To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Remont dróg na terenie Powiatu Przeworskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 595010-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 016 648-97-24
e-mail: pzd_przeworsk@wp.pl
www: www.bip.powiatprzeworsk.pl
adres profilu nabywcy: nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont dróg na terenie Powiatu Przeworskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EZ.3311.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Rodzaj zamówienia: Roboty Budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg na terenie Powiatu Przeworskiego Zamówienie zostało podzielone na części: Część nr 1 „Remont uszkodzonego w czasie powodzi odcinka drogi powiatowej nr P 1624R Manasterz Dojazd do Stacji PKP w km 0+008 - 0+170; 0+209 - 0+300” Obejmująca zakres: Roboty przygotowawcze: - – Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych oraz podbudowy tłuczniowej. Rozebranie, załadunek i transport zniszczonej powodzią nawierzchni bitumicznej i podbudowy tłuczniowej - 455,00 m2 Roboty ziemne: - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat. III z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. (roboty ziemne związane z wykopami i transportem nadmiaru gruntu namulonego przy przyczółkach i filarach mostu) – 556,00 m3 - Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 1,50 m w gruncie kat.III - uzupełnienie ubytków w skarpie nasypu drogowego, zniszczonego w czasie powodzi (do krawędzi jezdni) – 93,00 m3 Nawierzchnia: - Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w km 0+209 - 0+300 – 455,00m2 - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 455,00m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 455,00m2 - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych (dojazd od drogi wojewódzkiej 835) w km 0+008 - 0+170 - 810,00m2 - Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych (odcinki przed i za mostem) w km 0+008 - 0+170 w km 0+209 - 0+300 - 1265,00m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne (dojazd od DW nr 835) w km 0+008 - 0+170 – 60,75t - Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (dojazd od strony Medyni) w km 0+209 - 0+300 - 455,00m2 - Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych (odcinki przed i za mostem) w km 0+008 - 0+170 w km 0+209 - 0+300 – 1265,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) w km 0+008 - 0+170 – 810,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) w km 0+209 - 0+300 - za mostem - 455,00m2 - Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni mieszanką 0/31mm, gr. warstwy 10 cm - 379,50 m2 - Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm w km 0+008 - 0+170 str. prawa i lewa – 324,00m Część nr 2 – „Poszerzenie jezdni w ciągu drogi nr P 2406R Kańczuga -Żuklin - Krzeczowice w km 1+027 - 1+071 str. prawa” Obejmująca zakres: a) Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza b) Poszerzenie - Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami - rury o śr. 50 cm – 6,00m - Koryta gł. 50 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni – 48,00 m2 - Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grubości 5 cm - 48,00 m2 - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 48,00 m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 48,00 m2 - Podbudowa zasadnicza z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 8 cm -48,00 m2 - Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m ze skarpami o szer. dna do 1,5 m w gruncie kat. III – 2,28m3 - Wykopy oraz przekopy o głęb. do 3.0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi – 20,52m3 - Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm – 0,50m3 - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 2m – 2 szt. - Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu – 2 szt. - Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm – 9,12 m3 - Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur typu HDPE, dwuściennych o śred. 50 cm – 19,00m - Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – 4,00 m - Obsypka rurociągu piaskiem – 7,00 m3 - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – 28,50 m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm – 28,50 m2 - Skropienie emulsją asfaltową podbudowy (oba odcinki do poszerzenia) – 76,50 m2 - Podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 8 cm - 28,50m2 - Skropienie emulsją asfaltową podbudowy- 76,50 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) – 76,50 m2 - Skropienie emulsją asfaltową podbudowy- 76,50 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) – 76,50 m2 - Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III ułożonego wzdłuż nasypu -3,60 m3 - Umocnienie skarpy płytami ażurowymi 60x40xcm na podsypce cementowo-piaskowej – 4,80 m2 - Wykonanie ścieku na dnie rowu z elementu betonowego typu "mulda" szer. 60 cm na podsypce cem.-piask. gr.5 cm, na ławie betonowej C12/15 (gr.10cm) – 10,00m - Umocnienie skarp płytami ażurowymi betonowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 12,00 m2 3. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość płatności częściowych za wykonane i odebrane protokołem odbioru całe elementy robót. 5. RODZAJ CZYNNOŚCI NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH DOTYCZĄ WYMAGANIA ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem prac fizycznych wskazanych w przedmiarach robót. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu jeden ze wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodu w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6.Rozwiązania równoważne. 1) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa wart. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 4) Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. 5) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. 7. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont uszkodzonego w czasie powodzi odcinka drogi powiatowej nr P 1624R Manasterz Dojazd do Stacji PKP w km 0+008 - 0+170; 0+209 - 0+300
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 166199.82 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: konsorcjum firm: Lider Konsorcjum: PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10E, 23-200 Kraśnik Partner Konsorcjum: PBI WMB Sp. z o.o. Ul. Błonie 8, 27-600 Sandomierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 10E
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 159793.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 189880.64
Waluta: PLN
NAZWA: Poszerzenie jezdni w ciągu drogi nr P 2406R Kańczuga -Żuklin - Krzeczowice w km 1+027 - 1+071 str. prawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30156.62 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rozbórz Długi 57A
Kod pocztowy: 37-560
Miejscowość: Pruchnik
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47542.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 69726.14
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa odczynników do badań równowagi kwasowo - zasadowej i materiałów zużywalnych niezbędnych do wymaganej ilości oznaczeń wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH FINANSOWANEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU
- Dostawa zestawów zabiegowych do pozyskiwania osocza bogatopłytkowego (PRP ang. platelet rich plasma)
- Przebudowa i budowa drogi wewnętrznej wraz z budową kanalizacji deszczowej, rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu w miejscowości Nowosielce
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
- Przebudowa ul. Kwiatowej w Szewcach, gmina Wisznia Mała
- "Budowa drogi Łapczyce- Barkowo w ramach koncepcji "Budowa ścieżek rowerowych w południowo-zachodniej części Gminy Żmigród."
- "Zielona kolejka cz.I" Część 1 - Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej Część 2 - Zieleń zorganizowana
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Lutomiersku gm. Lutomiersk, dz. nr ewid. 1174
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.