eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Warka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510538777-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Gmina Warka:

Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Warka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 595971-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Warka, krajowy numer identyfikacyjny 52662400000000, Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 048 665 12 00
faks: 048 665 12 25
e-mail: uzp@warka.org.pl
www: www.warka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Warka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.3.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:

1. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Warka w budynkach ogrzewanych indywidualnie, w tym w szczególności: mieszkalnym (jednorodzinnym i wielorodzinnym), handlowym, usługowym, użyteczności publicznej.
2. Inwentaryzacja będzie dotyczyła do 7500 punków adresowych, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy – forma zostanie ustalona z Wykonawcą.
3. Inwentaryzacja będzie wykonana metodami wybranymi przez Wykonawcę spośród metod umieszczonych w „Wytycznych do przygotowania inwentaryzacji” określonymi w programie pn.: „Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Powietrza Mazowsze 2020”. tj:
a) metoda wywiadu bezpośredniego,
b) metoda rejestrowa,
c) metoda kombinowana,
d) inna metoda.
4. Wskazane jest, aby prowadzenie inwentaryzacji przy wyborze metody wywiadu bezpośredniego połączone było z równoczesnym zapewnieniem doradztwa w zakresie obowiązującej Uchwały 162/17 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 24 października 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa mazowieckiego ograniczeń i zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw (tzw. uchwały antysmogowej), wymiany źródeł ciepła na ekologiczne, poprawy efektywności energetycznej w budynkach i obniżenia kosztów związanych z utrzymaniem mieszkań (np. oszczędność energii) oraz wykonaniem termomodernizacji obiektów w celu zmniejszenia strat ciepła i obniżenia zużycia energii cieplnej.
5. Podczas inwentaryzacji dla każdego inwentaryzowanego obiektu należy pozyskać następujące dane:
1) dane adresowe,
- powiat,
- gmina,
- miejscowość
- ulica,
- numer budynku,
- numer lokalu,
2) dane o budynku
- typ budynku
- powierzchnia użytkowa budynku wyrażona w m2
- ocieplenie, przeprowadzone termomodernizacje,
3) dane o źródłach ciepła – w każdym budynku lub lokalu
- liczba źródeł,
- charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
- rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta, brak informacji – jeśli nie jest znana)
- klasa kotła na podstawie tabliczki znamionowej lub dokumentu oświadczającego emisję (brak klasy lub brak informacji, klasa 3, klasa 4, klasa 5, ekoprojekt),
- sposób podawania paliwa (ręczny bez wentylatora, ręczny z wentylatorem, podajnik automatyczny, brak informacji – jeśli nie jest znany),
- urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),sprawność cieplna, brak informacji – jeśli nie jest znana),
- rok instalacji,
- rok produkcji (brak informacji – jeśli nie jest znany),
- moc [MW] (brak informacji – jeśli nie jest znana),
- źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
- roczne zużycie paliw dla kotła/pieca (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek[ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy (sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr], brak informacji – jeśli nie jest znane),
6. Przy metodzie wywiadu bezpośredniego w przypadku nieobecności właściciela posesji, wykonawca pozostawia informację z prośbą o kontakt w celu umówienia kolejnego terminu spotkania.
7. W przypadku odmowy udzielenia odpowiedzi, nie odesłania ankiety lub braku możliwości pozyskania informacji (w zależności od wyboru metody inwentaryzacji) od ankietowanego należy sporządzić odpowiednią notatkę.
8. Ankieterzy zostaną zrekrutowani i przeszkoleni przez Wykonawcę, dodatkowo przy wyborze metody wywiadu bezpośredniego zostaną wyposażeni w niezbędne elementy: identyfikator z numerem telefonu Urzędu Miejskiego w Warce lub firmy Wykonawcy.
9. Zebrane informacje zostaną umieszczone w bazie danych z której zamawiający będzie mógł korzystać bez konieczności zakupu dodatkowego oprogramowania. Baza danych zostanie zainstalowana na lokalnym komputerze zamawiającego. W celu sprawnego przebiegu inwentaryzacji, zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o przeprowadzeniu działań inwentaryzacyjnych na terenie miasta i gminy Warka.
10. Wykonawca przygotuje ankietę on-line umożliwiającą jej wypełnienie przez mieszkańców, a Zamawiający udostępni stosowny link na swojej stronie internetowej.
11. Po zakończeniu inwentaryzacji i opracowaniu bazy danych Wykonawca sporządzi raport (w wersji elektronicznej – jeden plik dokumentu i papierowej – jeden egzemplarz) zgodny z „Wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji” który będzie zawierał:
1) dane adresowe gminy,
2) wskazanie osoby do kontaktu,
3) zestawienie uzyskanych wyników:
- liczbę zinwentaryzowanych budynków i lokali,
- łączną powierzchnię użytkową zinwentaryzowanych budynków w podziale na sposób ogrzewania (m2), (kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy.
- liczbę budynków nieocieplonych,
- liczbę i rodzaj źródła ciepła w podziale na kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnie, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy,
- łączne roczne zużycie paliw w zinwentaryzowanych budynkach (węgiel orzech (ton), węgiel kostka (ton), węgiel groszek (ton), węgiel miał (ton), węgiel brunatny (ton) drewno kawałkowe (metr przestrzenny), pellet/brykiet (ton), inna biomasa (ton), gaz przewodowy (sieć) (m3), gaz butla/zbiornik LNG (m3), olej opałowy (litr)
- podsumowanie zebranych informacji dotyczących planów zmiany sposobu ogrzewania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.99.52.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 141000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Katarzyna Charytoniuk
Email wykonawcy: katarzynach6@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Topolany 178
Kod pocztowy: 16-050
Miejscowość: Michałowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 109000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 109000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 183024.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.