eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa kamer i sprzętu na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510538417-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku:

Dostawa kamer i sprzętu na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606402-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 59846300000000, Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 583 236 129
faks: 583 236 529
e-mail: bzp@gdansk.gda.pl
www: www.bip.gdansk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kamer i sprzętu na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.77.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby napraw i modernizacji Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego (MSMW), funkcjonującego na terenie miasta Gdańska.
Zadaniem Wykonawcy będzie dostawa do magazynu Zamawiającego:
1) Zestawy kamer z przeznaczeniem na wymianę wyeksploatowanych egzemplarzy:
a. 10 kamer obrotowych-PTZ,
b. 2 kamery stałopozycyjnych,
2) Zestawy kamer mobilnych z przeznaczeniem na czasową instalację:
a. 4 kamery obrotowe-PTZ
b. 2 kamery stałopozycyjne
3) Monitory z przeznaczeniem na ścianę wizyjną – 4 szt.,
4) Stacja robocza – 1 szt.
Urządzenia dostarczone w ramach niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe [produkcja najpóźniej z 2020 roku] i kompletne, czyli posiadać niezbędne akcesoria i osprzęt (wysięgnik, zasilacz/transformator, elementy montażowe, okablowanie itd.).
Kamery mają obsługiwać protokół IP. Wszystkie kamery muszą być dostosowane do pracy w warunkach zewnętrznych oraz pracy ciągłej – 24h/dobę .

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 32.33.32.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 260162.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SECURION Jerzy Godziszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kaczeńcowa 10
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 328989.99

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 260315.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 328989.99
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.