eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWsparcie Centrum e-Zdrowia w zakresie testów Systemu P1

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542302-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Centrum e-Zdrowia:

Wsparcie Centrum e-Zdrowia w zakresie testów Systemu P1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum e-Zdrowia, krajowy numer identyfikacyjny 001377706, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 5970927
e-mail: wzp@csioz.gov.pl
www: https://www.cez.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie Centrum e-Zdrowia w zakresie testów Systemu P1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WRZ.270.139.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na wsparciu w realizacji zadań określonych przez Zamawiającego, w ramach testowania Systemu P1 o dodatkowe funkcjonalności umożliwiające realizację wymogów nakładanych na POZ związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Realizacja umowy jest niezbędna do zapewnienia realizacji zadań POZ w ramach Systemu P1, w związku z przepisami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 1 września 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie obowiązku hospitalizacji, izolacji lub izolacji w warunkach domowych oraz obowiązku kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego (Dz. U. poz. 1506).
2. Wykonawca zapewni specjalistów dla poszczególnych ról o doświadczeniu i kwalifikacjach określonych w ust. 11 OPZ
3. Zamawiający oczekuje dostępności całego zespołu testowego w nieprzekraczalnym terminie od dnia zawarcia Umowy.
4. Wykonawca będzie realizował usługę wsparcia w łącznym wymiarze 6840 Roboczogodzin. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby Roboczogodzin, w zależności od potrzeb związanych z realizacją przedmiotu Umowy.
5. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony od dnia jej zawarcia do dnia 31 marca 2021 r. lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonego w Umowie, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.
6. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza jednak możliwość pracy zdalnej za jego uprzednią zgodą.
7. W ramach umowy w zakresie usług związanych z Systemem P1 Wykonawca przetestuje wszystkie niezbędne podsystemy P1 umożliwiające realizację funkcjonalności określonych w OPZ, a które dostępne są z aplikacji w systemie P1:
a) gotowe do testów do dnia zawarcia Umowy.
b) gotowe do wdrożenia na środowisko produkcyjne do dnia 28 luty 2021 r.
8. Zadania wsparcia Zamawiającego przez Wykonawcę będą w szczególności realizowane w następującym zakresie:
1) Testy funkcjonale skierowania;
2) Testy wydajnościowe skierowania;
3) Testy przeciążeniowe;
4) Testy wydajnościowe logowania do aplikacji IKP i GABINET.
5) Testy regresji wymagane dla systemu P1, recepta, zdarzenia medyczne, KPK, IKP, AUA i innych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.25.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Uzasadnienie konieczności udzielenia zamówienia:
W związku z wejściem w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 1 września br., zmieniającego rozporządzenie w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie obowiązku hospitalizacji, izolacji lub izolacji w warunkach domowych oraz obowiązku kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego, które co do zasady zmieniają zasady izolacji domowej pacjentów z COVID-19, które mają na celu dostosowanie czasu jej trwania do zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia, zaistniała pilna potrzeba dostosowania części podsystemów (w tym przede wszystkim aplikacji gabinet.gov.pl, hurtowni danych czy szyny usług) wchodzących w skład Systemu P1 do zapisów ww. rozporządzenia.
Jednocześnie polecono Centrum pismem z dnia 27 listopada 2020 znak DIP.07.6.2020.KW. wykonanie zadania polegającego na zbudowaniu i udostępnianiu narzędzi IT wspierających proces kierowania i realizacji szczepienia w kierunku SARS-CoV-2 (dalej jako „zadanie”) w zakresie e-rejestracji, e-skierowań, hurtowni danych z generowaniem raportów.
Z uwagi na powyższe oraz na sytuację epidemiologiczną związaną z COVID-19 istnieje pilna potrzeba podjęcia prac w zakresie testów funkcjonalnych i wydajnościowych systemu P1 z ramach nowych funkcjonalności zleconych do wdrożenia a związanych z nowym skierowaniem na szczepienia COVID-19, jego realizacją i dystrybucja szczepionek dla obywateli naszego kraju.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 661756.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 813960

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 813960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 813960
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.