eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › "Sukcesywne dostawy kruszywa drogowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021-2022"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542375-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy:

"Sukcesywne dostawy kruszywa drogowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021-2022"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609358-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000, Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 841 59 12
faks: 59 841 59 15
e-mail: cuw@kobylnica.pl
www: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl

adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywne dostawy kruszywa drogowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021-2022"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW-DOR.271.24.2020.OZ

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszywa drogowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021-2022 wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3.3 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy.
3.4 Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa
w łącznej ilości szacunkowej 6 500 tony, który obejmuje:
1) kruszywo drogowe w formie destruktu ceglano – betonowego frakcji 0–60 mm
(o składzie cegły nie więcej niż 25%) w ilości szacunkowej 1 500 ton,
2) kruszywo mineralne naturalnego frakcji 0–31,5 mm w ilości szacunkowej 5 000 ton.
3.5 Przedmiot umowy wskazany w ust. 3 musi być zgodny z obwiązującymi normami (PN-EN, PN) oraz dopuszczony do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania, zgodny z aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi (specyfikacją techniczną).
3.6 Przedmiot dostawy będzie realizowany sukcesywnie w okresie realizacji umowy w postaci dostaw częściowych wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, każdorazowo na jego odrębne zamówienie przekazane przez przedstawiciela Zamawiającego, telefonicznie na numer tel. Wykonawcy: __ lub faksem na numer: __ lub drogą elektroniczną na adres email: __, według wyboru Zamawiającego.
3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego przedmiotu umowy w ilościach wskazanych w ust. 3.4, które stanowią maksymalną wielkość zamówienia i nie mogą stanowić podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamawianych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, a Wykonawca niniejszym zrzeka się roszczeń z powyższego tytułu.
3.8 Ilości kruszywa wskazane w ust. 3.4 są szacunkowe i mogą ulec zmianie na etapie realizacji umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego t. j. zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi pozycjami kruszyw bez zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w umowie.
3.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do
40 % w zakresie ilościowym i wartościowym przedmiotu umowy, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.
3.10 W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 3.9 Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego, a Wykonawca niniejszym zrzeka się ich dochodzenia.
3.11 Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszywa w terminie wskazanym w ofercie – maksymalnie do 24 godzin, licząc od momentu złożenia zgłoszenia potrzeby wykonania dostawy.
Uwaga: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
3.12 Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie zamówionej dostawy częściowej. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie, dokonane przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.13 Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie na podstawie zestawienia wykonanych i odebranych dostaw częściowych za dany miesiąc, w którym odbyły się dostawy kruszywa, potwierdzonych dokumentami rozliczeniowymi przez Wykonawcę i Zamawiającego, które należy dołączyć do faktury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 14.21.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 602250.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 522750.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 522750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 673425.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.