To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Internatu I LO i. Ks.A.J. Czartoryskiego w Puławach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 616666-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 818 863 626
faks: 818 879 998
e-mail: sekretariat@czart.pulawy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Internatu I LO i. Ks.A.J. Czartoryskiego w Puławach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Internatu I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach (zwanego dalej „Internat”). Przedmiot zamówienia składa się z 9 części:
a) Część 1 „Dostawa ziemniaków”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 A do SIWZ.
KOD CPV: 03212100 - 1 Ziemniaki.
b) Część 2 „Dostawa warzyw korzennych, bulwiastych, warzyw liściastych, owoców tropikalnych oraz owoców innych niż tropikalne”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 B do SIWZ.
KOD CPV: 03221110-0 Warzywa korzeniowe,
03221120-3 Warzywa bulwiaste,
03221300-9 Warzywa liściaste,
03222110-7 Owoce tropikalne,
03222300-6 Owoce inne niż tropikalne.
c) Część 3 „Dostawa mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 C do SIWZ.
KOD CPV: 15331170-9 Warzywa mrożone,
15896000-5 Produkty głęboko mrożone.
d) Część 4 „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 D do SIWZ.
KOD CPV: 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
e) Część 5 „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 E do SIWZ.
KOD CPV: 15110000-2 Mięso,
15130000-8 Produkty mięsne
15112000-6 Drób
f) Część 6 „Dostawa różnych produktów spożywczych”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 F do SIWZ.
KOD CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze,
15411200-4 Olej spożywczy,
15610000-7 Produkty przemiału ziarna.
g) Część 7 „Dostawa ryb i ryb przetworzonych”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 G do SIWZ.
KOD CPV: 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowe,
15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb.
h) Część 8 „Dostawa mleka i przetworów mlecznych”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 H do SIWZ.
KOD CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie,
15540000-5 Produkty serowarskie,
15551000-5 Jogurty i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne.
i) Część 9 „Dostawa jaj”
Szczegółowy zakres, ilość i opis tej części zamówienia został określony w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 I do SIWZ.
KOD CPV: 03142500-3 Jaja.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w SIWZ części zamówienia (od 1 do 9).
Załączniki wymienione w pkt 2 lit. a – l stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie „równoważnych produktów spożywczych”, nie gorszej jakości niż opisane w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Ilekroć w treści SIWZ bądź załącznikach do niej, Zamawiający powołuję się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystywać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spożywcze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom i podał firmy podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 5. W ramach zamówienia wykonawca dostarczy towar specjalistycznym środkiem transportu, spełniającym odpowiednie wymagania sanitarne oraz zgodnym z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.).
W ramach zamówienia Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
Oferowane i dostarczane produkty spożywcze powinny:
a) spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, EN i ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
b) cechować się wysokimi walorami smakowymi;
c) spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemy HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych;
d) być zgodne z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz jej aktami wykonawczymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa Ziemniaków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11450.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6581.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7830.00
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
NAZWA: dostawa warzyw korzennych, bulwiastych, warzyw liściastych, owoców tropikalnych oraz owoców innych niż tropikalne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65968.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66787.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 69108.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18743.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19252.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19252.29
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18941.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19095.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22706.80
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa mięsa i przetworów mięsnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 134350.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 135206.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 135206.47
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa różnych produktów spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36241.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38076.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43033.78
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa ryb i ryb przetworzonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17599.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15199.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15608.55
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa mleka i przetworów mlecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 72371.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68206.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71592.02
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7293.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8177.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9945.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- PRENUMRATA CZASOPISM ZAGRANICZNYCH NA ROK 2025
- "Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach".
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Połańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.