To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Odbiór i unieszkodliwianie odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 617115-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 913 842 047
faks: 913 842 214
e-mail: lachowicz@zuk.gryfice.eu
www: https://bip.zuk.gryfice
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.zuk.gzryfice.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Odbiór i unieszkodliwianie odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TT 03/11/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, transporcie i unieszkodliwieniu odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu: 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu: 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach i ośmiu oczyszczalni wiejskich (skratki) w miejscowościach: Barkowo, Baszewice, Brodniki, Grębocin, Prusinowo, Rzęsin, Trzygłów i Ościęcin.
2. Zamawiający szacuje, że w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r., do odbioru będą następujące ilości odpadów wg niżej wymienionych kodów odpadów:
• skratki – 100 Mg (słownie: sto ton),
• zawartość piaskowników - 120 Mg (słownie: sto dwadzieścia ton),
• tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze - 40 m3 (słownie: czterdzieści metrów sześciennych),
• inne niewymienione odpady - 10 Mg (słownie: dziesięć ton).
3. W przypadku odbioru skratek, zawartości piaskowników tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ilościach mniejszych niż podane powyżej, Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia od Zamawiającego wynagrodzenia bądź odszkodowania z tego tytułu. Natomiast w przypadku konieczności odbioru większej ilości odpadów niż obejmuje umowa, Wykonawca jest zobowiązany do ich odbioru na warunkach w/w umowy.
4. Wykonawca zapewni: - szczelne kontenery o odpowiedniej pojemności i ładowności na odbiór wytwarzanych odpadów, w których Zamawiający będzie gromadził odpady wg ich klasyfikacji; - naczepę i ciągnik samochodowy do podstawienia pustych i transportu pełnych kontenerów z ww. odpadami. Transport odpadów musi odbywać się zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu na transport ww. odpadów. Dopuszcza się możliwość uzgodnienia z Wykonawcą innej częstotliwości i warunków odbioru tych odpadów w zależności od stopnia ich nagromadzenia.
5. Ustalenie ilości odbieranych odpadów zawartych w umowie następować będzie przez zważenie na atestowanej wadze samochodowej w punkcie obustronnie uzgodnionym.
6. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i transportu do miejsca utylizacji, odpadów, nie rzadziej niż 1 raz na 60 dni, po zgłoszeniu Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić specjalistyczny środek transportu do odbioru i wywozu ww. odpadów z terenu oczyszczalni ścieków wskazanym przez Zamawiającego do miejsca utylizacji tych odpadów. Transport odpadów tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze musi odbywać się zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu na transport odpadów.
7. Wykonawca zapewni systematyczny odbiór skratek, zawartości piaskowników, tłuszczy i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ciągu całego okresu trwania umowy, w tym również w sytuacjach, gdy temperatura powietrza jest poniżej 0 stopni C.
8. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za przebieg transportu i skutki ewentualnych zdarzeń drogowych względnie skutki naruszenia norm sanitarnych, ochrony środowiska, prawa pracy i innych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru odpadów z oczyszczalni ścieków (wskazanych przez Zamawiającego) w sposób najkorzystniejszy i najmniej uciążliwy dla Zamawiającego.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe u Zamawiającego na skutek niewłaściwego lub niestarannego załadunku kontenerów.
11. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby upoważnionej do sporządzania kart przekazania odpadów w systemie BDO.
12. Wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia usługi na podstawie faktury. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie przejęcie odpadu z potwierdzeniem w systemie BDO wraz z kopią dokumentu z ważenia pojazdu przed i po załadunku w punkcie obustronnie uzgodnionym (odpady rozliczane w tonach lub odpady rozliczane w metrach sześciennych). Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT. Termin płatności - 30 dni od daty wpływu faktury VAT wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych do siedziby Zamawiającego.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zadania przez Podwykonawcę, przy czym pełną i całkowitą odpowiedzialność za przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
14. Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany jest do posiadania ważnych co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwoleń (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodach: 19 08 01, 19 08 02, 19 08 09, 19 08 99) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797). Przedstawione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów powinna w myśl obowiązujących przepisów przenosić odpowiedzialność za odpad z Zamawiającego na Wykonawcę.
15. Wykonawca ma obowiązek posiadania wpisu do rejestru podmiotów w systemie BDO.
16. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia od Zamawiającego wynagrodzenia lub odszkodowania z tytułu mniejszych niż powyżej oszacowanych ilości odpadów. Natomiast w przypadku konieczności odbioru większej ilości odpadów, Wykonawca jest zobowiązany do ich odbioru na warunkach w/w umowy.
17. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określa Załącznik nr 6 (wzór umowy) do SIWZ.
18. Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, ma prawo do wizji lokalnej miejsca wykonywania usługi, w celu zapoznania się ze specyfiką przedmiotu zamówienia.
19. Kod CPV :
90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90400000-1 Usługi utylizacji nieczystości
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 336450.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LUMEN Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@lumen-police.pl
Adres pocztowy: ul. Piotra i Pawła 9
Kod pocztowy: 72-015
Miejscowość: Police
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 336420.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 336420.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie 39 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Cena złożonej oferty zgodna z oczekiwaniem zamawiającego, oferta spełnia wszystkie kryteria zawarte w SIWZ.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Sukcesywne dostawy na plac Zamawiającego płukanego grysu bazaltowego
- Dostawa narzędzi jednorazowych dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa i montaż mebli do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa wyrobu medycznego do apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa protez oraz ekspanderów piersiowych dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- "Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) oraz osadu z przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Siechnice"
- Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) zlokalizowanych na drogowym przejściu granicznym w Malhowicach - Niżankowicach
- Świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic wraz z wywozem zebranych odpadów w Ciechocinku.
- Dostawa, serwisowanie, sprzątanie i zabranie kabin sanitarnych po zakończeniu umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- ,,Przegląd eksploatacyjny 35 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2025 r."
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.