To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
"Dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi na 2021 rok"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613222-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 343 510 514
faks: 343 510 511
e-mail: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
www: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=801& r=r
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi na 2021 rok"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP.272.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi dla Starostwa Powiatowego w Lublińcu wraz z nieodpłatnym odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących tablic rejestracyjnych: a) samochodowa zwyczajna jednorzędowa 13 000 szt. b)
samochodowa jednorzędowa zielona 100 szt. c) samochodowa zwyczajna dwurzędowa 200 szt. d)samochodowa dwurzędowa zielona 10 szt. e) motocyklowa zwyczajna 800 szt. f) motocyklowa zielona 20 szt. g) motorowerowa zwyczajna 500 szt. h) motorowerowa zielona 50 szt. i) samochodowazwyczajna jednorzędowa zmniejszona 180 szt. j) samochodowa jednorzędowa zmniejszona zielona 20 szt. k) samochodowa indywidualna jednorzędowa 60 szt. l) samochodowa indywidualna jednorzędowa zielona 10 szt. m) samochodowa indywidualna dwurzędowa 15 szt. n) samochodowa indywidualna
dwurzędowa zielona 5 szt. o) motocyklowa indywidualna 20 szt. p) motocyklowa indywidualna zielona 5 szt. q) samochodowa jednorzędowa zabytkowa 20 szt. r) samochodowa dwurzędowa zabytkowa 20 szt. s) motocyklowa zabytkowa 20 szt. t) samochodowa - tymczasowa jednorzędowa
100 szt. u) samochodowa - tymczasowa dwurzędowa 20 szt. v) motocyklowa – tymczasowa 40 szt. w)motorowerowa – tymczasowa 40 szt. x) samochodowa - tymczasowa zmniejszona 20 szt. y)profesjonalne tablice samochodowe 20 szt. z) profesjonalne tablice motocyklowe 5 szt. ź)profesjonalne tablice motorowerowe 5 szt. 2. Do każdego rodzaju tablicy rejestracyjnej należy
dostarczyć ramkę montażową wykonaną z tworzywa sztucznego wraz z nadrukiem reklamowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą Wykonawcy dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej, bądź mniejszej ilości tablic.4. Wykonawca
zobowiązuje się do wykonywania tablic zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r., poz. 2355 ze zm.), Rozporządzenia
Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych Dz.U. z 2020r., poz. 717 t.j.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie
warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2019. 547) oraz
innymi przepisami regulującymi przedmiotową działalność. 5. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie uprawnienia, zezwolenia i zaświadczenia konieczne do wykonania zamówienia 6. Wykonawca oświadcza, iż posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów
służących do ich produkcji z warunkami technicznymi 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tablic własnym środkiem transportu w ilościach ustalonych każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniach przysyłanych pisemnie, faksem, telefonicznie lub poprzez program do zamawiania
tablic w odrębnych zamówieniach. 8. Wykonawca dostarczy tablice opakowane, dostawa będzie miałamiejsce w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lublińcu. 9. Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia przez
Zamawiającego zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w sposób gwarantujący uniemożliwienie odczytania całego numeru i ich ponownego użycia; odbiór będzie się odbywał w dniu dostawy nowej
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=1bfa08...
5partii tablic rejestracyjnych na koszt Wykonawcy, na podstawie protokołu przekazania. 11. Z chwilą odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, odpowiedzialność za ich złomowanie przechodzi na Wykonawcę. 12. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania i dostarczania tablic wg nowych wzorów. 13. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty
załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 44.40.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 186991.87 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Protab Kowalczuk i Wspólnicy Sp.J.
Email wykonawcy: tablice@protab.lh.pl
Adres pocztowy: ul. Marii Konopnickiej 11B
Kod pocztowy: 05-230
Miejscowość: Kobyłka
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 251694.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 251694.90
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonego drobiu dla Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Usługa wykonywania badań z zakresu analityki laboratoryjnej i mikrobiologii dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu.
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonych owoców, warzyw i podobnych produktów dla Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
więcej: przetargi w Lublińcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.