To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Dostawa zestawu endoskopowego wraz z myjnią endoskopową.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610224-N-2020
Numer ogłoszenia: 540233938-N-2020, 540235338-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 632 752 300
faks: 632 752 116
e-mail: spzoz@slupca.com
www: https://szpital.slupca.pl/bip/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa zestawu endoskopowego wraz z myjnią endoskopową.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ/ZP/PN/382/22/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa zestawu
endoskopowego wraz z myjnią endoskopową do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy. W ramach realizacja zamówienia Wykonawca dostarczy urządzenia, dokona montażu, instalacji oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego. Szczegółowe wymagania techniczne zostały opisane w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Kody CPV – 33168100-6.
2. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, wyprodukowanego po 1 stycznia 2020 r., nie używanego. Nie dopuszcza się zaoferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz demonstracyjnego. Sprzęt musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.
3. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty
dopuszczające do obrotu na rynku polskim, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby
Zamawiającego. Warunkiem odbioru sprzętu będzie szkolenie personelu, potwierdzenie kompletności dostawy, montaż, uruchomienie oraz poprawność działania. Kompletność dostawy zostanie obustronnie potwierdzona podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji u Zamawiającego. Data protokolarnego przekazania rozpoczyna bieg gwarancji.
Wykonawca zapewni dostęp do części eksploatacyjnych i zamiennych w czasie gwarancji i w okresie min. 10 lat po gwarancji. 5. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące.
6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.16.81.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 298000.00 złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VARIMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tadeusza Kościuszki 115/4U
Kod pocztowy: 50-442
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 321840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 321840.00
Waluta: złoty
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla MZWiK w Słupcy w 2025 roku
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa histeroskopu diagnostyczno-operacyjnego.
- Zakup w systemie ratalnym zestawu endoskopowego wraz z usługą montażu, instalacji i uruchomienia
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Dostawa videogastroskopu, videokolonofiberoskopu, myjki automatycznej.
więcej: Endoskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.