eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeDostawy sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Młodzi interaktywni Orzeszanie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08

Ogłoszenie nr 510536506-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Miasto Orzesze:

Dostawy sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Młodzi interaktywni Orzeszanie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Realizacja projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - Europejski Fundusz Społeczny.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 593199-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540196674-N-2020, 540198488-N-2020, 540202632-N-2020, 540205101-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny 27625765300000, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48323248800
faks: +48323248826
e-mail: rzp@orzesze.pl
www: www.orzesze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 w Orzeszu w ramach realizacji projektu "Młodzi interaktywni Orzeszanie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WRZP.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego/tablic interaktywnych/multimediów do Pracowni Matematycznych i Przyrodniczych w SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, SP nr 5, SP nr 6, SP nr 7, SP nr 8 i SP nr 10 w Orzeszu w ramach realizacji projektu „Młodzi interaktywni Orzeszanie” na potrzeby uczniów.
1.1. Przedmiot zamówienia w podziale na następujące części:

CZĘŚĆ 1 - SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP3
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 3 - laptopy dla nauczycieli wraz z myszą i oprogramowaniem
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 3 - laptopy dla uczniów wraz z myszą do pracy z nowo zakupionymi programami do nauki matematyki

Kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
38652100-1 Projektory

CZĘŚĆ 2 - SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP7
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 7 - laptopy dla nauczycieli wraz z myszą i oprogramowaniem
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 7 - laptopy dla uczniów wraz z myszą do pracy z nowo zakupionymi programami do nauki matematyki

Kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
38652100-1 Projektory

CZĘŚĆ 3 - SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP8
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 8 - laptopy dla nauczycieli wraz z myszą i oprogramowaniem
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 8 - laptopy dla uczniów wraz z myszą do pracy z nowo zakupionymi programami do nauki matematyki

Kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
38652100-1 Projektory

CZĘŚĆ 4 - SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP10
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 10 - laptopy dla uczniów wraz z myszą do pracy z nowo zakupionymi programami do nauki matematyki

Kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
38652100-1 Projektory

CZĘŚĆ 5 – TABLICE INTERAKTYWNE DO PRACOWNI MATEMATYCZNEJ W SP 3, SP 7 I SP 8 I PRZYRODNICZEJ W SP 4, SP 7, SP 8 I SP 10
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej - tablica interaktywna, oprogramowanie, projektor uchwyt, zestaw pilotów dla SP nr 4, SP nr 10, SP nr 7, SP nr 8
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 3; SP nr 7; SP nr 8 - tablica interaktywna, oprogramowanie projektor uchwyt, zestaw pilotów
Kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
38652100-1 Projektory

CZĘŚĆ 6 - TABLETY DO SP 2, SP 4, SP 8
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w SP nr 2, SP nr 4 i SP nr 8 – tablety
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w SP nr 2- etui do tabletów

Kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
38652100-1 Projektory


CZĘŚĆ 7 - MULTIMEDIA DO SP2, SP3, SP4, SP5, SP6, SP7, SP8 I SP10
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr 3 i SP nr 7, SP nr 8, SP nr 2 - materiały na tablice interaktywną i projektor
• Wyposażenie Pracowni Matematycznej w SP nr3 i SP nr7, SP nr 8- zestaw programów
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej SP nr 7, SP nr 8, SP nr 10- programy do nauki fizyki
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej SP nr 10- programy do nauki chemii
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej SP nr 7, SP nr 8 - programy do nauki chemii
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w szkołach: SP nr 4, SP nr 8, SP nr 10, SP nr 7 - programy do nauki biologii i geografii
• Wyposażenie pracowni matematycznej/przyrodniczej SP3, SP5, SP6- zestaw programów do matematyki
• Wyposażenie pracowni matematycznej/przyrodniczej SP3, SP 10 - CPK – Ćwiczenia pamięci krótkotrwałej lub równoważny
• Wyposażenie pracowni matematycznej w SP3, SP5 -Już umiem. Matematyka dla klasy 4-6 lub równoważny
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej SP nr 8 - do nauki fizyki, chemii
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w szkole: SP nr 4 - do nauki biologii i geografii
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w szkole: SP nr 10 do nauki biologii i geografii
• Wyposażenie Pracowni Przyrodniczej w szkole SP nr 4 - programy do nauki biologii
• Wyposażenie Pracowni matematycznej w SP nr 8 - sprzęty multimedialne do nauki

Kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego
38652100-1 Projektory

1.2. Przedmiot zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy/tablice interaktywne/multimedia szczegółowo określone w niniejszym opisie do siedziby odpowiednio: Szkoły Podstawowej nr 2 (SP2) w Orzeszu przy ul. Bukowina 19-21, Szkoły Podstawowej nr 3 (SP3) w Orzeszu przy ul. Szkolnej 44, Szkoły Podstawowej nr 4 (SP4) w Orzeszu przy ul. Stuska 10, Szkoły Podstawowej nr 5 (SP5) w Orzeszu przy ul. Żorskiej 101, Szkoły Podstawowej nr 6 (SP6) w Orzeszu przy ul. 1000-lecia 3, Szkoły Podstawowej nr 7 (SP7) w Orzeszu przy ul. Uczniowskiej 1, Szkoły Podstawowej nr 8 (SP8) w Orzeszu przy ul. Chrobrego 64 i Szkoły Podstawowej nr 10 (SP10) w Orzeszu przy ul. Norwida 2 wraz z wykonaniem montażu, instalacji, uruchomieniem sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia – co najmniej 1 osoby w dniu dostawy w odpowiednich siedzibach szkół lub najpóźniej do 3 dni od dnia dostawy.
2. Dostarczany sprzęt komputerowy/ tablice interaktywne/multimedia winny być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom i posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Urządzenia winny odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający.
3. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą tego sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu.
4. Przez dostawę sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów rozumie się dostarczenie transportem Wykonawcy, na jego koszt do miejsca wskazanego w pkt. 1 oraz wniesienie go do wyznaczonego miejsca.
5. Wykonawca dokona montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów oraz przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie jego obsługi.
6. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów.
7. Dostawę sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie.
8. Wymagane jest, aby sprzęt komputerowy/ tablice interaktywne/multimedia odpowiadały, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w obiektach oświaty. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U.2020.1604 z dnia 2020.09.17) § 9 ust.3 „Szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty”. Wyposażenie to powinno posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii i bezpieczeństwa. Wśród wyrobów, które są objęte wymogiem posiadania certyfikatu znajdują się: meble szkolne i przedszkolne – krzesła, ławki, stoliki, biurka a także regały, szafy itp. – przeznaczone do wszystkich pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież oraz pomoce dydaktyczne. Sprzęt komputerowy/ tablice interaktywne/multimedia muszą posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą - PN-EN 1729-1 oraz PN-EN 1729-2. Muszą być fabrycznie nowe. Na każde żądanie Zamawiającego – Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokument – odpowiednio certyfikat lub atest w stosunku do wskazanych materiałów, potwierdzający, że zastosowany wyrób lub element spełnia określone wymagania.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez osoby wskazane w §12 umowy.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi (o ile w opisie szczegółowym nie zaznaczono inaczej) na sprzęt komputerowy/tablice interaktywne/multimedia licząc od dnia odbioru. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu dokonania przez Zamawiającego odbioru bez zastrzeżeń.
11. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
12. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację przetargową wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
13. Zamawiający - biorąc pod uwagę zindywidualizowane potrzeby zrekrutowanych uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności uczestniczących w projekcie „Młodzi interaktywni Orzeszanie”- nie wymaga dodatkowego dostosowania zamawianego sprzętu komputerowego/ tablic interaktywnych/multimediów do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.

2.Podwykonawcy:
1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
3. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie określa czynności, przy realizacji, których wymagane jest od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osoby/osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy postępowań, których przedmiotem zamówienia są usługi lub roboty budowalne. Nie dotyczy przedmiotowego zamówienia w zakresie dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37809.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plebańska 3/8
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 56806.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56806.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 75675.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37809.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plebańska 3/8
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 56806.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56806.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 75675.75
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21370.63 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plebańska 3/8
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 32107.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32107.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42773.25
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY DO SP10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14795.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plebańska 3/8
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22228.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22228.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29612.25
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: TABLICE INTERAKTYWNE DO PRACOWNI MATEMATYCZNEJ W SP 3, SP 7 I SP 8 I PRZYRODNICZEJ W SP 4, SP 7, SP 8 I SP 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38491.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Wolność 8 lok. 4
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 38908.59

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38908.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 61992.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: TABLETY DO SP 2, SP 4, SP 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27317.64 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU „BMS” SP. J. Z. BIELECKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Staszica 22
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 29619.63

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29619.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65379.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: MULTIMEDIA DO SP2, SP3, SP4, SP5, SP6, SP7, SP8 I SP10

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 7, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie badania ofert Zamawiający stwierdził, że SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia po otwarciu ofert. W załączniku nr 1 i 2 do oferty w zakresie części 7 w tabeli w pozycji 13 Zamawiający nie wydzielił w zakresie opisu tej pozycji dwóch różnych elementów, które opodatkowane są różnymi stawkami podatku VAT tj programu MATEMATYKA – TERAPIA PEDAGOGICZNA, który powinien zostać podzielony na pozycję oprogramowanie – wyrób medyczny oraz urządzenia.
Prawidłowo sporządzony opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 i 2) jest znaczący i warunkuje złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez Wykonawców. Wykonawcy w różny sposób dokonali wyceny tej pozycji, w tym poprzez podzielenie w ofertach tej pozycji na dwie oddzielne, w związku z tym złożone oferty są nieporównywalne.
Zgodnie z art. 7 ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany do zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, wobec powyższego zasada ta nie została zachowana.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.