To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Dostawa kontrastów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 607304-N-2020
Numer ogłoszenia: 540222658-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 3732308, 3732346
faks: 032 3732308, 3732346
e-mail: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
www: www.klinika-zabrze.med.pl
adres profilu nabywcy: www.klinika-zabrze.med.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.klinika-zabrze.med.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa kontrastów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/22PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
SIWZ Rozdział III. 1. Przedmiotem
zamówienia jest: Dostawa kontrastów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. sprawy DZP/22PN/2020 Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Szczegółowe wymagania dotyczące
zamówienia: 1) Produkt z datą ważności co najmniej 75% całkowitej daty ważności od daty dostawy, 2) Wykonawca może oferować kontrasty o cechach szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym
stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie kontrastu równoważnego tj. odtwórczego (generyku) jednakże tylko wtedy, gdy będzie on posiadał te same cechy co kontrast opisany w SIWZ
(żądany), udokumentowane w Karcie Charakterystyki Produktu Leczniczego(CHPL) 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych pojemności flakonów w zależności od potrzeb. Wielkości te wymienione są w kolumnie „E” Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Warunki
przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań 1) zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego
przez Zamawiającego, 2) zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 75% całkowitej daty ważności od daty dostawy, 3) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury VAT, 4) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 5) zaoferują produkty posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP kontrastami, (Wykonawca
zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde żądanie Zamawiającego), 6) czas realizacji zamówień:
wartość punktowana. Maksymalny termin realizacji zamówienia to 72 godziny od momentu otrzymania
zamówienia, natomiast najkrótszy termin realizacji zamówienia to 24 godziny. 7) złożą Karty Charakterystyk
Produktu Leczniczego tzw. CHPL dla oferowanych kontrastów, (Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ww. dokumenty na każde żądanie Zamawiającego), 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych pojemności flakonów w zależności od potrzeb. Wielkości te wymienione są w kolumnie „E” Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.69.60.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje okres wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia
podpisania umowy, lub, o ile w tym czasie nie zostanie zrealizowany przedmiot Umowy w ilości co najmniej 80 %
wartości danego Pakietu - do czasu realizacji 80% wartości danego Pakietu, nie dłużej jednak niż do upływu 4 lat
od podpisania umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8558.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: URTICA Sp. z o.o. - Lider
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzemieniecka 120
Kod pocztowy: 54-613
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: PGF S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zbąszyńska 3
Kod pocztowy: 91-342
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11200.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11200.68
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 319776.91 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: URTICA Sp. z o.o. - Lider
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzemieniecka 120
Kod pocztowy: 54-613
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: PGF S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zbąszyńska 3
Kod pocztowy: 91-342
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 277114.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 277114.61
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 146390.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: URTICA Sp. z o.o. - Lider
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzemieniecka 120
Kod pocztowy: 54-613
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 126873.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126873.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów..."
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów...."
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa i serwis analizatorów wraz z dostawami odczynników, materiałów eksploatacyjnych i zużywalnych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Dostawa leków - Produkty lecznicze i kontrasty do pracowni Rezonansu Magnetycznego
- Dostawa środków kontrastowych
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.