eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDruk i dostawa foldery promocyjne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510543239-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia:

Druk i dostawa foldery promocyjne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 595092-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny 59690300000000, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 566 118 713
faks: 566 118 622
e-mail: bzp@um.torun.pl
www: www.bip.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa foldery promocyjne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 89/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa foldery promocyjne „Toruń” w nakładzie 4.500 sztuk w dwóch wersjach językowych:
– 2.000 sztuk w wersji polskiej
– 2.500 sztuk w wersji angielskiej spełniających następujące wymagania techniczne:
a) objętość: 56 stron + okładka miękka 4 strony,
b) folder klejony,
c) format: 21 cm x 21 cm,
d) okładka, kolor 4+4, kreda błysk 300 g,
e) środek, kolor 4+4, kreda matowa 130 g;
f) zabezpieczenie okładek zewnętrznych folderów folią błyszczącą
2.Termin realizacji zamówienia zgodny z złożoną ofertą
3.Foldery zostaną wykonane na podstawie projektu graficznego dostarczonego przez Zamawiającego.
4.Foldery, będące przedmiotem umowy, mają charakter promocyjny, będą eksponowane publicznie. Dopuszcza się ich fotografowanie i utrwalanie na wszelkich nośnikach wizualnych
5.Zakres i warunki wykonania druku i dostawy, określa szczegółowo wzór umowy , który stanowi załącznik do SIWZ.
6Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36585.36 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 27

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 27
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Janter s.c. Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz, ul. Chrobrego 41, 11-300 Biskupiec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 41, 11-300 Biskupiec
Kod pocztowy: 11-300
Miejscowość: Biskupiec
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9963.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9963.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51420.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.