To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów - Subregion I.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Projekt pn.: „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. Numer i nazwa Priorytetu: Priorytet VIII – Integracja społeczna. Numer i nazwa Działania:. Działanie 8.5 – Wspieranie rozwoju sektora ekonomii społecznej w regionie.
Numer ogłoszenia: 605054-N-2020
Numer ogłoszenia: 540230721-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239
faks: 178 520 611
e-mail: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów - Subregion I.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP40/2020/ROWES
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
A. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów” w związku z realizacją projektu pn. „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I”. Do zadań Wykonawcy należy wskazanie i zapewnienie Eksperta (osoby fizycznej) do którego będzie należała ocena merytoryczna Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek) i biznesplanów oraz pozostałych załączników złożonych w ramach ogłoszonych naborów oraz w ramach procedury odwoławczej ogłaszanych naborów. B. Zamówienie jest podzielone na 8 identycznych części. JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ WYŁĄCZNIE NA JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. Szacunkowa liczba ocenianych Wniosków oraz załączników do Wniosku (a tym samym ocen merytorycznych) przypadających na poszczególne części wynosi: Część I: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część II: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część III: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część IV: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część V: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VI: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VII: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VIII: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. C. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych. D. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 72.22.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część I
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 1 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Zgodnie z art. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
W zakresie części nr 1 ceny wszystkich ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 687,50 zł dla każdej części zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
NAZWA: Część II
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 2 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Dla części nr 2 nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Część III
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 3 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Dla części nr 3 nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Część IV
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 4 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Zgodnie z art. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
W zakresie części nr 4 ceny wszystkich ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 687,50 zł dla każdej części zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
NAZWA: Część V
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 5 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Zgodnie z art. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
W zakresie części nr 5 ceny wszystkich ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 687,50 zł dla każdej części zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
NAZWA: Część VI
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 6 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Dla części nr 6 nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Część VII
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 7 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Zgodnie z art. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
W zakresie części nr 7 ceny wszystkich ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 687,50 zł dla każdej części zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
NAZWA: Część VIII
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 8 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Zgodnie z art. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
W zakresie części nr 8 ceny wszystkich ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4 687,50 zł dla każdej części zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i nabiału do stołówki internatu ZSE w Rzeszowie w 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW ORAZ JAJA DO STOŁÓWKI INTERNATU ZSE W RZESZOWIE W 2025r.
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.