eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyBudowa zaplecza socjalno-warsztatowego dla pracowników ZUK Sp. z o.o. wraz z częścią administracyjną przy ul. Składowej w Puławach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510541354-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o:

Budowa zaplecza socjalno-warsztatowego dla pracowników ZUK Sp. z o.o. wraz z częścią administracyjną przy ul. Składowej w Puławach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 581549-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540178905-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, krajowy numer identyfikacyjny 43084068400000, Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 81 886 87 68
e-mail: przetargi@zuk.pulawy.pl
www: http://zuk.pulawy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gmina Miasto Puławy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zaplecza socjalno-warsztatowego dla pracowników ZUK Sp. z o.o. wraz z częścią administracyjną przy ul. Składowej w Puławach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/ZUK/15/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa zaplecza socjalno-warsztatowego dla pracowników ZUK Sp. z o.o. wraz z częścią administracyjną przy ul. Składowej w Puławach Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostę Puławskiego prawomocną decyzją pozwolenie na budowę Nr AB.6740.9.319.2018 z dnia 28.05.2018 r. 2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: -budowa budynku administracyjno-socjalnego; -budowa budynku socjalno-warsztatowego; -budowa dróg, placów, parkingów dla samochodów osobowych i ciężarowych; -budowa infrastruktury zewnętrznej tj.: (zbiornika wód opadowych, doziemnej wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, wodociągowej, gazowej, elektrycznej, oświetlenia); -rozbiórka istniejącego budynku administracyjno-socjalnego i budynku magazynowego. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o numerze 1218/11 w Puławach przy ul. Składowej 3 o łącznej powierzchni wynoszącej 8 516 m2. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach IDW-SIWZ: - projekcie budowlanym, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), - informacji BIOZ, - decyzji - pozwolenie na budowę nr AB.6740.9.319.2018 z dnia 28.05.2018 r. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). 4.Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji wynoszący: - 60 miesięcy na budynki i budowle, - 24 miesiące na urządzenia, licząc od daty podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej. 5.Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości,z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie usługi pozostające w związku z realizowanymi robotami budowlanymi i dostawami, w szczególności uruchomienie, szkolenie pracowników Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny. 7.Zamawiający zaznacza, iż użyte w IDW-SIWZ przykładowe nazwy własne produktów referencyjnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymagane SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność wszelkimi środkami dowodowymi, w szczególności załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do IDW-SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 8.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, - realizację wymogów określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, - przeprowadzenie ewentualnych badań i prób, - zagospodarowanie terenu, - opracowanie projektu powykonawczego i wszelkiej dokumentacji powykonawczej, - szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi zamontowanych urządzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7465686.82 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: PIN-BUD Sp. z o.o. Sp. k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PAJĄKÓW 38
Kod pocztowy: 26-704
Miejscowość: Przyłęk
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „PIN-BUD” Ryszard Pinkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kochanowskiego 15
Kod pocztowy: 24-123
Miejscowość: Janowiec
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Technika Grzewcza i Sanitarna „CHOLEWA I S-KA” Roman Cholewa i Dawid Cholewa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubelskiej 159
Kod pocztowy: 24-130
Miejscowość: Końskowola
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8651082.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8651082.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8995400.75
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.