To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Budowa windy wewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 602540-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 84 677 23 37
faks: 846 393 054
e-mail: zamowienia@zamosc.pl
www: www.bip.zamosc.um.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa windy wewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IM-ZP.272.43.2020.MT
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy wewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Wykonanie instalacji dźwigu osobowego (windy) w obiekcie zabytkowym zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu”. 2. Winda będzie dostosowana do różnych rodzajów i stopni niepełnosprawności oraz wyposażona w komunikaty dźwiękowe i oznakowania dla osób niewidomych. 3. Zakres robót Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac w budynku przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu: 1) branża budowlana: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie nadproża z belek stalowych w projektowanych otworach drzwiowych, c) rozebranie zamurowanego wejścia do budynku, d) rozebranie część ścianki działowej na poddaszu użytkowym, e) rozebranie schodów zewnętrznych przed wejściem, oraz prowadzących przed wejście budynku z parkingu, f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, g) wykonanie nowych schodów zewnętrznych z montażem poręczy, h) roboty wykończeniowe (uzupełnienie tynków wewnętrznych w miejscach zamurowań i rozbiórek, odtworzenia istniejących posadzek na poszczególnych kondygnacjach, roboty malarskie); 2) branża elektryczna: a) zasilanie podnośnika dla osób niepełnosprawnych, b) zasilanie windy osobowej wewnątrz budynku, c) instalacja oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego korytarzy przy windzie, d) instalacja oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego, e) uziemienie i połączenia wyrównawcze windy, f) odtworzenie instalacji niskoprądowych w związku z budową windy osobowej wewnętrznej 3) dostawa i montaż windy przystosowanej do obsługi przez osoby niepełnosprawne zgodnie z załączoną dokumentacją. 4) dostawa i montaż platformy przyschodowej przystosowanej do obsługi przez osoby niepełnosprawne zgodnie z załączoną dokumentacją. 4. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, 2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, 3) wykonania wszelkich uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT) i związanych z tym opłat, 4) przygotowania dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami UDT i dokumentacji powykonawczej, 5) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dźwigu, 6) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, 7) zagospodarowania placu budowy, 8) utrzymania zaplecza budowy, 9) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia informuje, że zakres prac branży budowlanej nie obejmuje: 1) wykonania otworu w stropach pod szyb windowy, 2) rozebrania posadzki w piwnicy i wykonanie wykopu pod podszybie windy, 3) odtworzenia stropu wokół otwory szybu windowego na poszczególnych kondygnacjach i wykonanie podciągu P1, 4) wykonania podszybia szybu windowego. Wyżej wymienione prace zostały wykonane w ramach odrębnego zamówienia. 6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym, projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ, oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych. 7. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ulica Partyzantów 10, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 209498.96 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wiesław Wilczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. Reja 22/38
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 383018.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 602000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Wykonanie usługi w zakresie 2 części : cz.1: Przegląd i naprawa inst. i urz. techn. oraz uwierzytelnianie narzędzi pomiarowych st. paliw 32 WOG; cz.2: Przygotowanie cystern paliwowych do badań okres
- koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2025
- Remont chodnika i istniejących miejsc postojowych oraz budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Gminnej w Zamościu
- Remont pomieszczeń łaźni w oddziale III Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa rękawic ochronnych jednorazowych (diagnostyczne, chirurgiczne, ortopedyczne)
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Kompleksowa modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierczycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.