eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna"Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla następującego zadania: "Przebudowa 3 sztuk przepustów na obiekty łukowe o większym świetle"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510539909-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Nadleśnictwo Cisna:

"Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla następującego zadania: "Przebudowa 3 sztuk przepustów na obiekty łukowe o większym świetle"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich.”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605286-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Cisna, krajowy numer identyfikacyjny 37001467900000, Cisna 87A, 38-607 Cisna, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 013 4686301, 668036997
faks: 134 686 435
e-mail: cisna@krosno.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_cisna/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla następującego zadania: "Przebudowa 3 sztuk przepustów na obiekty łukowe o większym świetle"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.270.23.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych, które zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Projekt budowlany zał. 8 a i projekt wykonawczy zał. 8 b do SIWZ)dla Inwestycji pod nazwą „Przebudowa 3 sztuk przepustów na obiekty łukowe o większym świetle” na warunkach określonych w Umowie, zgodnie z obowiązującym Prawem, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej, zachowaniem najwyższej staranności zawodowej oraz wytycznymi do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej II – Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu tj. zał. nr 9 do SIWZ „PODRĘCZNIK WDRAŻANIA PROJEKTU - Wytyczne do realizacji zadań i obiektów małej retencji i przeciwdziałania erozji wodnej. Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich”. 2. W ramach zadania wykonawca robót budowlanych wykona roboty budowlane polegające na przebudowie istniejących nie normatywnych i w złym stanie technicznym przepustów P1, P2 i P5. Zakres robót obejmuje demontaż oraz budowę w miejscu ich lokalizacji nowych przepustów. Przebudowa przepustów P1, P2 i P5. przewiduje wykonanie normatywnych i bezpiecznych dla użytkowników obiektów inżynierskich o stalowej konstrukcji owalnej, posadowionej bezpośrednio na podłożu skalnym lub jego wietrzelinie. Przepusty wykonane zostaną z segmentów łączonych ze sobą w jedna całość. Nad przepustem zaprojektowano przekrój normalny drogi leśnej, w tym jezdnia, zabezpieczona barierami drewnianymi oraz obustronne pobocza. Poza przepustem przewidziano tu adaptację przekroju normalnego, dostosowującą szerokość nad obiektem do szerokości drogi na dojazdach do przepustu. Nie przewidziano tu żadnej zmiany przebiegu osi drogi lub zmiany ukosu przepustu, w stosunku do stanu istniejącego, natomiast przewidziano lokalne profilowanie niwelety, polegające na wyrównaniu istniejących nierówności drogi w obrębie projektowanego zakresu jej adaptacji. Nawierzchnia zaprojektowana została jako żwirowa, analogiczna jak istniejąca nawierzchnia żwirowa drogi. W zakresie adaptacji drogi przewidziano także odmulenie rowów przydrożnych oraz renowację uszkodzeń istniejących okładzin umocnień tych rowów. Realizacja zadania obejmuje swym zakresem wykonanie odcinkowych remontów koryt potoków wraz z ich umocnieniem, na krótkich odcinkach wlotów i wylotów z przepustów, niezbędnych dla właściwego wprowadzenia wody do przepustu i bezpiecznego jej odprowadzenia z obiektu, a także dostosowania spadków podłużnych cieków do projektowanych (zachowanych zgodnie z istniejącymi) spadków przepustów. Przewidziano tu krótkie odcinki adaptacji koryt cieków, likwidujące ich uszkodzenia w obrębie wlotów do przepustów oraz lokalne oberwania skarp na wylotach z obiektów - przewiduje się tu profilowanie wlotów i wylotów dla uzyskania prawidłowego przepływu wody w obrębie przepustów. Poza wyprofilowanymi i umocnionymi wylotami i wlotami koryta cieku pozostają w obecnej, niezmienionej formie i parametrach geometrycznych przekrojów poprzecznych cieków wodnych. Umocnienia wlotów realizują projektowane kaszyce wypełnione kamieniem ciężkim. Lokalizacja: - Przepust P1 zlokalizowany jest na potoku „bez nazwy” w km 0+151 dz. nr ew. 225/1 w miejscowości Solinka, Leśnictwo Solinka - Przepust P2 zlokalizowany jest na potoku „bez nazwy” w km 0+035 dz. nr ew. 225/1 w miejscowości Solinka; Leśnictwo Solinka - Przepust P5 zlokalizowany jest na potoku „Dołyna" w km 2+009 dz. nr ew. 154 w miejscowości Krzywe; Leśnictwo Krzywe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia tj. dokumentacji projektowej będącej załącznikiem nr 8a i 8b do niniejszej SIWZ. 3. W kompetencji Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie dopilnowanie prawidłowości wykonania wyżej opisanych prac realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych. 4. Świadczenie usługi sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie polegało w szczególności na zarządzaniu, koordynacji i nadzorze inwestorskim nad wyżej opisanymi robotami budowlanymi. 5. Adres inwestycji oraz podstawowe parametry inwestycji zostały zamieszczone w załącznikach nr 8a i 8 b do SIWZ. 6. Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Główny przedmiot zamówienia: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 7. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy, w szczególności: a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów określonych w art. 