eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaWybór Wykonawcy usługi: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn.zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn.zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542325-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Prezydent Miasta Legnicy:

Wybór Wykonawcy usługi: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn.zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn.zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760906-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 767 212 100
faks: 767 212 115
e-mail: im@legnica.um.gov.pl
www: www.um.bip.legnica.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Wykonawcy usługi: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn.zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn.zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IM.RZP.271.6.1.49.30.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz w trybie art. 24a ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), 2) prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla parkowania usuwanych pojazdów. Szczegółowy zakres czynności przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym integralną cześć z ofertą. Zamawiający określa następującą wielkość zamówienia: - usunięcie i przechowywanie poszczególnych rodzajów pojazdów: a) rower lub motorower – 1szt., b) motocykl – 2 szt., c) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – 180 szt., d) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t – 1szt., e) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t-16 t – 1szt., f) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t – 1szt., g) pojazd przewożący materiały niebezpieczne – 1szt., - przechowywanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5t za 90 dób parkowania – 20 szt., - odstąpienia od usunięcia pojazdów – 100 szt., - transport pojazdów, co do których Zamawiający nie posiada jeszcze ostatecznego postanowienia o przepadku na rzecz Gminy Legnica, nieodebranych przez właściciela w ustawowym terminie, niezależnie od rodzaju pojazdu oraz dopuszczalnej masy całkowitej, przejętych od poprzedniego wykonawcy – ryczałt za transport 50 szt., - przechowywanie pojazdów, co do których Zamawiający nie posiada jeszcze ostatecznego postanowienia o przepadku na rzecz Gminy Legnica (ryczałt za 12 miesięcy przechowywania) – 50 szt., - przechowywanie, powyżej 3 miesięcy, pojazdów usuniętych w 2021 roku (ryczałt za 9 miesięcy przechowywania) – 5 szt. 3) podane ilości pojazdów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040 – tj. z późn. zm.) a) obsługa pojazdów do usuwania pojazdów – kierowcy, b) dozorowanie parkingu – dozorcy parkingu. Kierowcy, o których mowa winni posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do kierowania i obsługi pojazdów do usuwania pojazdów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.35.11.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
- podstawa faktyczna:
cena jedynej złożonej oferty firmy: AUTO-POMOC DROGOWA „SZWARC”
Janusz Szwarc ul. Hodowców 1, 59-220 Legnica wynosi 326.950,00 zł brutto
i przewyższała zamierzenie i możliwości finansowe Zamawiającego,
które wynosi 198.600,00 zł brutto.

- podstawa prawna:
w związku z powyższym, Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.20104r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) cyt. „…4) cena (…) oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia…”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.