To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 593363-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 598 154 300
faks: 598 152 900
e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl
www: www.ustka.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IKiOŚ-ZP.271.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu Żłobka Miejskiego w Ustce. 2. Zadanie obejmuje: alpinistyczną wycinkę istniejących drzew, budowę nowego zjazdu publicznego z drogi gminnej, wykonanie bezpiecznej poliuretanowej nawierzchni, budowę 3 miejsc parkingowych z płyt trawiastych, utwardzenie terenu pod stojaki dla rowerów, budowę nowego ogrodzenia z furtką i brama techniczną, posadowienie ławek, demontaż istniejącego utwardzenia terenu, zagospodarowanie zieleni, wyrównanie terenu, postawienie jednej latarni ulicznej, likwidację dwóch słupów oświetleniowych, obsianie terenu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót: 2.1. alpinistycznej wycinki istniejących drzew – 9 szt. wraz z karczowaniem pni. Wykaz drzew przeznaczonych do wycinki znajduje się w zał. Nr 10 do SIWZ – drzewa przeznaczone do wycinki.. 2.2. demontażu istniejącego utwardzenie terenu, 2.3. budowy nowego publicznego zjazdu z drogi gminnej, 2.4. budowy trzech miejsc parkingowych z płyt trawiastych, 2.5. utwardzenia terenu pod stojaki rowerowe, 2.6. montażu stojaków rowerowych, 2.7.budowy nowego ogrodzenia z furtką i bramą techniczną, 2.8. zagospodarowania zieleni oraz obsiania terenu trawą, 2.9. posadowienia ławek, 2.10. posadowienie latarni ulicznej, 2.11. likwidacji dwóch słupów oświetleniowych,2.12. budowy jednego słupa oświetleniowego, 2.13. wyrównania terenu, 2.14. robót porządkowych, 2.15. sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja budowlana – załącznik nr 7 do SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do SIWZ, pomocniczo przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ oraz załącznik nr 10 – drzewa przeznaczone do wycinki. 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych: a) wycinki istniejących drzew – szt. 9 wraz z mechanicznym karczowaniem pni, b) demontaż istniejącego utwardzenia terenu, c) budowa nowego publicznego zjazdu z drogi gminnej, d) budowa trzech miejsc parkingowych z płyt trawiastych, e) utwardzenie terenu pod stojaki rowerowe, f) montaż stojaków rowerowych, g) budowa nowego ogrodzenia z furtką i bramą techniczna, h) zagospodarowanie zieleni oraz obsianie terenu trawą, i) posadowienie ławek, j) posadowienie latarni ulicznej, k) likwidacja słupów oświetleniowych, l) wyrównanie terenu, m) robót porządkowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200795.46 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H.U. AUTOSPORT Ireneusz Konkel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krótka 6
Kod pocztowy: 83-334
Miejscowość: Miechucino
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 255329.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 329864.84
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z usługami opiekuńczymi oraz bez usług opiekuńczych
- Modernizacja hydroforni na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie - V postępowanie
- Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.