To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Remont dróg na terenie Powiatu Przeworskiego uszkodzonych w wyniku powodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 600600-N-2020
Numer ogłoszenia: 540217503-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 016 648-97-24
e-mail: pzd_przeworsk@wp.pl
www: www.bip.powiatprzeworsk.pl
adres profilu nabywcy: nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont dróg na terenie Powiatu Przeworskiego uszkodzonych w wyniku powodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EZ.3311.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Rodzaj zamówienia: Roboty Budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg na terenie Powiatu Przeworskiego Zamówienie zostało podzielone na części: Część nr 1 „Remont drogi powiatowej nr P 1546R Hadle Szklarskie - Tarnawka w km 3+900 - 4+262” Obejmujący zakres: - Rozebranie barier drogowych stalowych (zniszczonych) wraz z transportem w miejsce wskazane – 90m - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych - uprzątnięcie resztek warstwy bitumicznej nawierzchni i podbudowy tłuczniowej, transport materiału na odległość do 5 km - 2172,00m2 - Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w km 4+162 - 4+262 – 550,00m2 - Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grubości 15 cm w km 4+162 - 4+262 – 550,00m2 - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm w km 4+162 - 4+262 -540,00m2 - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm w km 4+162 - 4+262 - 530,00m2 - Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w km 4+162 - 4+262 - 520,00m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) w km 4+162 - 4+262 - 520,00m2 - Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w km 3+900 - 4+262 – 1810,00m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) w km 3+900 - 4+262 - 1810,00m2 - Pobocza - wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/31,50 mm - gr. warstwy do 10 cm w km 4+162 - 4+262 str. prawa i lewa – 724,00m2 - Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1 m 24 kg (zakup i montaż) – 90,00m Część nr 2 – „Remont drogi powiatowej Nr P 1630 Zagórze - Hucisko Jawornickie w km 1+760 – 1+830, w km 3+940 – 3+990” Roboty przygotowawcze - Rozebranie uszkodzonych barier drogowych stalowych – 120,00m - Mechaniczne umocnienie skarp nasypów ziemnych płytami żelbetowymi. ANALOGIA - rozebranie i transport elementów betonowych umocnienia skarpy nasypu zniszczonych w czasie powodzi – 90,00 m2 Roboty ziemne: - Plantowanie skarp nasypów w gruntach kat.III. Wyrównanie skarpy nasypu drogi w gruntach kat. III w km 1+760 - 1+830 =70,0*2,0=140,0m2 w km 3+940 - 3+990- 265,00m2 - Wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy - na odcinkach oberwania nasypów w sąsiedztwie rzeki o przekroju 2,0*1,0*0,50 w km 1+760 - 1+830; w km 3+940 - 3+990 – 255,00m3 - Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III dostarczonego samochodami samowyładowczymi - 60,00m3 - Zagęszczanie nasypów z gruntu spoistego kat.III ubijakami mechanicznymi - 60,00m3 Nawierzchnia: - Rozebranie zniszczonej nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 6 cm w km 1+760 - 1+830 w km 3+940 - 3+990 – 600,00m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm w km 1+760 - 1+830 w km 3+940 - 3+990 – 60,00m3 - Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w km 1+760 - 1+830 w km 3+940 - 3+990 – 600,00m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) w km 1+760 - 1+830 w km 3+940 - 3+990 - 600,00m2 - Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w km 1+760 - 1+830 w km 3+940 - 3+990 - 600,00m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) w km 1+760 - 1+830 w km 3+940 - 3+990 - 600,00m2 - Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni mieszanką 0/31mm, gr. warstwy 15 cm – 120,00m2 - Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1 m 24 kg – 104,00m - Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1 m 24 kg - zakończenia barier – 16,00m 3. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość płatności częściowych za wykonane i odebrane protokołem odbioru całe elementy robót. 5. RODZAJ CZYNNOŚCI NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH DOTYCZĄ WYMAGANIA ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem prac fizycznych wskazanych w przedmiarach robót. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu jeden ze wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodu w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6.Rozwiązania równoważne. 1) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa wart. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowne normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 4) Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. 5) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. 7. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont drogi powiatowej nr P 1546R Hadle Szklarskie - Tarnawka w km 3+900 - 4+262
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 259274.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drogowców 1
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 172305.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 250632.89
Waluta: PLN
NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr P 1630 Zagórze - Hucisko Jawornickie w km 1+760 – 1+830, w km 3+940 – 3+990
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 191765.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drogowców 1
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 294600.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 294600.50
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: na etapie składania ofert podwykonawca nie był znany
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechanicznej W32 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-5
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu.
- Dostawa paliw ciekłych
- Świadczenie usług komunalnych na terenie miasta Przeworska w zakresie utrzymania czystości i zieleni oraz na zimowym utrzymaniu ulic i chodników miejskich - w roku 2025
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
- Przebudowa drogi gminnej nr 391004T Ciszyca Dolna-Podjabrzęcina od km 0+000 do km 0+895
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.