To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Budowa budynku przedszkola i żłobka w Goworowie wraz z zagospodarowaniem terenu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 583093-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 297 614 066
faks: 297 614 043
e-mail: goworowo@ostroleka.home.pl
www: www.goworowo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa budynku przedszkola i żłobka w Goworowie wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RI.271.12.2020.MR
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem Zamówienia jest realizacja przez Partnera Prywatnego we współpracy z Podmiotem Publicznym przedsięwzięcia polegającego na sfinansowaniu oraz wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy przedszkola i żłobka publicznego w Goworowie wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez budowę dróg dojazdowych, parkingów oraz drogi pożarowej zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (Dokumentacja Techniczna) („Infrastruktura”), a następnie utrzymanie wybudowanej Infrastruktury zgodnie ze Standardem Dostępności opisanym w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP). Z zakresu Przedmiotu Przedsięwzięcia wyłączono zaprojektowany plac zabaw, pomniejszono liczbę leżaków do 50 oraz wyłączono już częściowo istniejące utwardzenie przy drodze dojazdowej, parkingu oraz drodze pożarowej zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ – (Utwardzenie terenu wokół budynku). Jednocześnie pozostawia się do realizacji miejsca parkingowe określone zgodnie z załącznikiem 10 do SIWZ. Zamawiający wykona także we własnym zakresie przyłącze wodociągowe oraz przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej, rozbiórkę nawierzchni bitumicznej i ogrodzenia istniejącego boiska oraz wyrównanie terenu pod obiekt. 2. Przedsięwzięcie realizowane będzie w oparciu o podział zadań i ryzyk pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym 3. Z Partnerem Prywatnym zawarta zostanie Umowa o PPP. 4. Dla zrealizowania celów wskazanych w ust. 1 Partner Prywatny, na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP) zobowiązany będzie: 1) sfinansować budowę Infrastruktury samodzielnie lub pozyskać środki na sfinansowanie budowy Infrastruktury od podmiotu trzeciego; 2) wybudować Infrastrukturę; 3) uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej Infrastruktury, 4) utrzymywać wybudowaną Infrastrukturę zgodnie ze Standardem Dostępności. 5. Dla zrealizowania celów wskazanych w ust. 1 Podmiot Publiczny na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP) zobowiązany będzie: 1) udostępnić Partnerowi Prywatnemu Nieruchomość; 2) udostępnić Partnerowi Prywatnemu dokumentację techniczną w tym projekt budowlany i pozwolenie na budowę, stanowiącą Załącznik nr 3 do SIWZ (Dokumentacja Techniczna); 3) wypłacać Partnerowi Prywatnemu wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 6. 6. Wynagrodzeniem Partnera Prywatnego będą okresowe płatności Podmiotu Publicznego obejmujące wynagrodzenie za zrealizowane roboty budowlane, usługę finansowania oraz za utrzymanie Infrastruktury zgodnie ze Standardem Dostępności. Wynagrodzenie Partnera Prywatnego będzie zależne od faktycznej dostępności przedmiotu Przedsięwzięcia. 7. Szczegółowe warunki realizacji Zamówienia, podział zadań i ryzyk oraz prawa i obowiązki Podmiotu Publicznego oraz Partnera Prywatnego określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP). 8. Ogłoszenie o Zamówieniu było poprzedzone procedurą dialogu technicznego w celu zebrania informacji na temat oczekiwań potencjalnych partnerów prywatnych dotyczących realizacji Przedsięwzięcia na zasadach zaproponowanych przez Gminę Goworowo. 9. Zamawiający nie określa wymagań obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem. Infrastruktura jest architektonicznie dostępna dla osób niepełnosprawnych. Infrastruktura położona jest w miejscu ogólnodostępnym, w poziomie terenu. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu Zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym. Przed podpisaniem Umowy o PPP Wykonawca złoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót (dokumenty poglądowe). Będzie to dokument, który stanowić będzie podstawę do umów i rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, a także pomiędzy Zamawiającym a instytucją dofinansowującą w ramach otrzymanej ewentualnej pomocy finansowej. Szczegółowy zakres Zamówienia zawiera SIWZ z załącznikami oraz dokumentacja projektowa z przedmiarem robót. Dokumentacja w wersji papierowej dostępna jest w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7500000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BUDIR SYSTEM Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: zaleskiireneusz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 130
Kod pocztowy: 04-438
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9975400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10743814.44
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.