eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaDOZÓR MIENIA PGKiM w Łęczycy Spółka z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510540681-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka z o.o.:

DOZÓR MIENIA PGKiM w Łęczycy Spółka z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 593222-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 61028358900000, ul. Tumska 2, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 247 212 285
faks: 247 213 511
e-mail: sekretariat@pgkimleczyca.pl
www: www.pgkimleczyca.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - osoba prawna, o której mowa w art.3 ust. 1 pkt.3 uPzp z dnia 29.01.2004 z późn. zm.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOZÓR MIENIA PGKiM w Łęczycy Spółka z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/U/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są usługi:
Zamówienie obejmuje dozór i ochronę mienia budynków i terenów do nich przyległych na obiektach:
1) Baza Sprzętowa PGKIM przy ul. Tumskiej 4 w Łęczycy.
Dozór mienia odbywać się będzie w godzinach i w okresie:
1) Baza Sprzętowa PGKiM - we wszystkie dni całodobowo przez cały rok 2021 - 1 osoba.
Ochrona realizowana będzie na jednym posterunku ochronnych.
Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami Wykonawcy, a nazwiska pracowników przekazane Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony musi być poprzedzone wcześniejszym zawiadomieniem kierownika obiektu.
Pracownicy ochrony winni być przeszkoleni w zakresie specyfiki pełnienia służby ochronnej.
Płatność za wykonanie usługi:
1. Faktury miesięczne za wykonaną usługę.
2. Płatność przelewem.
3. Termin realizacji faktur - zgodnie z ofertą- od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
Szczegółowy zakres usług zawiera
Cel ochrony:
Ochrona fizyczna obiektu mienia i budynków w zakresie: zapobiegania włamaniom, kradzieży, dewastacji mienia.
Zatrzymanie sprawców włamań, kradzieży, dewastacji mienia oraz osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa przeciwko mieniu mieszczącemu się w ochranianym obiekcie w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji.
Przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom wynikającym z nieprzestrzegania zasad i instrukcji w ochranianym obiekcie.
Do zadań pracowników ochrony podczas służby ochronnej będzie należało m.in.:
1. Zapewnienie ochrony obiektu i mienia w określonych jw. godzinach.
2. Zapobiegać włamaniom, kradzieżom i dewastacjom mienia.
3. Informować kierowników obiektów o próbach włamań, kradzieży i dewastacji mienia.
4. Ewidencjonować osoby przebywających w obiekcie po godzinach służbowych.
5. Kontrolować stan zabezpieczenia ppoż.
6. W przypadku występowania awarii sieci energetycznej, telefonicznej i wodociągowej powiadomić telefonicznie Pogotowie wodociągowe, Pogotowie energetyczne oraz podjąć działania mające na celu zapobieżenie skutkom awarii.
7. Przeprowadzać kontrole (obchody) zewnątrz chronionego obiektu.
8. Wypełniać instrukcje w zakresie ochrony.
9. Obsługiwanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
Obowiązkiem pracowników dozoru będzie również:
1) sprzedaż gazu w butlach zgodnie z obowiązującymi procedurami zamawiającego,
2) prowadzenie ewidencji ruchu pojazdów po godzinach pracy pracowników Spółki,
3) monitoring biurowca oraz otwieranie i zamykanie biurowca w godzinach ustalonych przez zamawiającego,
4) niedopuszczenie do wjazdu pojazdów nie będących własnością Spółki lub własnością jej pracowników, lub interesantów PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o., na teren Bazy Sprzętowej PGKiM, oraz zabezpieczenie bramy wjazdowej poprzez opuszczanie szlabanu,
5) obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) poprzez: ewidencjonowanie przyjmowanych odpadów oraz przestrzeganie zapisów regulaminu PSZOK.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 85.31.23.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120888.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEMLING SECURITY Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing_security@wp.pl
Adres pocztowy: Al. Grunwaldzka 309
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 98292.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 98292.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 171022.14
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.