To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Zimowe utrzymanie dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród w sezonie 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 595136-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 242 311 020
faks: 242 311 024
e-mail: ugim@wyszogrod.pl
www: ugimwyszogrod.bip.org.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zimowe utrzymanie dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród w sezonie 2020/2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UGiM.271.31.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) odśnieżania dróg i ulic – własnym lub najmowanym pojazdem samojezdnym, 2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy, w ramach świadczenia przez wykonawcę usługi ,,Zimowe utrzymania dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród, w sezonie 2020/21”. 2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na publicznych drogach gminnych oraz ciągach pieszych ( chodnikach ), wymienionych i podzielonych na sektory od części I do części V – Załącznik Nr7 do siwz. Zimowe utrzymanie dróg publicznych obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni, poboczy (o ile jest to możliwe) oraz ciągów pieszych (chodników ) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy odśnieżaniu zależy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na wjazdy do posesji oraz inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic oraz ciągów pieszych ( chodników ) piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, a także miejsca w obrębie przystanków autobusowych i przejść dla pieszych oraz na ciągach pieszych ( chodnikach ). Usuwanie śliskości i gołoledzi odbywać się będzie na polecenie zamawiającego. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii w/w pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego. 2.1.1.Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania należy rozumieć: a) Samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) Ciągniki rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) Spycharki i spycharko-ładowarki, d) Piaskarki z pługiem, e) Oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia w części V obligatoryjnie posiadali pojazdy, o których mowa w pkt 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki piaskowo – solnej do likwidacji śliskości gołoledzi. Dla pozostałych części zamówienia wykonawcy mogą lecz nie muszą posiadać tych pojazdów. Jednak w przypadku zaistnienia potrzeby oraz wydania dyspozycji przez Zamawiającego, muszą dysponować takimi pojazdami (piaskarki). 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych . Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości niezwłocznie od przyjęcia zgłoszenia i rozpocząć efektywne wykonywanie w czasie jaki zadeklaruje w ofercie (kryterium oceny ofert), a przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych – załącznik Nr 6 do siwz. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. 2.4. Wykonawca jest w stosunku do Zamawiającego, w dyspozycji 24 godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżury – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2.5. Termin realizacji zamówienia: od 15.11.2020r. do 30.04.2021, oraz w innym czasie, w którym zaistnieją okoliczności powodujące konieczność świadczenia usługi związanej z realizacją umowy. 2.6. W przypadku wystąpienia odwilży Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym skieruje sprzęt i ludzi do uprzątnięcia dróg i ulic z materiału użytego do likwidacji śliskości w ruchu drogowym. 2.7. Odbiór wykonanych prac nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego (pracownika urzędu, bądź Sołtysa). 2.8. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiającego zapłaci Wykonawca wynagrodzenie według cen jednostkowych brutto za 1 roboczą godzinę utrzymania dróg w danym Sektorze. Przy czym do miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie te doby, w których Zamawiający dokonał zgłoszenia. Do faktury należy załączyć miesięczne zestawienie wykonanych usług potwierdzone przez właściwego Sołtysa ( dla części od I do IV ) oraz upoważnionego pracownika Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród. 2.9. Zamawiający dopuszcza możliwość w sytuacjach awaryjnych, kierowania Wykonawcy do pracy w innym Sektorze lub na innych drogach. 3.0. Zamawiający dopuszcza użycie wyłącznie zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Przed złożeniem oferty, w razie powstania jakichkolwiek wątpliwości lub uwidocznienia braków w dokumentacji, należy złożyć pisemne zapytanie w trybie art. 38 ust. 1 Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Drogi do odśnieżania w sołectwach: Słomin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13170.73 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Roman Cieszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łazęki 7
Kod pocztowy: 09-162
Miejscowość: Łazęki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13170.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13170.73
Waluta: pln
NAZWA: Drogi do odśnieżania w sołectwach: Kobylniki, Rostkowice, Grodkowo, Pruszczyn, Grodkówko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13170.73 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Roman Cieszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łazęki 7
Kod pocztowy: 09-162
Miejscowość: Łazęki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13170.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13170.73
Waluta: pln
NAZWA: Drogi do odśnieżania w sołectwach: Rębowo, Wiązówka, Ciućkowo, Wilczkowo, Bolino, Pozarzyn, Chmielewo
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
NAZWA: Droga do odśnieżania w sołectwach: Rakowo, Drwały, Marcjanka, Starzyno.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15853.66 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyszogrodzie Sp. z o.o.
Email wykonawcy: gospodarkakomunalna@op.pl
Adres pocztowy: ul.Szkolna 16
Kod pocztowy: 09-450
Miejscowość: Wyszogród
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15853.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15853.66
Waluta: pln
NAZWA: Drogi do odśnieżania w granicach administracyjnych miasta Wyszogród
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27743.90 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyszogrodzie Sp. z o.o.
Email wykonawcy: gospodarkakomunalna@op.pl
Adres pocztowy: ul.Szkolna 16
Kod pocztowy: 09-450
Miejscowość: Wyszogród
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27743.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27743.90
Waluta: pln
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.