eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćBudowa windy wewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07

Ogłoszenie nr 510534938-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
Miasto Zamość:

Budowa windy wewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 602540-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 84 677 23 37
faks: 846 393 054
e-mail: zamowienia@zamosc.pl
www: www.bip.zamosc.um.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa windy wewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IM-ZP.272.43.2020.MT

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy wewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Wykonanie instalacji dźwigu osobowego (windy) w obiekcie zabytkowym zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu”. 2. Winda będzie dostosowana do różnych rodzajów i stopni niepełnosprawności oraz wyposażona w komunikaty dźwiękowe i oznakowania dla osób niewidomych. 3. Zakres robót Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac w budynku przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu: 1) branża budowlana: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie nadproża z belek stalowych w projektowanych otworach drzwiowych, c) rozebranie zamurowanego wejścia do budynku, d) rozebranie część ścianki działowej na poddaszu użytkowym, e) rozebranie schodów zewnętrznych przed wejściem, oraz prowadzących przed wejście budynku z parkingu, f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, g) wykonanie nowych schodów zewnętrznych z montażem poręczy, h) roboty wykończeniowe (uzupełnienie tynków wewnętrznych w miejscach zamurowań i rozbiórek, odtworzenia istniejących posadzek na poszczególnych kondygnacjach, roboty malarskie); 2) branża elektryczna: a) zasilanie podnośnika dla osób niepełnosprawnych, b) zasilanie windy osobowej wewnątrz budynku, c) instalacja oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego korytarzy przy windzie, d) instalacja oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego, e) uziemienie i połączenia wyrównawcze windy, f) odtworzenie instalacji niskoprądowych w związku z budową windy osobowej wewnętrznej 3) dostawa i montaż windy przystosowanej do obsługi przez osoby niepełnosprawne zgodnie z załączoną dokumentacją. 4) dostawa i montaż platformy przyschodowej przystosowanej do obsługi przez osoby niepełnosprawne zgodnie z załączoną dokumentacją. 4. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, 2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, 3) wykonania wszelkich uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT) i związanych z tym opłat, 4) przygotowania dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami UDT i dokumentacji powykonawczej, 5) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dźwigu, 6) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, 7) zagospodarowania placu budowy, 8) utrzymania zaplecza budowy, 9) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia informuje, że zakres prac branży budowlanej nie obejmuje: 1) wykonania otworu w stropach pod szyb windowy, 2) rozebrania posadzki w piwnicy i wykonanie wykopu pod podszybie windy, 3) odtworzenia stropu wokół otwory szybu windowego na poszczególnych kondygnacjach i wykonanie podciągu P1, 4) wykonania podszybia szybu windowego. Wyżej wymienione prace zostały wykonane w ramach odrębnego zamówienia. 6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym, projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ, oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych. 7. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ulica Partyzantów 10, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa windy wewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku zlokalizowanym przy ul. Partyzantów 10 w Zamościu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 209498.96 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wiesław Wilczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. Reja 22/38
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 383018.47

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 383018.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 602000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.