eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze PołudnioweZakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wojskowego Instytutu Łączności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04

Ogłoszenie nr 510533390-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Wojskowy Instytut Łączności:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wojskowego Instytutu Łączności

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 602133-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojskowy Instytut Łączności, krajowy numer identyfikacyjny 10099060000000, Warszawska 22A, 05-130 Zegrze Południowe, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 261 885 543
faks: 227 822 134
e-mail: k.juras@wil.waw.pl
www: www.bip.wil.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wojskowego Instytutu Łączności

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-16-20-WIŁ

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wojskowego Instytutu Łączności -wyspecyfikowanego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie Formularzem techniczno -cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia musi: 1) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i homologacje, 2) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno –jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy, nie może pochodzić z wystaw, demonstracji produktu, itp. 3) być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta, 4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi, 5)być wolnym od wad technicznych i prawnych zwłaszcza w zakresie licencji i uprawnień do aktualizacji oprogramowania systemowego wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym i wymaganymi licencjami. Produkty równoważne: 1) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia
znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty, 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego, 3) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 7 dokładnego opisu oferowanego produktu w języku polskim w postaci np. kart katalogowych produktu, informacji producenta, itp., które potwierdzają, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę, producenta produktów, model, parametry techniczne przedmiotu zamówienia które oferuje, a w przypadku złożonej centralnej jednostki komputerowej wszystkich zaproponowanych elementów wchodzących w jej skład. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5) W poz. 1 Formularza techniczno-cenowego, Zamawiający nie dopuszcza warunku równoważności. Przedmiot zamówienia użytkowany będzie w zastrzeżonym systemie Teleinformatycznym MILNET-Z i z uwagi na wymagania organizatora systemu MILNET-Z oraz ogólnosystemową dokumentację ww. systemu Zamawiający nie dopuszcza warunku równoważności. Zamawiający dobrał tak wymagany przedmiot zamówienia (dot. poz. 1), aby realizować specyficzne i niszowe zadania planowane do wykonania w Wojskowym Instytucie Łączności. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo –odbiorczego bez zastrzeżeń. 2) Wykonawca obejmie rękojmią przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy, liczoną od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego, jako należycie wykonane. 3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia. 4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą. 5) Jeżeli okres gwarancji udzielony przez producenta na elementy elektroniczne jest dłuższy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.21.33.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5136.45 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Atut Centrum Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@atutcentrum.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10 lok. 134
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6317.83

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6317.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6317.83
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.