To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym" - DZ/26/PN/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 594137-N-2020
Numer ogłoszenia: 540200189-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 765 71 01; 765 71 21
faks: 22 751 27 07
e-mail: dzp@szpitaldziekanow.pl
www: www.szpitaldziekanow.pl, https://szpitaldziekanow.logintrade.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym" - DZ/26/PN/2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZ/26/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki A.Misztal „Medica” Spółka Jawna
Email wykonawcy: p.jaszczak@medica.lubin.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 74000
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44500 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sinmed Sp. zo.o
Email wykonawcy: dzp3@sinmed.pl
Adres pocztowy: Graniczna 32 B
Kod pocztowy: 44-178
Miejscowość: Przyszowice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48060
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 48060
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W tym zakresie postępowanie zostaje unieważnione, brak ofert niepodlegających odrzuceniu, nie wpłynęła żadna ważna oferta. Uzasadnienie prawne: unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Pakiet nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W tym zakresie postępowanie zostaje unieważnione, brak ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wykonawca odstąpił od podpisania umowy nie był innych ofert.
Uzasadnienie prawne: unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/05/2025 Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wyrobów do dializ
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do apteki szpitalnej w podziale na 3 CZĘŚCI.
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
- Dostawa osprzętu do urządzeń medycznych
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.