To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Budowa sieci wodociągowej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Bobry
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Numer ogłoszenia: 599251-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (87) 611 20 12
faks: (087) 611 20 79
e-mail: sekretariat@prostki.pl
www: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa sieci wodociągowej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Bobry
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RI.271.43.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w formule: „Zaprojektuj i wybuduj” 1.1 Proces inwestycyjny podczas realizacji w/w zadań będzie obejmował: 1) sporządzenie mapy do celów projektowych, 2) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskania dla niego wynikających z aktualnych przepisów wszystkich niezbędnych do realizacji procesu budowlanego: opinii, zgód, uzgodnień i właściwych pozwoleń, 3) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4) sporządzenie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, 5) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6) realizację robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, 7) zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji, 8) wykonawca zapewni kierownika budowy, 9) zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem, 10) przygotowanie rozliczenia końcowego robót, sporządzenie operatu kolaudacyjnego, 11) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1.2 Przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie biologicznej oczyszczalni ścieków dla m. Bobry i wymiana istniejącego wodociągu. Pozyskanie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu; Przygotowanie innych wymaganych materiałów, ekspertyz, analiz, opracowań wstępnych lub badań niezbędnych do prawidłowego wykonania projektu i późniejszej realizacji prac wykonawczych i montażowych; Zakres zamówienia obejmuje: 1) Pozyskanie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu oraz opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego projektem; 2) wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), projektu budowlanego i projektu wykonawczego we wszystkich branżach inżynierskich i architektonicznych, operatu wodnoprawnego dla kolektora zrzutowego ścieków do rowu melioracyjnego oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i pozwolenia wodnoprawnego; 3) przygotowanie wniosku oraz niezbędnych dokumentów i uzyskanie Pozwolenia na Budowę, 4) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach, 5) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej na etapie wykonawstwa robót, 6) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, kolektor obejściowy w okresie realizacji, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), 7) uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie po uzyskaniu założonego efektu technicznego do eksploatacji, 8) dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów, 9) Instrukcje i oznakowania obiektów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 01.10.1993r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, 10) usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym - wymagany czas reakcji na usunięcie awarii - 24 godziny od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do podania formy zgłoszenia i potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia, ich numerów telefonów, faksów i poczty elektronicznej (e-mail). W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwu związanemu z ochroną środowiska wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii – 4 godziny. 11) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację obiektu. Sposób odprowadzania oczyszczonych ścieków musi zagwarantować spełnienie wymogów prawa. Oczyszczalnia zapewni oczyszczanie ścieków w sposób odpowiadający wymogom Dyrektywy 91/271/EEC dotyczącej oczyszczania ścieków komunalnych i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 lipca 2004 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzeniu ścieków do wód lub ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. Nr 168 z 2004r. póz. 1763), wydanego na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo Wodne (Dz.U. Nr 115 z 2001r. póz. 1229 wraz z późniejszymi zmianami). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (Program funkcjonalno - użytkowy). Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu szczegółowej dokumentacji projektowej. 3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, które znajdują się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne ”. 5. Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy: 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, operatorów sprzętu a także kierownika budowy i kierowników robót. 2) Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt 1) zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a - Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. 4) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zasady dotyczące podwykonawstwa: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia lub części zamówienia Podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo podane zostały w projekcie umowy (zał. nr 6 do SIWZ). 4) Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych Podwykonawców jak za własne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 480000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHUP "PALWOD" Export-Import Ryszard Pawlukanis
Email wykonawcy: palwod@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Suwalska 16
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 527547.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 946000.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.