eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaZagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542914-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Gmina Miasto Ustka:

Zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 593363-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ustka, krajowy numer identyfikacyjny 52387300000000, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 598 154 300
faks: 598 152 900
e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl
www: www.ustka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IKiOŚ-ZP.271.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu Żłobka Miejskiego w Ustce. 2. Zadanie obejmuje: alpinistyczną wycinkę istniejących drzew, budowę nowego zjazdu publicznego z drogi gminnej, wykonanie bezpiecznej poliuretanowej nawierzchni, budowę 3 miejsc parkingowych z płyt trawiastych, utwardzenie terenu pod stojaki dla rowerów, budowę nowego ogrodzenia z furtką i brama techniczną, posadowienie ławek, demontaż istniejącego utwardzenia terenu, zagospodarowanie zieleni, wyrównanie terenu, postawienie jednej latarni ulicznej, likwidację dwóch słupów oświetleniowych, obsianie terenu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót: 2.1. alpinistycznej wycinki istniejących drzew – 9 szt. wraz z karczowaniem pni. Wykaz drzew przeznaczonych do wycinki znajduje się w zał. Nr 10 do SIWZ – drzewa przeznaczone do wycinki.. 2.2. demontażu istniejącego utwardzenie terenu, 2.3. budowy nowego publicznego zjazdu z drogi gminnej, 2.4. budowy trzech miejsc parkingowych z płyt trawiastych, 2.5. utwardzenia terenu pod stojaki rowerowe, 2.6. montażu stojaków rowerowych, 2.7.budowy nowego ogrodzenia z furtką i bramą techniczną, 2.8. zagospodarowania zieleni oraz obsiania terenu trawą, 2.9. posadowienia ławek, 2.10. posadowienie latarni ulicznej, 2.11. likwidacji dwóch słupów oświetleniowych,2.12. budowy jednego słupa oświetleniowego, 2.13. wyrównania terenu, 2.14. robót porządkowych, 2.15. sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja budowlana – załącznik nr 7 do SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do SIWZ, pomocniczo przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ oraz załącznik nr 10 – drzewa przeznaczone do wycinki. 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych: a) wycinki istniejących drzew – szt. 9 wraz z mechanicznym karczowaniem pni, b) demontaż istniejącego utwardzenia terenu, c) budowa nowego publicznego zjazdu z drogi gminnej, d) budowa trzech miejsc parkingowych z płyt trawiastych, e) utwardzenie terenu pod stojaki rowerowe, f) montaż stojaków rowerowych, g) budowa nowego ogrodzenia z furtką i bramą techniczna, h) zagospodarowanie zieleni oraz obsianie terenu trawą, i) posadowienie ławek, j) posadowienie latarni ulicznej, k) likwidacja słupów oświetleniowych, l) wyrównanie terenu, m) robót porządkowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200795.46 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U. AUTOSPORT Ireneusz Konkel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krótka 6
Kod pocztowy: 83-334
Miejscowość: Miechucino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 255329.55

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 255329.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 329864.84
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.