To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Budowa placu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Kobylnicy przy skrzyżowaniu ulic Stefczyka i Drzymały, dz. nr 70/1, obr. Kobylnica, gm. Kobylnica w zakresie budowy nawierzchni strefy relaksu i strefy sprawnościowej placu zabaw oraz montażu urządzeń sprawnościowych i małej architektury (etap I ) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 603842-N-2020 z dnia 29.10.2020r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 59 841 59 12
faks: 59 841 59 15
e-mail: cuw@kobylnica.pl
www: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl , https://bip.kobylnica.pl
adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl , https://bip.kobylnica.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa placu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Kobylnicy przy skrzyżowaniu ulic Stefczyka i Drzymały, dz. nr 70/1, obr. Kobylnica, gm. Kobylnica w zakresie budowy nawierzchni strefy relaksu i strefy sprawnościowej placu zabaw oraz montażu urządzeń sprawnościowych i małej architektury (etap I ) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW-DOR.271.23.2020.OZ
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Kobylnica, przy skrzyżowaniu ulic Stefczyka i Drzymały, dz. nr 70/1, obr. Kobylnica, gm. Kobylnica w zakresie budowy nawierzchni strefy relaksu i strefy sprawnościowej placu zabaw oraz montażu urządzeń sprawnościowych i małej architektury (etap I) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie nawierzchni strefy relaksu z kostki betonowej i z kruszywa,
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku w strefie sprawnościowej placu zabaw,
3) montaż urządzeń sprawnościowo – zabawowych, w tym:
a) fali wspinaczkowej,
b) bujaka – deski surfingowej,
4) montaż małej architektury na strefie relaksu, w tym: ławki parkowej o konstrukcji drewniano-metalowej,
oraz
5) wykonanie i zgłoszenie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
6) dostarczenie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
7) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
3.3 Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3.4 Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500,
na potrzeby Zamawiającego.
3.5 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale 3 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 6 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne. Zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych w ramach Etapu I, celem jego uwidocznienia i dookreślenia – został wskazany na dodatkowym skanie projektu zagospodarowania, który stanowi załącznik graficzny do dokumentacji postępowania pn. „Zakres rzeczowy realizacji Etapu I”.
3.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
3.7 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3.8 W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
3.9 Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB.
3.10 Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3.11 Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2020.
3.12 Wykonawca przedłoży w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w formie papierowej i elektronicznej kosztorys ofertowy w odniesieniu do ceny ofertowej, celem uzgodnienia przez Zamawiającego (kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie).
3.13 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
3.14 Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezależnie od rękojmi udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
3.15 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
3.16 Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
3.17 Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).
3.18 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.17 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.19 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.17 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
3.20 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.17 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.17 SIWZ czynności.
3.21 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28455.23 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Rafał Lehmann, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Zakład Budowlany Rafał Lehmann”
Email wykonawcy: zb_rl@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Starowiejska 62, 83-307 Kiełpino
Kod pocztowy: 83-307
Miejscowość: Kiełpino
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49200.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w miejscowości Inowłódz - bieżnia
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Opocznie
- Budowa tężni solankowej na terenie Gminy Lutomiersk
- Budowa boiska do siatkówki i piłkochwytów na terenie rekreacji w miejscowości Duża Cerkwica.
- PRZEBUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO W WIECZFNI KOŚCIELNEJ
- Modernizacja oraz wyposażenie boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowskiej Woli.
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.