eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510537946-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie:

Zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Kooperacja 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 598464-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 6165482, 6165469
faks: 126 165 428
e-mail: do@poczta.mops.krakow.pl
www: www.mops.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271.2.42.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2. 2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Miejsce dostawy – w zakresie: 1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn), 2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro), 3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat), 4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro) 5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat). 2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy, 2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania, 3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury, 4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja. 5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy 7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad. 8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej. 9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup środków ochrony

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64186.99 PLM

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 59900.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 85625.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Środki ochrony

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia się niniejsze postępowanie w zakresie CZĘŚCI II z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zakup środków dezynf

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3008.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bok@axeko.pl
Adres pocztowy: ul. Żabia 2
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6665.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6665.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21195.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: urządzenia dezynf

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: OPTOTECH MEDICAL Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: a.sosin-grabek@optotech.pl
Adres pocztowy: ul. Władysława Wimmera 67E
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8616.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8616.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8616.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Środki ochronne F7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 267.32 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 324.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 324.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 324.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Środki F7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65.37 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 76.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 76.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 76.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Środki ochronne F6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 43.09 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 54.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72.42
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Środki ochronne F8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 398.37 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 189.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 189.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 253.47
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Środki ochronne F3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bok@axeko.pl
Adres pocztowy: ul. Żabia 2
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 81.51

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 81.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Środki F3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45.76 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bok@axeko.pl
Adres pocztowy: ul. Żabia 2
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 60.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 70.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.