To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Aktywna Integracja w ramach projektu pn. Nowe szanse, Nowe możliwości 2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Nowe szanse, Nowe możliwości 2
Numer ogłoszenia: 563294-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
-ni dotyczy-
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 14 66 300 31
faks: 14 66 300 31
e-mail: pcprbrzesko@op.pl
www: http://pcprbrzesko.pl/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://pcprbrzesko.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Aktywna Integracja w ramach projektu pn. Nowe szanse, Nowe możliwości 2.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): -nie dotyczy-
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Projekt pn. „Nowe Szanse – nowe możliwości 2” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna Integracja – projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR - Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji usług aktywnej integracji, których celem jest odbudowa i podtrzymanie umiejętności uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej i pełnienia ról społecznych w miejscu pracy, zamieszkania lub pobytu (reintegracja społeczna) lub zapobieganie procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. W roku 2020 Uczestnikami Projektu pn. „Nowe szanse, Nowe możliwości 2” będą 43 osób, którymi są: a) osoby lub rodziny korzystające ze świadczeń z pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej lub kwalifikujące się do objęcia wsparciem pomocy społecznej, tj. spełniające co najmniej jedną z przesłanek określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, b) osoby przebywające w pieczy zastępczej lub opuszczające pieczę zastępczą oraz rodziny przeżywające trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, c) osoby z niepełnosprawnością – osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także osoby z zaburzeniami psychicznymi, w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego. Wszystkie usługi aktywnej integracji o charakterze społecznym, edukacyjnym, zdrowotnym powinny być realizowane z zachowaniem odpowiedniego reżimu sanitarnego, w tym uczestnicy projektu winni mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących, maseczek ochronnych jak również zapewniony odpowiedni dystans. Wszelkie wymogi sanitarne winny być zastosowane zgodnie z przepisami prawa w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się epidemii COVID-19. Do usług aktywnej integracji należeć będą usługi o charakterze społecznym, edukacyjnym, zdrowotnym, w tym: CZĘŚĆ PIERWSZA 1.1. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiem w ilości 624 godzin (1 godzi. = 60 min) – zajęcia indywidualne. 1.2. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań grupowych z opiekunów prawnych lub/i opiekunów faktycznych małoletnich Uczestników Projektu (z psychologiem w ilości 40 godzin (1 godzi. = 60 min) – zajęcia grupowe, poświęcone rodzicielstu opartemu na pozytywnej dyscyplinie - metodzie wychowawczej wspierającej rozwój samodyscypliny, odpowiedzialności i samodzielności u dzieci w każdym wieku. 1.3. Terapia Metodą Biofeedback w formie spotkań indywidualnych z terapeutą w ilości 192 godziny (1 godzi. = 60 min) – zajęcia indywidualne. 1.4. Zajęcia socjoterapeutyczne w ilości 40 godziny (1 godzi. = 45 min) – zajęcia indywidualne. CZĘŚĆ DRUGA 2.1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych, którego założeniem jest nabycie, przywrócenie, wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej dla Uczestników Projektu, którzy mogą zostać podzieleni na grupy (max 2 grupy) w zależności od sytuacji społecznej lub/i wieku lub/i kryterium kwalifikującego ich do udziału w projekcie. Wtedy należy poszczególne treningi zorganizoać oddzielnie dla kazdej grupy. W treningu wezmą udział Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu W skład treningu kompetencji i umiejętności społecznych wchodzą następujące moduły: 1) Moduł I – Trening w zakresie prozdrowotnego trybu życia i alternatywnych form spędzania czasu wolnego. 2) Moduł II – Trening samodzielności w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego w wymiarze 72 godzin, w tym zajęcia praktyczne jak i teoretyczne – zajęcia grupowe - (1 godzi. = 45 min) CZĘŚĆ TRZECIA 3.1. Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z rehabilitantem lub/i terapeutą w ilości 1752 godzin, w tym: z wykorzystaniem metody hydroterapii w ilości 240 godzin, z wykorzystaniem metody hipoterapii w ilości 256 godzin, z wykorzystaniem metod rehabilitacji ogólnej w ilości 800 godzin, z wykorzystaniem metody dogoterapii w ilości 256 godzin, z wykorzystaniem metody Integracji Sensorycznej Metody Integracji Sensorycznej (SI) opartej na neurofizjologicznych podstawach klinicznej obserwacji i standaryzowanych testach w ilości 160 godzin, z wykorzystaniem metody fototerapii w ilości 40 godziny - (1 godzi. = 60 min) 3.2. Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z logopedą lub/i neurologopedą w ilości 256 godzin - (1 godzi. = 60 min). CZĘŚĆ CZWARTA 4.1. Zajęcia wyrównujące braki edukacyjne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. W skład zajęć powinny wejść następujące moduły 1. Moduł I – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 256 godzin - (1 godzi. = 45 min), 2. Moduł II – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka niemieckiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 64 godzin - (1 godzi. = 45 min), 3. Moduł III – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z matematyki dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami matematycznymi w wymiarze 288 godzin - (1 godzi. = 45 min), 4. Moduł IV – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z fizyki dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w 64 godzin - (1 godzi. = 45 min). 5. Moduł V – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka polskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w 64 godzin - (1 godzi. = 45 min). 6. Moduł VI – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z chemii dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w 64 godzin - (1 godzi. = 45 min) CZĘŚĆ PIĄTA 5.1.Warsztaty o charakterze terapeutycznym z zakresu arteterapii, w wymiarze 24 godzin (1 godz. = 60 min) dla Uczestników Projektu oraz ich otoczenia o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu. W warsztatach weźmie udział max. 60 osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 85.32.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
-nie dotyczy-
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Poradnictwo psychologiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61616 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61616
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 253320
Waluta: pln
NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 84000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 110534
Waluta: pln
NAZWA: Poradnictwo zdrowotne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 163998 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 163998
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 235744
Waluta: pln
NAZWA: zajęcia wyrównujące braki edukacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27750 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71933.12
Waluta: pln
NAZWA: Warsztaty o charakterze terapeutycznym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2396 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2396
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9336
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Przebudowa drogi gminnej 250559K ul. Pomianowska w km 0+007,50 do km 0+469,00 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko.
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę dróg na terenie Gminy Brzesko
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1421K Zaborów-Bielcza-Wola Dębińska."
- Przebudowa drogi gminnej 250674K w km od 0+000 do km 0+309,50 w miejscowości Jasień Gmina Brzesko.
- Meble medyczne
- Bieżące utrzymanie urządzeń i sieci kanalizacji opadowej na terenie Gminy Brzesko w 2025 roku.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Dębica
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM) - ŚWIADCZENIOBIORCÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BONIEWIE W 2025 ROKU - II postępowanie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej
- Świadczenie usług sąsiedzkich na terenie gminy Lubicz dla uczestników projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Lubiczu
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.