eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa paliw w 2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03

Ogłoszenie nr 510531908-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Miasto i Gmina Krotoszyn:

Dostawa paliw w 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607973-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Krotoszyn, krajowy numer identyfikacyjny 25085487200000, Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 62 7227454, 62 722 74 34
faks: 62 594 05 01
e-mail: zp@um.krotoszyn.pl
www: www.bip.um.krotoszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw w 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje :
a/. sukcesywną dostawę paliwa : benzyny i oleju napędowego i płynu Adblue w łącznej ilości do 17 400 litrów, w tym:
- benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości do 8 300 litrów, zgodnie z normą PN-EN 228:2009,
- oleju napędowego ON o liczbie cetanowej min. 51 w ilości do 6 400 litrów, zgodnie z normą PN-EN 590:2013,
- oleju napędowego ON o liczbie cetanowej min. 55 w ilości do 2 600 litrów, zgodnie z normą PN-EN 590:2013 (np. olej napędowy typu Verva ON, Diesel Gold, Shell V-Power, ON Ultimate lub równoważny),
- płynu AdBlue w ilości 100 litrów.
b). sukcesywną dostawę paliwa: oleju opałowego lekkiego w ilości do 38 200 litrów, zgodnie z normą PN-C-96024-L-1.
Sukcesywna dostawa oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do
następujących obiektów : Zespołu Szkół w Benicach, Zespołu Szkół w Chwaliszewie, Świetlicy wiejskiej w Orpiszewie.
c) usługi mycia samochodów, obejmujące samochody służbowe w dyspozycji Wydziałów Urzędu Miejskiego oraz samochody Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Krotoszyn w myjni całorocznej w łącznej ilości do 174 myć, w tym :
- samochodów osobowych w ilości do 74 myć,
- samochodów typu bus, oraz ciągnika rolniczego (komunalnego) w il. do 100
myć.
Zakres usługi obejmuje mycie ręczne nadwozia samochodów z zastosowaniem aktywnej piany, suszenia nadwozia oraz woskowania.
Usługa mycia winna odbywać się w stacji w której tankowane będą pojazdy lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa paliw i mycie samochodów służbowych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu została złożona jedna oferta, która została na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 cyt. wyżej ustawy PZP odrzucona z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
W ofercie Wykonawcy stwierdzono, że nie została podana jedna z informacji odnoszących się do kryteriów oceny ofert, dotycząca warunków płatności faktur.Wykonawca w pkt. 10 formularza oferty nie dokonał żadnego wyboru w przygotowanym oświadczeniu w brzmieniu :
„Oświadczamy, że przyjmujemy warunki płatności faktur w terminie 14 dni/21 dni/30 dni* od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT za dany okres rozliczeniowy”. Nie podał informacji niezbędnej do oceny oferty.
Zamawiający wymagał, by proponowany termin płatności faktur określił Wykonawca.
W ofercie Wykonawca nie zadeklarował żadnego z wymienionych terminów płatności.
W zaistniałej sytuacji Zamawiający nie mógł odgadywać intencji Wykonawcy i uzupełniać jego oferty.
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta, która z uwagi na w/w okoliczności została odrzucona.
Mając powyższe na względzie uznano, iż zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.




CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa oleju opałowego lekkiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu została złożona jedna oferta, która została na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 cyt. wyżej ustawy PZP odrzucona z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
W ofercie Wykonawcy stwierdzono, że nie została podana jedna z informacji odnoszących się do kryteriów oceny ofert, dotycząca warunków płatności faktur.
Wykonawca w pkt. 10 formularza oferty nie dokonał żadnego wyboru w przygotowanym oświadczeniu w brzmieniu :
„Oświadczamy, że przyjmujemy warunki płatności faktur w terminie 14 dni/21 dni/30 dni* od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT za dany okres rozliczeniowy”. Nie podał informacji niezbędnej do oceny oferty.
Zamawiający wymagał, by proponowany termin płatności faktur określił Wykonawca.
W ofercie Wykonawca nie zadeklarował żadnego z wymienionych terminów płatności.
W zaistniałej sytuacji Zamawiający nie mógł odgadywać intencji Wykonawcy i uzupełniać jego oferty.
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta, która z uwagi na w/w okoliczności została odrzucona.
Mając powyższe na względzie uznano, iż zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.




Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.