To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Wykonanie robót budowalnych dla realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2020 r. pn.: "Zielona Oś Ursynowa - nowy park"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 599143-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 443 73 31
faks: 22 443 73 32
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
www: www.ursynow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowalnych dla realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2020 r. pn.: "Zielona Oś Ursynowa - nowy park"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KZP-XII-WZP.271.89.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych dla realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2020 r. pn.: "Zielona Oś Ursynowa - nowy park".
1. Stan obecny:
Odc. D1 i F:
Teren inwestycji znajduje się na działkach 10/9, 10/13, 10/19, 12, 3/2, w obrębie ewidencyjnym 1-10-22 i leży przy ulicy Dereniowej, na odcinku od placu zabaw w rejonie wyjścia z metra Imielin do nowego budynku przy ul. Dereniowej 10. Od strony północnej w bezpośrednim sąsiedztwie przyjętej lokalizacji znajduje się kościół wraz z urządzonym skwerem wykonanym w 2017 r. (z Budżetu Obywatelskiego), od strony południowej zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna i zdrój oligoceński.
2. Zakres zamówienia:
Odc. D1 i F:
Przedsięwzięcie ma na celu zagospodarowanie terenu, na dz. nr ew. 10/9, 10/13, 10/19, 12, 3/2, w obrębie ewidencyjnym 1-10-22. Głównym celem będzie stworzenie spójnej i estetycznej przestrzeni publicznej oraz ujednolicenie ciągu pieszego wychodzącego od metra Imielin.
W zakresie budowy jest postawienie obiektów małej architektury, takich jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablica informująca o Budżecie Obywatelskim, rzeźba niedźwiedzia (charakterystyczna dla całego projektu Zielonej Osi Ursynowa) latarnie oraz naświetlacze drzew. Dodatkowo przestrzeń zyska nową zieleń, dostosowaną do warunków miejskich.
Zamówienie obejmuje:
2.1. Rozbiórki chodników o nawierzchni z asfaltobetonu i kostki brukowej
2.2. Demontaż zlokalizowanych wzdłuż chodnika 3 ławek (w tym ponowny montaż 2 szt. w miejscu wskazanym w projekcie oraz 1 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) i 4 szt. koszy na śmieci (w tym ponowny montaż 1 szt. w miejscu wskazanym w projekcie oraz 3 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego);
2.3. Demontaż 3 szt. słupów oświetleniowych z oprawami;
2.4. Budowę obiektów małej architektury: ławki – 5 szt., kosze na śmieci – 3 szt., stojaki na rowery – 3 szt., tablica informacyjna – 1 szt., rzeźba niedźwiadka – 1 szt.;
2.5. Budowa głównej alei pieszej (o szerokości 3,5 m) oraz łącznika przy ul. Dereniowej, o nawierzchni z płyt betonowych 50 x 50 cm;
2.6. Wykonanie oświetlenia terenu obejmujące: okablowanie, 8 szt. masztów z oprawami oraz 2 szt. opraw najazdowych;
2.7. Przygotowanie terenu i wykonanie nasadzeń zieleni (933 szt. krzewów, 2068 szt. bylin i traw).
Na wykonanych elementach małej architektury należy umieścić oznaczenie informujące, że projekt został wykonany w ramach Budżetu obywatelskiego m. st. Warszawy. Oznaczenia należy wykonać zgodne z systemem opracowanym przez Centrum Komunikacji Społecznej.
2.8. Dokumentacja powykonawcza zawierająca m.in. pozwolenia administracyjne, dziennik budowy, odbiory częściowe i końcowe, atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do eksploatacji, rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami, jakie ewentualnie wystąpiły w toku prac, jak również karty utrzymania poszczególnych elementów obiektów małej architektury, tym opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji urządzeń i nawierzchni wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej. Dokumentacja powykonawcza obejmuje również wykonanie kompleksowej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe) oraz wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej zieleni istniejącej oraz wykonanej, urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych.
Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy – należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia.
Dokumentację powykonawczą Wykonawca złoży najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót.
3. Opis przedmiotu zamówienia uzupełnia dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej: STWiOR) i przedmiar robót. Zamawiający zaznacza, że załączony do SIWZ przedmiar stanowi jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest OPZ, dokumentacja projektowa oraz STWiOR.
4. Prace należy zrealizować z należytą starannością, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, warunkami zawartymi w STWiOR, zgodnie ze sztuką budowlaną, opisem przedmiotu zamówienia.
5. Po zakończeniu prac montażowo-budowlanych teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie (zieleń, elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania podłoża, sadzenia oraz gwarantuje i odpowiada za posadzony materiał roślinny oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i jej załącznikach. Po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót z decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz, że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu organizacji ruchu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych, jeżeli zajdzie taka konieczność.
7. Na etapie realizacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbki kolorystyczne dla nawierzchni, elementów obiektów małej architektury oraz pozostałych urządzeń/elementów.
8. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do wygrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Wygrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przypadkowe przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z ciągów pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie prowadzenia prac do zapewnienia możliwości przejścia wzdłuż ciągu prowadzącego od metra do ul. Dereniowej oraz od ujęcia wody oligoceńskiej w kierunku kościoła.
9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu robót.
10. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej:
10.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych.
10.2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
10.3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• prace przygotowawcze,
• roboty ziemne,
• prace polegające na wykonaniu podbudów i nawierzchni,
• prace montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu,
• prace zieleniarskie,
• prace porządkowe.
10.4. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
11. Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i umowy wzajemnie się uzupełniają.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ, która będzie załącznikiem nr 2 do umowy;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ, która będzie załącznikiem nr 3 do umowy;
d) Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 310401.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: A&M PARTNERS Sp. z o.o. sp.k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ostrobramska 101 lok.210
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: A & M PARTNERS Adam Bujakiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ostrobramska 101 lok. 210
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 339805.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 436577.21
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa drogi w sięgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzyżowania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do końca dz. nr 14/22 AM-9 obr. Ołtaszyn we Wrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Gminy Masłów, w tym: budowa placu rekreacyjnego oraz wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa i modernizacja boiska sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wołominie w ramach zadania: Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje boisko- Orlik 2012" (...)
- Wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej wraz z zagospodarowaniem terenu między ul. Maślicką a ul. Lidzbarską / Rolną we Wrocławiu
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
- Tworzenie przyjaznej przestrzeni- budowa placu zabaw dostosowanego do potrzeb żłobka oraz budowa placu zabaw przy budynku urzędu gminy w Lipnicy Wielkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.