To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Wykonanie ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia w zakresie dot. Żłobka nr 3 będzie realizowany na potrzeby projektu: pt. „Żłobkowy start” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej VIII „Rozwój rynku pracy” Działania 8.3 „Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3”, Poddziałania 8.3.2 „Ułatwienie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT” Projekt nr: RPMA.08.03.02-14-d928/20.
Numer ogłoszenia: 550240643-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 2775200; 222775296; 222775297
faks: 022 8450714
e-mail: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl
www: www.zlobki.waw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Oznaczenie postępowania ZZ-ZP.26.25.2020.ADR
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (w przypadku Żłobka nr 3) na potrzeby realizacji projektu: „Żłobki na start” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020 - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 12 miesięcy od daty dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 98.39.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 89333.75 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WA2Design Iwona Kowalczyk
Email wykonawcy: iwona@wa2design.pl
Adres pocztowy: ul. Wilanowska 8/21
Kod pocztowy: 05-120
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 109880.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 109880.51
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego obejmującego uzupełnienie wykonania i dostawę ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy oraz ubrań roboczych dla pracowników w związku z uruchomieniem żłobka projektowego nr 3. Przedmiot zamówienia w zakresie dot. Żłobka nr 3 będzie realizowany na potrzeby projektu: pt. „Żłobkowy start” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej VIII „Rozwój rynku pracy” Działania 8.3 „Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3”, Poddziałania 8.3.2 „Ułatwienie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT” Projekt nr: RPMA.08.03.02-14-d928/20. Przedmiotowe zamówienie: 1) zostanie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego: Wa2Design Iwona Kowalczyk (umowa nr ZZ/UM/100/2020 z dnia 25.08.2020 r. – zał. nr 1, ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP pod numerem: 510163883-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.- zał. nr 2), 2) zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP zostały przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (pkt II.7) opublikowanym w BZP pod nr 560561-N-2020 z dnia 2020-07-15 r. przetarg nieograniczony – zał. nr 3), 3) polega na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego obejmującego wykonanie i dostawę ubrań roboczych dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy, 4) udzielone zamówienie obejmuje następujące rodzaje odzieży: koszulka t-shirt, spodnie dresowe, spodnie długie materiałowe, leginsy, bluza kucharska damska, spodnie kucharskie damskie, fartuch, koszulka typu „Polo” męska z krótkim rękawem, koszulka typu „Polo” męska z długim rękawem, spodnie męskie gospodarcze, spodnie męskie kucharskie, bluza męska kucharska. Należy wskazać, że zamówienie podstawowe nie obejmowało wykonania kurtek dla pracowników. Mając jednak na uwadze fakt, że przesłanka udzielenia zamówienia podobnego w trybie art. 67 ust 1 pkt 6 PZP wskazuje, że przedmiot tego zamówienia ma polegać na powtórzeniu ”podobnych usług" - zlecenie wykonania kurtek w ramach przedmiotowego zamówienia jest uzasadnione. Zamówienie ma podobne cechy tj. jego przedmiot służy temu samemu celowi co przedmiot zamówienia podstawowego - odzież ochronna dla pracowników żłobków. Przedmiot udzielanego zamówienia jest zatem zbliżony rodzajowo i funkcjonalnie do pierwotnego zamówienia. Biorąc powyższe pod uwagę należy stwierdzić, że kurtki są podobnymi usługami do przedmiotu zamówienia podstawowego. Należy również wskazać, że w 2019 r. powyższe kurtki były przedmiotem udzielenia zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Na podstawie zawartej umowy na zamówienie podobne, Wykonawca zobowiązany był do wykonania ubrań roboczych ( w tym kurtek) zgodnie z zatwierdzonymi projektami ubrań roboczych opracowanymi przez Wykonawcę podczas realizacji umowy podstawowej i zatwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie negocjacji z Wykonawcą.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych.
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło w 2025 r. (6 lokali).
- Remont wiaduktu w ciągu DW 631 w miejscowości Marki w km 35+890 wraz z dojazdami od km 35+369,16 do km 36+133,96 - nr postępowania 008/25
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Remont mostu nad rzeka Pilicą w miejscowości Białobrzegi w km 35+385 DW nr 731 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie - nr postępowania 014/25
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobie AMW Oddział Regionalny w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania wyjściowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Realizacja kompleksowych usług pralniczo-dezynfekujących bielizny pościelowej i odzieży szpitalnej wraz z maglowaniem lub prasowaniem, drobnymi naprawami oraz dostawą do siedziby Zamawiającego
więcej: Usługi krawieckie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.