To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-13
Dostawa sprzętu komputerowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613725-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 224282495, 224282495
faks: 224878171
e-mail: zakupy@pana.gov.pl, zakupy@pana.gov.pl
www: www.pana.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BP.2412.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy do lokalizacji PANA z podziałem na 2 części:
1. Część 1-Fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w maksymalnej liczbie: 70 szt. komputerów przenośnych wraz z dodatkowym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz 70 szt. stacji dokujących zwanego dalej Sprzętem. Zamówienie obejmuje dostawę: a) 60 szt. Sprzętu typu A, b) 10 szt. Sprzętu typu B, c) 60 szt. stacji dokujących typu A dedykowanych dla Sprzętu typu A, d) 10 szt. stacji dokujących dedykowanych dla Sprzętu typu B. Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a. – Opis parametrów technicznych Sprzętu.
2. Część 2 - Oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnego w ilości 70 sztuk. Szczegółowy pis przedmiotu zamówienia części 2 zawiera Załącznik nr 1b - - wymagania dla oprogramowania Microsoft Office Standard 2019 lub równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W związku z prowadzonymi w dniach 28-29 listopada 2020 r. pracami serwisowymi związanymi ze zmianą środowiska infrastrukturalnego dla aplikacji udostępnianych przez Urząd Zamówień Publicznych, aplikacja miniPortalu w dniu 28 listopada 2020 r. wyznaczonym jako termin składania i otwarcia ofert, była niedostępna zarówno dla Zamawiającego jak i dla Wykonawców, co skutkowało:
1) uniemożliwieniem złożenia wszystkim Wykonawcom oferty w wyznaczonym terminie i tym samym naruszeniem zasady równego traktowania wszystkich wykonawców.
2) nie wykonaniem przez Zamawiającego czynności otwarcia ofert w wyznaczonym terminie i tym samym, brakiem możliwości wypełnienia przez Zamawiającego dyspozycji z art. 86 ust. 2 Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy, z uwagi na przeprowadzane w dniu otwarcia ofert prace serwisowe, nie mogli złożyć ofert w zakreślonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie, a Zamawiający nie mógł dokonać czynności otwarcia ofert. Zgodnie z utrwalonym zarówno w orzecznictwie jak i doktrynie poglądem, że otwarcie ofert jest czynnością materialno-techniczną, którą można dokonać tylko raz, w wyznaczonym uprzednio terminie, i nie podlega ona powtórzeniu, należało powyższe postępowanie unieważnić jako obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Dostawa oprogramowania
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W związku z prowadzonymi w dniach 28-29 listopada 2020 r. pracami serwisowymi związanymi ze zmianą środowiska infrastrukturalnego dla aplikacji udostępnianych przez Urząd Zamówień Publicznych, aplikacja miniPortalu w dniu 28 listopada 2020 r. wyznaczonym jako termin składania i otwarcia ofert, była niedostępna zarówno dla Zamawiającego jak i dla Wykonawców, co skutkowało:
1) uniemożliwieniem złożenia wszystkim Wykonawcom oferty w wyznaczonym terminie i tym samym naruszeniem zasady równego traktowania wszystkich wykonawców.
2) nie wykonaniem przez Zamawiającego czynności otwarcia ofert w wyznaczonym terminie i tym samym, brakiem możliwości wypełnienia przez Zamawiającego dyspozycji z art. 86 ust. 2 Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, postępowanie jest obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy, z uwagi na przeprowadzane w dniu otwarcia ofert prace serwisowe, nie mogli złożyć ofert w zakreślonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie, a Zamawiający nie mógł dokonać czynności otwarcia ofert. Zgodnie z utrwalonym zarówno w orzecznictwie jak i doktrynie poglądem, że otwarcie ofert jest czynnością materialno-techniczną, którą można dokonać tylko raz, w wyznaczonym uprzednio terminie, i nie podlega ona powtórzeniu, należało powyższe postępowanie unieważnić jako obciążone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.