Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57 - roboty uzupełniające w zakresie robót modernizacyjnych (remont pomieszczeń - ściany, posadzki, sufity)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: bip.umtychy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Batorego 57 - roboty uzupełniające w zakresie robót modernizacyjnych (remont pomieszczeń - ściany, posadzki, sufity)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP.271.43.2020.AM
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót modernizacyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
- skucie nierówności betonu zawierającego klej „subit” gr. 5 cm,
- naprawa pęknięć posadzek,
- gruntowanie podłoża,
- warstwy wyrównawcze gr. 5 cm z zaprawy samopoziomującej,
- posadzka z wykładziny z tworzyw sztucznych Tarket z wywinięciem na ściany - w pomieszczeniu P.0-18,
- wywóz i utylizacja materiałów niebezpiecznych tj. warstwy posadzki zawierające klej „subit”.
UWAGA:
Szczegółowy zakres realizacji został przedstawiony w Projekcie Budowlano – Wykonawczym modernizacji budynku przy ul.. Batorego 57 w zakresie robót uzupełniających oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 237453.71 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Z.P.H.U. "REMSTOL" inż. Józef Wybrańczyk
Email wykonawcy: remstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Tischnera 69
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 110000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 110000
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne – art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP – zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót stanowiącego nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu robót będących przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
W związku z ujęciem w dokumentacji projektowej autorstwa Biura Projektowego „OFF ARCHITEKCI” tylko wykonania warstwy samopoziomującej nowych posadzek oraz braku uwzględnienia jednego z pomieszczeń do wymiany wykładziny, na parterze budynku powstała konieczność uzupełnienia wskazanych pomieszczeń o dodatkowe warstwy wyrównawcze posadzek oraz ułożenia dodatkowej wykładziny w pomieszczeniu oznaczonym na rzucie jako P.0-18. Projektanci „OFF ARCHITEKCI” w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej w roku 2017 nie dokonywali odkrywek istniejących posadzek z uwagi na fakt, iż obiekt był czynny a takowe spowodowały by utrudnienia w funkcjonowaniu placówki, której specyfiką jest opieka nad osobami starszymi oraz wymuszałyby konieczność naprawy istniejącego parkietu czego umowa na wykonanie usługi projektowej nie obejmowała. Podczas aktualnie prowadzonych prac rozbiórkowych ujawniono, iż warstwą wiążącą istniejący parkiet jest trujący klej „subit”. Powyższe wymusza skucie warstwy istniejącej posadzki o grubość do 5 cm i utylizację materiałów trujących a następnie wykonanie dodatkowej warstwy wyrównawczej posadzek z zaprawy samopoziomującej gr. do 5 cm co umożliwi wykonanie zakładanej w projekcie wykładziny zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. do istniejących progów drzwiowych oraz uzupełnienie pomieszczenia nr P.0-18 o wykonanie nowej wykładziny. Powyższe dotyczy tylko pomieszczeń użytkowych na parterze budynku. Na pierwszym piętrze nie ujawniono podobnych różnic co umożliwia wykonanie tylko warstwy samopoziomującej pod ułożenie wykładziny podłogowej.
Obecnie budynek przekazany jest wykonawcy robót dla zadania „Termomodernizacja wraz modernizacją budynku przy ul. Batorego 57" zgodnie z podpisaną umową nr RWR.272.37.2020 z dnia 17.07.2020 r.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.