To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 607964-N-2020
Numer ogłoszenia: 540228294-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48(47)7228362, +48(47)7228454
faks: +48(22)8254979
e-mail: zamowienia@zer.mswia.gov.pl
www: http://bip.zer.mswia.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZER-ZP-14/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, zwanego dalej również „Systemem” lub „Oprogramowaniem”, z modułami dla 11 jednoczesnych użytkowników Systemu na okres 36 miesięcy. Zakres funkcjonalny Systemu z modułami na potrzeby Zamawiającego określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przez system informacji prawnej (wersja on-line) rozumie się gotowe narzędzie do przeglądania i weryfikacji aktów prawnych posiadające funkcjonalność zgodną z OPZ, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, działające on–line z wykorzystaniem powszechnie dostępnej przeglądarki internetowej, np. Mozilla Firefox, Google Chrome. 3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia udzieli albo przekaże Zamawiającemu niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji na korzystanie z Oprogramowania na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru dla 11 równocześnie działających użytkowników Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 10 OPZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu Oprogramowanie wolne od jakichkolwiek wad oraz roszczeń osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności związane z przyjmowaniem zgłoszeń o awariach Systemu, o których mowa w pkt 23 ppkt 3 OPZ, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje powyższy fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 24 ppkt 3-5 OPZ, na każde żądanie Zamawiającego. 6. Zamawiający nabywa prawo do korzystania z Systemu, o którym mowa w OPZ, przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu odbioru bez zastrzeżeń, stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. 8. W ramach prac wdrożeniowych Wykonawca (w przypadku zaistniałej potrzeby określonej przez Zamawiającego) przeprowadzi instruktaż zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego dla kilkunastu użytkowników i administratorów Zamawiającego w zakresie posługiwania się Systemem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.31.90.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 67479.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyokopowa 33
Kod pocztowy: 01-208
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 75718.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 75718.80
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.