eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaRozbudowa sieci wodociągowej na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510538966-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Powiat Jeleniogórski - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Szklarskiej Porębie:

Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 592211-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jeleniogórski - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Szklarskiej Porębie, krajowy numer identyfikacyjny 230821492, Górna 29, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 757172769, 757172769
faks: 757174679
e-mail: sekretariat@mowszklarska.pl, sekretariat@mowszklarska.pl
www: https://bip.powiat.jeleniogorski.pl/7706
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie, obejmująca odcinek od istniejącej sieci wodociągowej do pierwszego hydrantu przeciwpożarowego.
2. W ramach przedmiotowego zadania wykonany zostanie następujący zakres prac:
1) rozbudowa sieci wodociągowej na odcinku od istniejącej sieci wodociągowej (oznaczonej w dokumentacji projektowej jako „Wi”) do węzła (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako „W3”);
2) wykonanie rurociągu na odcinku od węzła „W3” do węzła „W15” wraz z podłączeniem do niego istniejących przyłączy do budynków zlokalizowanych w Szklarskiej Porębie przy ul. Górnej nr 29 oraz 29A – zgodnie z Warunkami Technicznymi przyłączenia do sieci, stanowiącymi integralny dokument Projektu budowlanego;
3) likwidacja (odcięcie i zabezpieczenie) istniejącego przyłącza wodociągowego „DN40” na działce nr 219/2;
4) wpięcie rozbudowanego odcinka sieci do istniejącej instalacji wodociągowej w ul. Górnej w Szklarskiej Porębie;
5) rozbudowa sieci w zakresie węzłów „W3”-„W4”-„W5” do hydrantu przeciwpożarowego „HP1”, z zachowaniem możliwości dalszej rozbudowy sieci od węzła „W5” w kolejnych etapach (zgodnie z projektem całego zadania, o którym mowa w ust. 6).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1) Projekt budowlany – stanowiący Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
2) Projekt wykonawczy – stanowiący Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
4) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Powyższa dokumentacja udostępniona jest na stronie internetowej (BIP): https://bip.powiat.jeleniogorski.pl/7706 – w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.
4. Jeżeli dokumentacja niniejszego postępowania, w tym szczególności Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, wskazywałaby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji – pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów – o ile występują w dokumentacji niniejszego postępowania – określają minimalne parametry techniczne i jakościowe oraz cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać wyroby oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy, który należy traktować jako pomocniczy przy określaniu właściwości oraz parametrów przedmiotu zamówienia i mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma więc wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawców wyrobów lub rozwiązań równoważnych – przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia, gwarantując zgodność z Projektem budowlanym (Załącznikiem Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz Projektem wykonawczym (Załącznikiem Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Zamawiający informuje, że Projekt budowlany, na podstawie którego Inwestor (Zamawiający) uzyskał prawomocną decyzję pozwolenia na budowę, został sporządzony dla zamierzenia budowlanego obejmującego rozbudowę sieci wodociągowej oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej na potrzeby obiektów Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego
w Szklarskiej Porębie. Z uwagi na podział inwestycji na odrębne zadania, w ramach niniejszej procedury przetargowej udzielone zostanie zamówienie obejmujące zakres wskazany w ust. 2, natomiast pozostały zakres prac – w ramach obowiązującego pozwolenia na budowę oraz Projektu budowlanego, obejmujący rozbudowę sieci w zakresie od węzła „W5” do hydrantów przeciwpożarowych „HP2” i „HP3” oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej – Zamawiający planuje udzielić w odrębnym postępowaniu.
7. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
2) Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w w/w dokumencie nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
3) Wymagane jest, aby kierownik budowy – przed rozpoczęciem robót – sporządził plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, obejmujący szczegółowy zakres robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi.
4) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca odpowiada za opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót.
6) W celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego, Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac – na podstawie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu.
7) Wdrożenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu na czas robót oraz likwidacja po zakończeniu prac – leży po stronie Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia stałej organizacji ruchu.
8) Wykonawca – po wykonaniu przedmiotowego odcinka sieci i przebudowie przyłączy – zapewni opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
9) Wybrany Wykonawca – najpóźniej w dniu przekazania przez Zamawiającego placu budowy, który nastąpi w terminie do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zawierający terminy wykonania poszczególnych działów z Przedmiaru robót (Załącznika Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz ich koszt brutto. Łączna wartość robót wskazana w harmonogramie musi być tożsama z wartością wynikającą z oferty Wykonawcy i zawartej umowy. Harmonogram wymaga akceptacji kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego.
10) Wykonawca – nie później niż na 7 dni przed planowanym włączeniem przyłącza do sieci wodociągowej Karkonoskiego Systemu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szklarskiej Porębie – zobowiązany jest powiadomić o tym w/w spółkę.
11) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę:
a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy;
b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a).
12) Okres gwarancji, o której mowa w pkt 11 lit. a, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji.
8. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracy osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia, została ujęta w Dziale XXX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
9. Zasady realizacji i rozliczenia zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112140.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PROVIDIA Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowa Wieś Złotoryjska nr 36A
Kod pocztowy: 59-500
Miejscowość: Złotoryja
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 104550.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 104550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 209100.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.