To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Zakup karmy dla żubrów i wykładanie, odśnieżanie dojazdów i czyszczenie miejsc dokarmiania na terenie Nadleśnictwa Lesko w 2020 r. w ramach realizacji projektu - Kompleksowa ochrona żubra w Polsce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”
Numer ogłoszenia: 608944-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48134696460
e-mail: lesko@krosno.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup karmy dla żubrów i wykładanie, odśnieżanie dojazdów i czyszczenie miejsc dokarmiania na terenie Nadleśnictwa Lesko w 2020 r. w ramach realizacji projektu - Kompleksowa ochrona żubra w Polsce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): S.270.1.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca realizację zadania pod nazwą: „Zakup karmy dla żubrów i jej wykładanie oraz odśnieżanie dojazdów i czyszczenie miejsc dokarmiania na terenie Nadleśnictwa Lesko w 2020 roku w ramach realizacji projektu - Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”, numer projektu POIS.02.04.00-00-0027/18 w której zakres wchodzi: 1. Dostarczenie następującej karmy i soli dla żubrów w 2020 r. Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu karmy w ilości w ilości łącznie 90 ton, oraz sól lizawkową w ilości 2 ton: Buraki cukrowe – 70 ton (korzenie bez naci, pochodzące ze zbiorów 2020 roku. Buraki muszą być oczyszczone z zanieczyszczeń mechanicznych, korzonków i gliny), • Sianokiszonka – 10 ton (w balotach o wadze 300-800 kg, pochodząca ze zbiorów z traw łąkowych, pozyskanych w okresie czerwiec – lipiec 2020 roku), • Granulat dla żubrów – 10 ton (granulat specjalny dla żubrów, które w diecie pokarmowej wymagają obecności garbników występujących w korze drzew liściastych. Skład surowcowy: śruty zbożowe, mąka pastewna, otręby zbożowe, śruty białkowe, śruta lniana, susz z lucerny, kora z drzew liściastych, sól pastewna, witaminy i minerały. Średnica granulatu w wymiarach od 5 do 15 mm. Okres trwałości paszy – minimum 4 miesiące), • Sól lizawkowa – 2 tony (sól kamienna w naturalnych bryłach), 2. Przechowywanie, transport i wykładanie w/w karmy. Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy należy wyłożyć łącznie 92 tony karmy i soli dla żubrów. Wykonawca będzie przechowywał karmę i sól lizawkową wg swojego uznania, w takim miejscu, aby możliwy był dojazd w okresie zimowym i jej wykładanie w terminach, lokalizacjach i z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego każdorazowo w Zleceniu prac do wykonania. Zamawiający informuje również, że dokarmianie żubrów będzie odbywało się w następujących leśnictwach: Średnie Wielkie, Szczawne. Intensywność dokarmiania będzie uzależniona od miejsc koncentracji żubrów. Usługa dokarmiania będzie obejmowała: zakup, przechowywanie, załadunek na środek transportowy przystosowany do poruszania się po nieutwardzonych szlakach leśnych, transport do miejsc dokarmiania zlokalizowanych w w/w leśnictwach oraz wykładanie karmy w miejscach dokarmiania wskazanych przez koordynatora projektu Pana Marka Woskowicza , sukcesywnie wg potrzeb, z częstotliwością niżej wymienioną: buraki cukrowe – dokarmianie w okresie zimowym z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu po ok. 6-12 tony, sianokiszonka – dokarmianie w okresie zimowym z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu po ok. 1,8 tony, granulat – dokarmianie w okresie zimowym z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu po ok. 1,0 tony, sól lizawkowa – wykładanie do lizawek z częstotliwością co najmniej 2 razy w miesiącu, przez okres dokarmiania po ok. 10 kg każdorazowo. Ponadto Zamawiający informuje, że znaczna część lizawek wymaga wynoszenia ręcznego soli z uwagi na brak możliwości dojazdu (brak dróg leśnych, szlaków zrywkowych). 3. Porządkowanie miejsc dokarmiania obejmuje: - uprzątnięcie starych, niezjedzonych resztek karmy wyłożonych bezpośrednio na ziemi oraz w korytach w miejscu karmisk, - uprzątnięcie resztek worków, folii, sznurków służących do przechowywania karmy oraz innych zanieczyszczeń, w szczególności śmieci, - dezynfekcję w/w miejsc dokarmiania przy użyciu środka dezynfekującego w uzgodnieniu z Zamawiającym, zakup środka po stronie Wykonawcy, - częstotliwość prac – max. 2 razy w tygodniu, w zależności od warunków pogodowych i intensywności pobierania karmy, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Odśnieżanie miejsc dokarmiania i dróg dojazdowych do miejsc dokarmiania Odśnieżanie ma na celu umożliwienie dowiezienia karmy i jej udostępnienie (wyłożenie) dla żubrów. Obejmuje ono wykonanie następujących prac: - odśnieżanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych, prowadzących do miejsc dokarmiania wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego w zleceniu prac do wykonania, z wykorzystaniem pojazdu mechanicznego z pługiem np. ciągnika rolniczego lub innego, - odśnieżanie miejsc dokarmiania w celu umożliwienia wyłożenia karmy bezpośrednio na ziemi lub do koryt skrzynkowych, - odśnieżanie miejsc zlokalizowanych bezpośrednio przy magazynopaśniku na karmę w Leśnictwie Średnie Wielkie, - posypywanie piaskiem miejsc oblodzonych. Potrzeba odśnieżania będzie uzależniona od warunków atmosferycznych – intensywności opadów śniegu, wysokości pokrywy śnieżnej, oblodzenia dróg dojazdowych i szlaków. Przewidywana lokalizacja i długość tras do odśnieżania w celu dokarmiania żubrów: Lokalizacja - leśnictwo Długość trasy do odśnieżania w mb Szczawne 1600 Średnie Wielkie 1500 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Lesko, teren w/w leśnictw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 77.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy SKASKI Beata Kowalska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowy Łupków 30/3
Kod pocztowy: 38-543
Miejscowość: Komańcza
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64800
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.