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SCHULKE POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. AL.JEROZOLIMSKIE 132
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26190.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26190.31
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI KRYNICA - ZDRÓJ
- "Dostawa warzyw i owoców dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- "Dostawa pieczywa dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Modernizacja czterech kortów tenisowych o nawierzchni ziemnej przy ul. Park Sportowy w Krynicy-Zdroju
więcej: przetargi KRYNICA - ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.