eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Zakup, dostarczenie i montaż koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510543413-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów:

"Zakup, dostarczenie i montaż koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607722-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540225891-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 443 73 31
faks: 22 443 73 32
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
www: www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup, dostarczenie i montaż koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KZP-XII-WZP.271.98.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Kosze uliczne muszą być wykonane w oparciu o
wzory koszy o wyglądzie i parametrach technicznych równoważnych do przedstawionych na załączonych zdjęciach - załączniki nr 1do opisu przedmiotu
zamówienia. I. Kosze uliczne 􀀀 Dane techniczne: - wysokość całkowita : 71 cm / 92 cm (z daszkiem) - szerokość : 44 cm - głębokość : 50 cm - waga : 180 kg -
pojemność : 45 l - pojemnik (wkład do kosza) 45 litrowy z blachy ocynkowanej grub.1 mm. 􀀀 Materiały: - drewno liściaste klasy I/II o grubości 46 mm,
impregnowane i lakierowane dwukrotnie preparatami z zawartością teflonu; - elementy granitowe o wymiarach 71 cm x 46 cm x 6 cm . Powierzchnie
widoczne granitu polerowane oraz dodatkowo zabezpieczone preparatem antygraffi􀆟. - Konstrukcja stalowa: - płaskownik : 50 x 6 mm; - daszek (z
popielniczką) wykonany z blachy stalowej o grubości 4 mm; - stal ocynkowana dwukrotnie malowana farbą dwuskładnikową poliuretanową (w
uzgodnionym kolorze); - zamek patentowy ocynkowany. UWAGA Elementy granitowe ze stalowymi muszą być połączone w sposób niewidoczny na
zewnętrznej stronie. Ponadto, każdy kosz należy oznakować poprzez wygrawerowanie na jednym z dwóch granitowych boków liter (do wysokości 10 cm)
DU, tj. symbolu właściciela - Dzielnicy Ursynów. 􀀀 Montaż: Montaż koszy należy wykonać poprzez mocowanie ich do podłoża na głębokość 50 cm, za
pomocą kotew stalowych. Miejsca ustawienia nowych koszy zostaną wskazane Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca udzieli min.
………- miesięcznej gwarancji na dostarczone kosze uliczne (Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert). Wszystkie stare kosze, które zastały
wymienione na nowe Wykonawca ma obowiązek zutylizować. II. WARUNKI TECHNICZNE WYKONANIA PRAC BĘDĄCYCH RZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA 1.
Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac związanych z montażem koszy do utrzymania porządku na terenie objętym ww. pracami oraz w
miejscach sąsiadujących z tym terenem, które mogą ulec zanieczyszczeniu (np. trawniki, drogi dla pieszych, jezdnie). 2. Wykonawca zobowiązany jest do
usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie montażu koszy (dot. m.in. materiału roślinnego oraz ewentualnych uszkodzeń istniejących
nawierzchni, instalacji podziemnych i nadziemnych). 3. Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, winni być ubrani w estetyczne
ubrania robocze z widocznym logo firmy. Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres
firmy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres wykonywania ww. prac polisy - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie wykonywanych prac. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerwy
urlopowej, chorobowej. 6. Prace powinny uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w tym: - zakupu, dostarczenia i montażu koszy, - wywozu koszy
przeznaczonych do utylizacji, - pracy ludzi i sprzętu; - zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; - obsługę administracyjną i
logistyczną; - podatki i opłaty urzędowe; - inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. 7. Podstawą wyceny prac,
będących przedmiotem zamówienia jest kalkulacja własna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ – Opis oraz standardy
techniczne wykonania przedmiotu zamówienia, stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: 􀀀 wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do
SIWZ 􀀀 formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
II.5)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.92.84.80

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 473550.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: REMONDIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawodzie 18
Kod pocztowy: 02-981
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 473550.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 363280.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 536665.25
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.