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz przepisów wykonawczych; b) sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowania, aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego były prowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, lub podwykonawców zgłoszonych w trybie określonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych; c) przed rozpoczęciem prac zapoznanie się z dokumentami niezbędnymi dla realizacji przedmiotu zamówienia, będącymi w posiadaniu Zamawiającego; d) przekazanie placu budowy z udziałem Zamawiającego, organizacja i dokonywanie czynności odbiorczych (odbiory końcowe, odbiory gwarancyjne oraz odbiór pogwarancyjny), zgodnie z wymogami i przepisami prawa oraz dokumentacji technicznej; e) zapewnienie stałej kontroli rzeczowej i jakościowej materiałów budowlanych; f) zapewnienie kontroli prawidłowości wykonania robót przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa; g) rozliczanie nadzorowanego zakresu robót, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych: kosztorysu powykonawczego (dla danego zadania) przedłożonych przez Wykonawcę inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji; h) dopilnowanie zabezpieczenia stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku, których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego, i) nadzór w okresie trwania rękojmi ( 5lat ) i gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, która wynosić będzie maksymalnie 5 lat od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag; j) sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, przepisami i normami branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlanym; k) uzgadnianie z Zamawiającym oraz osobą pełniąca nadzór autorski, wszelkich ewentualnych zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej; l) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych (bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych, uzupełniających) oraz sprawdzania i weryfikowania kosztorysów wykonawcy na roboty uzupełniające; m) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy (jeżeli jest wymagany) i dokonywania w nim wpisów przez kierownika budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót; n) obowiązkowo minimum jeden pobyt w tygodniu na placu budowy, w okresie wykonywania robót budowlanych. W sytuacji zaoferowania większej ilości pobytów w tygodniu na placu budowy w złożonej ofercie ilość pobytów musi być zgodna z deklaracją. Inspektor musi być obecny na terenie budowy przez okres niezbędny do skutecznego nadzoru realizowanych robót; o) udział w przeglądach gwarancyjnych oraz pogwarancyjnym; potwierdzeniem wykonania przez Inspektora Nadzoru ww. zobowiązań są protokoły przeglądów oraz protokół końcowy z przeglądu w okresie gwarancji, do którego przeprowadzenia Zamawiający zobowiązany jest najpóźniej na dwa miesiące przed upływem okresu gwarancji, stwierdzający brak wad i usterek lub protokół z usunięcia wad i usterek stwierdzonych podczas tego przeglądu, p) realizacja Przedmiotu Umowy przez osobę wskazaną w ofercie, posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, jeżeli Wykonawca za tę konkretną osobę o otrzymał punkty w kryterium „Kwalifikacje i doświadczenie osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia”. O planowanej zmianie osób lub dodatkowych osobach, przy pomocy, których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 8. Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który nie może być powierzony podwykonawcom. a) w przypadku zamiaru wykonywania części przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; b) brak informacji w formularzu oferty ws. zakresu zamówienia powierzanego podwykonawcom będzie traktowany, jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę; c) w przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa, Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie; d) zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób zaangażowanych w realizację zamówienia; e) zobowiązuje się Wykonawcę do zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w pkt. lit. d w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia; f) jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; g) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy; h) jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, o którym mowa w pkt. lit. f zachodzą podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy; i) wymagania, o których mowa w pkt. g - h mają zastosowanie wobec dalszych podwykonawców; j) szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie podwykonawstwa, w tym wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, zostały zawarte w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ - Umowa. 9. Stosownie do wymogu wynikającego z przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający stawia warunek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020r. poz. 1320.), osoby która będzie pełniła obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego i która faktycznie będzie brała udział w realizacji niniejszego zamówienia publicznego. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców. 10. W treści dokumentów dotyczących niniejszego postępowania (np. SIWZ, wzór umowy), wymóg, o którym mowa w pkt 3.9 SIWZ powyżej jest określany, jako „Obowiązek zatrudnienia”. 11. Obowiązek zatrudnienia nie dotyczy Wykonawców i podwykonawców, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i którzy samodzielnie będą realizowali usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Obowiązek zatrudnienia nie dotyczy również Wykonawców i podwykonawców będących wspólnikami spółek cywilnych, którzy samodzielnie będą realizowali usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Obowiązek zatrudnienia nie dotyczy także Wykonawców i podwykonawców będących spółkami prawa handlowego, u których czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą wykonywali osobiście ich: wspólnicy, partnerzy, udziałowcy czy akcjonariusze. 12. Zamawiający informuje że, przedmiot niniejszego zamówienia będzie finansowany ze środków własnych Nadleśnictwa. 13.W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, Nadleśnictwo Cisna przewiduje możliwość otwarcia ofert, określone w art. 86 ust. 2 ustawy Pzp za pomocą transmisji online. Zamawiający poinformuje i udostępni link dotyczący otwarcia online na stronie internetowej, na której dostępna jest dokumentacja przetargowa: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_cisna/zamowienia_publiczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19953.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „SKALA” Usługi Projektowe i Nadzory Budowalne mgr inż. Jarosław Suchora
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szopena 10
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19680.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39898.83
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.