To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
"Zakup stołu operacyjnego laryngologicznego, Aparatu USG, oraz systemu detektorów RTG dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dra L. Błażka w Inowrocławiu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 595340-N-2020
Numer ogłoszenia: 540202270-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 523 545 587
faks: 523 574 667
e-mail: zam.pub@szpitalino.pl
www: www.platformazakupowa.pl
adres profilu nabywcy: www.bip.pszozino.lo.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup stołu operacyjnego laryngologicznego, Aparatu USG, oraz systemu detektorów RTG dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dra L. Błażka w Inowrocławiu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): M-49/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa stołu operacyjnego laryngologicznego, Aparatu USG, oraz systemu detektorów RTG dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu;
2. Montaż, uruchomienie, przekazanie do eksploatacji urządzeń oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych urządzenia oraz warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego zawiera Załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 i 4.1, 4.2, 4.3, do SIWZ.
4. Warunki konieczne serwisu gwarancyjnego zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Zadanie 1 – stół operacyjny laryngologiczny
Zadanie 2 – Aparat USG
Zadanie 3 – system detektorów RTG
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia:
- dla stołu operacyjnego laryngologicznego - maksymalnie 8 tygodni od daty podpisania umowy,
- dla Aparatu USG – maksymalnie 6 tygodni od daty podpisania umowy,
- dla systemu detektorów RTG – maksymalnie 6 tygodni od daty podpisania umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: stół operacyjny laryngologiczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 83161.45 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ANPEXIM Tomasz Stępniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Biały kamień 2/18
Kod pocztowy: 02-593
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 89814.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 89814.37
Waluta: pln
NAZWA: aparat USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 291620.37 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Miro Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mińska 25B lok. U1
Kod pocztowy: 03-808
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 314950
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 314950
Waluta: pln
NAZWA: system detektorów RTG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 199153.49 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FUJIFILM Europe GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 178
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak (niemcy)
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 216007.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 216007.69
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2025
- Ochrona fizyczna mienia oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.