To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
wykonanie, oznakowanie, opakowanie, dostawę oraz przeniesienie własności na rzecz Zamawiającego materiałów promocyjnych dla Wspólnego Sekretariatu Technicznego Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
Numer ogłoszenia: 604761-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 3783100, 22 3783111
faks: 22 2019725
e-mail: przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
www: https://www.cpe.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
wykonanie, oznakowanie, opakowanie, dostawę oraz przeniesienie własności na rzecz Zamawiającego materiałów promocyjnych dla Wspólnego Sekretariatu Technicznego Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WA.263.48.2020.KR
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznakowanie, opakowanie, dostawa oraz przeniesienie własności na rzecz Zamawiającego
materiałów promocyjnych dla Wspólnego Sekretariatu Technicznego Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020. Opis przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. Zamówienie obejmuje następujące pozycje asortymowe: Słuchawki do wykorzystania podczas
zdalnej nauki- 500 szt., Czujnik tlenku węgla i dymu- 600 szt., Maseczka- 300 szt., Brelok ratowniczy- 300 szt. Zamawiający przekaże
Wykonawcy pliki z grafiką i logotypami do wiernego odwzorowania na materiałach w ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Oznakowane trwale mają być wszystkie materiały promocyjne. Oznakowanie musi być umieszczone bezpośrednio na materiałach lub jeżeli się nie
da ze względów technologicznych na metkach trwale wszytych do nich. Sposób oznakowania każdego z materiałów do ustalenia z Zamawiającym
podczas realizacji zamówienia. Zamówienie obejmuje opracowanie przez Wykonawcę wszystkich projektów graficznych oznaczeń materiałów
promocyjnych na podstawie wzorów i wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Do umieszczenia będą maksymalnie: logotyp Programu,
emblemat UE, nazwa Programu, adres strony internetowej (www.pbu2020.eu), informacja o finansowaniu, w zależności od miejsca jakie jest do
zadruku (Funded by the European Union). Na wniosek Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą kolory wszystkich materiałów
promocyjnych mogą ulec zmianie. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca
uzgodni z Zamawiającym model, kolor oraz ilość i umiejscowienie znaków graficznych (w trakcie prac projektowych na żądanie Zamawiającego umiejscowienie logotypów może ulec zmianie) odnośnie wszystkich materiałów promocyjnych. Wykonawca przedstawi również Zamawiającemu
do akceptacji wizualizację (w formacie PDF lub JPEG) materiałów. Przez wizualizację należy rozumieć projekt graficzny (w wersji elektronicznej
lub zdjęcie) danego artykułu z naniesionymi logotypami/napisami wymaganymi przez Zamawiającego, opisanymi w poniższej specyfikacji.
Wizualizacją objęte są wszystkie zamawiane artykuły wyszczególnione w SIWZ. Wykonawca prześle Zamawiającemu wizualizacje drogą
elektroniczną. Zamawiający dokona akceptacji wizualizacji w terminie do 4 dni roboczych. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego
ewentualnych uwag do projektu, Wykonawca niezwłocznie je uwzględni i w ciągu 1 dnia roboczego przedstawi poprawioną wizualizację do
akceptacji. Znaki graficzne na materiałach promocyjnych muszą być zgodne z zasadami systemu identyfikacji wizualnej Programu Współpracy
Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020 oraz z graficzną specyfikacją flagi Unii Europejskiej. Należy zwrócić szczególną uwagę
na precyzyjne odwzorowanie wskazanych w systemie kolorów. W przypadku wystąpienia niezgodności Wykonawca zobowiązany jest na swój
koszt dokonać poprawek. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji w wysokości wskazanej w OPZ na dostarczone materiały promocyjne,
które mają w OPZ wskazany minimalny czas trwania gwarancji. Jednostkowa cena brutto pojedynczego materiału z punktu III Lista i opis
materiałów, nie może być wyższa niż 210 PLN brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.29.41.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 134375.61 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WM MEDIA Wojciech Męczyński
Email wykonawcy: wojtek@wmmedia.pl
Adres pocztowy: ul. Giordana Bruna 4A lok.26
Kod pocztowy: 02-594
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 165282.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 165282.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Przeprowadzenie szkolenia na superwizorów pracy socjalnej ...."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.