To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Projekt budowy chodnika w miejscowości Pogórska Wola, przysiółek Poskle - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 607151-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 146 326 330
faks: 146 326 332
e-mail: sekretariat@ug.skrzyszow.pl
www: http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Projekt budowy chodnika w miejscowości Pogórska Wola, przysiółek Poskle - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.36.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest projekt budowy chodnika w miejscowości Pogórska Wola, przysiółek
Poskle – etap I. W ramach zamówienia należy opracować koncepcję oraz kompletną dokumentację
projektowo – kosztorysową budowy chodnika, po jednej stronie drogi, wraz z odwodnieniem, wzdłuż
drogi powiatowej nr 1378K w Pogórskiej Woli, od skrzyżowania z drogą krajową nr DK94g do działki nr
2488/1 (odcinek około 870 m), zgodnie z załączoną mapą stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.
Przedmiotowa droga jest drogą publiczną klasy zbiorczej (KDZ.3). Projektowany chodnik powinien
spełniać warunki techniczno-użytkowe dostosowane do klasy drogi zgodnie z przepisami zawartymi w
Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz. U z 2016 r. poz. 124
ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wymagane uzgodnienia, decyzje administracyjne,
pozwolenia, w tym w szczególności prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót z
uzyskaniem zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia, pozwolenie wodnoprawne oraz
uzyskać zgody w imieniu Zamawiającego od właścicieli działek na realizację inwestycji w formie umów użyczenia oraz uzyskanie decyzji od administratorów np. dróg, potoków, itd., o ile będą konieczne. 3.
Zamówienie obejmuje wykonanie: 1) koncepcja, 2) projektów budowlano-wykonawczych dla każdej
branży, 3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 4) czasowej oraz docelowej
organizacji ruchu 5) mapy do celów projektowych 6) kosztorysów. 4. Forma opracowania projektu
budowlanego: 1) projekt należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk) oraz w wersji
elektronicznej – 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf. 5. Forma opracowania projektu wykonawczego:
1) dokumentację w podziale na projekty branżowe należy wykonać w technice tradycyjnej (opisowej i
graficznej) oraz w formie elektronicznej, 2) podstawowym wymaganiem jest kompletność pozwalająca na
wyspecyfikowanie wszystkich rodzajów robót oraz określenie ich parametrów ilościowych i kosztowych,
3) projekt należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk), oraz w wersji
elektronicznej – 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf. 4) aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową w
skali 1:500 należy przekazać Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji tradycyjnej (wydruk), oraz w
wersji elektronicznej - 1 egzemplarz płyt CD w formacie *.pdf. 6. Forma opracowania przedmiaru robót i
opracowań kosztorysowych zgodnie z zawartością projektu wykonawczego: 1) struktura podziału
projektu wykonawczego (rysunki i specyfikacje) winna znaleźć swe odzwierciedlenie w strukturze
podziału kosztorysów, 2) przedmiary robót i kosztorysy swoim podziałem mają odzwierciedlać
poszczególne branże, 3) dokumentację przedmiarowo-kosztorysową należy wykonać w 1 egzemplarzu
tradycyjnym z podziałem na przedmiary i kosztorysy oraz przekazać Zamawiającemu wersję
elektroniczną na płycie CD w formacie *.pdf oraz wersji edytowalnej w formacie *.zuz, i/lub *.xml i/lub
*.puz z podziałem na przedmiary i kosztorysy. 7. Forma opracowania Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót: 1) opracowania rysunkowe i tekstowe mają być wzajemnie powiązane tak,
aby każdy rodzaj roboty budowlanej opisany w ramach specyfikacji, był łatwy do zlokalizowania na
rysunkach i w pozycjach przedmiarowych. 2) STWiORB należy wykonać w 2 egzemplarzach
tradycyjnych oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną płycie CD w formacie *.pdf. 8. Przed
rozpoczęciem wykonywania dokumentacji projektowo – kosztorysowej, Wykonawca zobowiązany jest
przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję (minimum 2 warianty) rozwiązań projektowych
dotyczących przedmiotu zamówienia w terminie podanym w rozdz. IV SIWZ. Przy zatwierdzaniu
koncepcji ustalony zostanie szczegółowy zakres wykonania dokumentacji projektowej w ramach obszaru
objętego opracowaną koncepcją. 9. Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie otrzyma od
Zamawiającego upoważnienie do występowania w jego imieniu w sprawach związanych z wykonaniem
zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym proponowane
rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe. 11. Dokumentacja, o której mowa w ust. 1 będzie
stanowiła opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienie wykonawcy przyszłych robót
budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 12. Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot
zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry
techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i
wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Nie może opisywać przedmiotu
zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to
uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie
dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy /lub, równoważne / lub inne
równoznaczne wyrazy. O propozycji takiego opisu Wykonawca winien każdorazowo poinformować
Zamawiającego. 13. Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą
cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy
zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w
zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym
opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do
projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy. 14. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3
lat (36 miesięcy) gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania
protokołu odbioru. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie
oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na wykonaną dokumentację projektową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 30 000,00 zł, a wartość najkorzystniejszej oferty nie podlegającej odrzuceniu wynosi 73 800,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.