To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Kooperacja 3D - model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin
Numer ogłoszenia: 598464-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 12 6165482, 6165469
faks: 126 165 428
e-mail: do@poczta.mops.krakow.pl
www: www.mops.krakow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271.2.42.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2. 2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Miejsce dostawy – w zakresie: 1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn), 2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro), 3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat), 4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro) 5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat). 2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy, 2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania, 3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury, 4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja. 5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy 7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad. 8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej. 9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup środków ochrony
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64186.99 PLM
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 85625.00
Waluta: PLN
NAZWA: Środki ochrony
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia się niniejsze postępowanie w zakresie CZĘŚCI II z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu
NAZWA: Zakup środków dezynf
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3008.13 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bok@axeko.pl
Adres pocztowy: ul. Żabia 2
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6665.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21195.00
Waluta: PLN
NAZWA: urządzenia dezynf
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OPTOTECH MEDICAL Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: a.sosin-grabek@optotech.pl
Adres pocztowy: ul. Władysława Wimmera 67E
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8616.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8616.80
Waluta: PLN
NAZWA: Środki ochronne F7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 267.32 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 324.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 324.00
Waluta: PLN
NAZWA: Środki F7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65.37 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 76.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 76.00
Waluta: PLN
NAZWA: Środki ochronne F6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 43.09 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72.42
Waluta: PLN
NAZWA: Środki ochronne F8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 398.37 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Barbara Szczepaniec Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PERSPEKTYWA”
Email wykonawcy: biuro@perspektywa.info
Adres pocztowy: os. Kalinowe 4
Kod pocztowy: 31-812
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 189.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 253.47
Waluta: PLN
NAZWA: Środki ochronne F3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62.93 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bok@axeko.pl
Adres pocztowy: ul. Żabia 2
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 81.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95.00
Waluta: PLN
NAZWA: Środki F3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45.76 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AXKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bok@axeko.pl
Adres pocztowy: ul. Żabia 2
Kod pocztowy: 65-158
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 70.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów jednorazowego użytku w okresie 18 miesięcy
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.