eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica"Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Legnicy dla 4 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Lubinie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Głogowie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Złotoryi dla 1 sali rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Jaworze dla 1 sali rozpraw wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem".



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510539279-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Sąd Okręgowy w Legnicy:

"Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Legnicy dla 4 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Lubinie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Głogowie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Złotoryi dla 1 sali rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Jaworze dla 1 sali rozpraw wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540213110-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540213110-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57153000000000, ul. Złotoryjska 40, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 767 225 900
faks: 767 225 990
e-mail: Joanna.Grosty@legnica.so.gov.pl
www: www.legnica.so.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.legnica.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sąd Okręgowy w Legnicy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa urządzeń wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Legnicy dla 4 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Lubinie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Głogowie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Złotoryi dla 1 sali rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Jaworze dla 1 sali rozpraw wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D-2502-3/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wraz oprogramowaniem na potrzeby cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Rejonowym w Legnicy dla 4 sal rozpraw,
w Sądzie Rejonowym w Lubinie dla 2 sal rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Głogowie dla 2 sal rozpraw,
w Sądzie Rejonowym w Złotoryi dla 1 sali rozpraw, w Sądzie Rejonowym w Jaworze dla 1 sali rozpraw wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i utrzymaniem”.


2. Zakres zamówienia

2.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie systemu w salach rozpraw sądu, w tym:
a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z użytkownikiem końcowym projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z pkt. 5 Załącznika Nr 2 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia;
b. dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia systemu w salach rozpraw;
c. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego;
d. instalację i konfigurację oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego;
e. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu;
f. przeszkolenie personelu technicznego zgodnie z pkt. 7 Załącznika Nr 2 do umowy;
g. wykonanie i aktualizacja dokumentacji systemu zgodnie z pkt. 11 Załącznika Nr 2 do umowy;
2) Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego i użytkownika końcowego systemu w lokalizacji objętej wdrożeniem systemu.
3) Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie systemu.

2.2. Liczbę sal rozpraw i ich lokalizację oraz dane użytkownika końcowego zawiera lista dystrybucyjna stanowiąca Załącznik Nr 3 do umowy – Dział 3 SIWZ.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do umowy
– Dział 3 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 32.23.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 585846.70 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: COMARCH POLSKA S.A. z siedzibą w Krakowie
Email wykonawcy: piotr.rybkiewicz@comarch.pl
Adres pocztowy: 31-864 Kraków
Kod pocztowy: 31-864
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 720591.44

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 720591.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 720591.44
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: TAK
IV.8) Informacje dodatkowe: Cawicom spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Przemysłowa 15, 37-100 Łańcut. Comarch S.A. ul. Al.Jana Pawła II 39a, 31-854 Kraków.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 10 na podstawie 39 ustawy Pzp. ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
1. Przetarg nieograniczony prowadzony zgodnie z art.10 ust.1 w związku z art.39 ÷ 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz.1843 z późn. zm.), zwanej dalej „Ustawą Pzp” lub „Pzp”.
2. Postępowanie o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp.
3. W przedmiotowym postępowaniu zastosowana zostanie procedura przewidziana w art.24aa ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona”, tj. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia – oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw do wykluczenia.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ” zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.