Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
"Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Legnicy dla 4 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Lubinie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Głogowie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Złotoryi dla 1 sali rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Jaworze dla 1 sali rozpraw wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 540213110-N-2020
Numer ogłoszenia: 540213110-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 767 225 900
faks: 767 225 990
e-mail: Joanna.Grosty@legnica.so.gov.pl
www: www.legnica.so.gov.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.legnica.so.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Legnicy dla 4 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Lubinie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Głogowie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Złotoryi dla 1 sali rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Jaworze dla 1 sali rozpraw wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D-2502-3/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wraz oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Legnicy dla 4 sal rozpraw,
w Sądzie Rejonowym w Lubinie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Głogowie dla 2 sal rozpraw,
w Sądzie Rejonowym w Złotoryi dla 1 sali rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Jaworze dla 1 sali rozpraw wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem”.
2. Zakres zamówienia
2.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie systemu w salach rozpraw sądu, w tym:
a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z użytkownikiem końcowym projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 Załącznika Nr 2 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia;
b. dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia systemu w salach rozpraw;
c. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego;
d. instalację i konfigurację oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego;
e. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu;
f. przeszkolenie personelu technicznego zgodnie z pkt. 7 Załącznika Nr 2 do umowy;
g. wykonanie i aktualizacja dokumentacji systemu zgodnie z pkt. 11 Załącznika Nr 2 do umowy;
2) Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego i użytkownika końcowego systemu w lokalizacji objętej wdrożeniem systemu.
3) Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie systemu.
2.2. Liczbę sal rozpraw i ich lokalizację oraz dane użytkownika końcowego zawiera lista dystrybucyjna stanowiąca Załącznik Nr 3 do umowy – Dział 3 SIWZ.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do umowy
– Dział 3 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 32.23.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 585846.70 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: COMARCH POLSKA S.A. z siedzibą w Krakowie
Email wykonawcy: piotr.rybkiewicz@comarch.pl
Adres pocztowy: 31-864 Kraków
Kod pocztowy: 31-864
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 720591.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 720591.44
Waluta: pln
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: TAK
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 10 na podstawie 39 ustawy Pzp. ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
1. Przetarg nieograniczony prowadzony zgodnie z art.10 ust.1 w związku z art.39 ÷ 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz.1843 z późn. zm.), zwanej dalej „Ustawą Pzp” lub „Pzp”.
2. Postępowanie o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp.
3. W przedmiotowym postępowaniu zastosowana zostanie procedura przewidziana w art.24aa ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona”, tj. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia – oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw do wykluczenia.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ” zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO SEKCJA
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.