eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-13

Ogłoszenie nr 510542120-N-2020 z dnia 2020-12-13 r.
Energetyka Cieszyńska spółka z o.o.:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. „Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615156-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Energetyka Cieszyńska spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, Mostowa 2, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 338576700
e-mail: zbigniew.pala@ec.cieszyn.pl
www: http://ec.cieszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego z udziałem Gminy Cieszyn

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EC.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: -zadania 1 , tj.: Przebudowa magistral ciepłowniczych wewnątrzzakładowych w zakresie średnic DN200 do DN 600 i łącznej długości ok. 320 m, - zadania 2 , tj.: Przebudowa sieci cieplnej magistrali Południe na odcinku od EC do ul. Dojazdowej w Cieszynie w zakresie średnic DN 65 do DN 600 i łącznej długości ok. 480 m, 2. Nadzór inwestorski obejmować będzie realizację robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz Szczegółowych warunków wykonania i odbioru robót związanych z przebudową sieci cieplnych w Cieszynie (załącznik nr 6 do SIWZ na wykonanie robót budowlanych), opisujących zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego i dostępnych na stronie internetowej: http://www.bip.eccieszyn.ires.pl/20152/20152/art12973.html lub będących do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Energetyka Cieszyńska Sp. z o.o., ul. Mostowa 2, 43-400 Cieszyn, w godzinach urzędowania. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przez osobę/osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych 4. Osoby pełniące obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zobowiązane są do: a) wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową,umową z wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,c) analizowania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia, d) bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo – finansowym, e) sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania używaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, f) kontroli nadzorowanych robót w zakresie ochrony zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem drzew przewidzianych do adaptacji, g) kontroli jakości robót zastosowanych materiałów, h) systematycznego monitorowania i dokumentowania postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo - finansowym i informowania Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu zadania oraz proponowania programów naprawczych, i) kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, j) wnioskowania o konieczność pobytu projektanta na budowie, k) wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, l)potwierdzania faktycznie wykonanych robót w protokołach zaawansowania robót, m) wydawania kierownikowi budowy (kierownikom robót) poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, n)żądania od kierownika budowy (kierowników robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z
dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, o) dokonywania wpisów do dziennika budowy stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, p) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru. Pobyty inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie muszą być dokumentowane wpisami do dziennika budowy. Jeżeli zajdzie taka konieczność nadzór nad realizacją zadania powinien być codzienny, q) rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy i projektantem, problemów natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, r) organizowania i prowadzenia narad technicznych – rad budowy, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone wg bieżących potrzeb, przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W naradach i spotkaniach powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Inspektor Nadzoru będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego po uzgodnieniu terminu, s) udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji technicznych,powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych problemów budowy w toku jej realizacji, t)uzgadniania sposobu postępowania z Zamawiającym, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, u) sporządzania Protokołów negocjacji, w przypadku konieczności wykonania - przez wykonawcę robót zamiennych zawierających wstępnie uzgodnione z wykonawcą robót ceny dla robót zamiennych. Protokoły negocjacji stanowić będą załącznik do Protokołów konieczności. Wnioski o w/w roboty wraz z Protokołami konieczności, Protokołami negocjacji i innymi dokumentami Wykonawca niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu, zawierający wstępnie określone ustalenia – ostateczne warunki negocjuje i zatwierdza Zamawiający, v)występowania na piśmie z wnioskiem do Zamawiającego, w przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu do umowy z wykonawcą robót, wraz z jego uzasadnieniem i szczegółowym dokumentowaniem, w) sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, x) zawieszenia/wstrzymywania robót, w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, y) opracowywania dla Zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania, w tym materiałów niezbędnych do przygotowania sprawozdań, raportów,rozliczeń, wniosków o płatność oraz wszelkich dokumentów sporządzanych przez Zamawiającego w związku z realizacją zadań, z) przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań o stanie zaawansowania rzeczowego robót narastająco. Sprawozdanie musi wyczerpująco określać realizację robót w danym okresie sprawozdawczym, aa) potwierdzania w dzienniku budowy wpisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie, prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych zadań i przekazania do użytkowania, bb) sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, cc) sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodności z dokumentacją projektową, dd) uzgodnienia z Zamawiającym treści protokołu odbioru i odpowiadającej mu faktury, ee) sprawdzenia wykonania dokumentacji powykonawczej, ff) dokumentowania przebiegu realizacji robót poprzez wykonanie zdjęć aparatem cyfrowym. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej zostanie dostarczona na nośniku danych (np. płycie CD, pendrive, itp.) do siedziby Zamawiającego najpóźniej w dniu złożenia końcowego rachunku za nadzór nad zadaniem, gg)dostarczania dokumentacji fotograficznej robót, w tym w szczególności robót zanikających, na bieżąco, tj. nie rzadziej niż raz na miesiąc, hh) skompletowania i sprawdzania dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub/i złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy we właściwym organie Nadzoru Budowlanego, ii) udziału w kontrolach zewnętrznych zadania, na wniosek Zamawiającego, oraz udzielania niezbędnych wyjaśnień i informacji, jj) oceny, aprobaty bądź odrzucenia próśb wykonawcy robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na treść umowy, w tym jej zakres, czas trwania lub cenę wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i powinny być konsultowane z Zamawiającym, kk) opiniowania wykonanej dokumentacji zamiennej odcinków sieci cieplnej, w przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności dotyczących realizacji przebiegu planowanej trasy sieci cieplnej, na której zaistniały przeszkody uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z projektami pierwotnymi, ll) sprawdzanie kosztorysów ofertowych na ewentualne roboty dodatkowe oraz zamienne powstałe w trakcie realizacji robót, mm)przygotowanie rozliczenia końcowego zadania(zadań), nn) stawienie się na terenie budowy na wezwania Zamawiającego w terminie do ... godzin włącznie od wezwania (czas zostanie wpisany do umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana), oo)Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, niewymienione w powyższych punktach, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 82900.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Roman Antosik
Email wykonawcy: romanantosik@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Świetlista 23
Kod pocztowy: 43-382
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 76500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 76500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 76500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.