Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Przygotowanie na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 na os. Władysława Łokietka 104 w Poznaniu i wydawanie 3 posiłków dziennie dla dzieci Przedszkola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 227 630
faks: 061 8227630, 8229797
e-mail: info@zso5.pl
www: bip.poznan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przygotowanie na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 na os. Władysława Łokietka 104 w Poznaniu i wydawanie 3 posiłków dziennie dla dzieci Przedszkola
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 na os. Władysława Łokietka 104 w Poznaniu i wydawanie 3 posiłków dziennie dla dzieci Przedszkola.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
przygotowanie i podanie 3 posiłków dziennie dla 250 dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 187 i spożywających posiłki w stołówce Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, os. Wł. Łokietka 104 w Poznaniu
- śniadanie: pieczywo mieszane krojone posmarowane masłem, wędliny, ser, pasty jajeczne, z wędlin, ryb, pokrojone warzywa (ogórek, pomidor, rzodkiewka) dżem, powidła, miód, itp., które dzieci nakładają samodzielnie na talerzyki komponując kanapki oraz nasypując płatki śniadaniowe i zalewając je mlekiem. Śniadanie podawane jest w stołówce i na oddziały od godz. 8:45 do godz. 10:00.
- obiad: posiłek składa się z zupy i drugiego dania, przy czym jarzyny podawane do drugiego dania w osobnych miseczkach na każdy stolik, żeby dzieci mogły samodzielnie je sobie nakładać. Szczegółowe jadłospisy obiadów zawierają poniższe jadłospisy.
Obiad podawany jest w stołówce i na oddziały od godz. 13.00 do godziny 14.30.
- podwieczorek: jogurt, owoce, ciastka, kanapka itp.
Podwieczorek wydawany jest w stołówce na oddziały od godz. 13.00 do godziny 14.30.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 55.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 507986.11 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: &J PODOLSCY S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Naramowicka 329 D
Kod pocztowy: 61-601
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 548625.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 664125.00
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ:
- na rynku (w tym na rynku lokalnym) występuje duża ilość podmiotów mogących wykonać przedmiotową usługę;
- przedmiotem zamówienia jest usług powszechnie dostępną;
- przedmiotem zamówienia jest o ustalonych standardach jakościowych nie wymagających jakichkolwiek uprawnień;
- łatwość i szybkość przeprowadzenia procedury.
- wybór tryby jest zgodny z przyjętą przez UZP doktryna i orzecznictwem:
a) Prawo Zamówień Publicznych Komentarz pod redakcją Tomasza Czajkowskiego Wydanie Trzecie Urząd Zamówień Publicznych Warszawa 2007 str. 273): Tryb zapytania o cenę może dotyczyć tylko tych dostaw i usług, które są powszechnie dostępne i mają ustalone standardy jakościowe. Obie cechy przedmiotu zamówienia tj. powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe muszą występować równocześnie (kumulatywnie). Brak jednej z cech przedmiotu zamówienia uniemożliwia zastosowanie trybu zapytania o cenę. Przykładem dostaw wyrobów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych (chodzi o średni standard) są produkty spożywcze, paliwo, materiały biurowe itp. za usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych można uznać usługi sprzątania pomieszczeń, mycia szyb, prania, usługi żywienia, proste usługi poligraficzne, usługi translatorskie itp.
b) Orzeczenie Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych z dnia 28 czerwca 2010 r. BDF1/4900//44/50/10/27: Dostawy i usługi powszechnie dostępne to dobra popularne i łatwo osiągalne, zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych, które oferuje się wszędzie, zarówno na rynku lokalnym, jak i krajowym. Do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach zalicza się, m.in. usługi sprzątania pomieszczeń, mycia szyb, prania, usługi żywienia, proste usługi poligraficzne itp.
c) pismo nr ZOU-XIII.270.43.2016 z dnia 24.10.2016 r. Wydziału Zamówień i Obsługi Urzędu
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.