To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Świadczenie usług transmisji online ("na żywo") wideo i audio w sieci Internet, sporządzanie nagrań z obrad Rady Miejskiej w Łodzi od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. oraz ich archiwizowanie w okresie obowiązywania umowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 756209-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 42 638 48 88
e-mail: m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
www: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług transmisji online ("na żywo") wideo i audio w sieci Internet, sporządzanie nagrań z obrad Rady Miejskiej w Łodzi od dnia 4 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. oraz ich archiwizowanie w okresie obowiązywania umowy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DSR-ZP-II.271.34.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług transmisji online („na żywo”)
wideo i audio w sieci Internet, sporządzanie nagrań z obrad Rady Miejskiej w Łodzi od dnia 4 stycznia
2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. oraz ich archiwizowanie w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. Załącznikami do Ogłoszenia są: * Załącznik nr 1 – Instrukcja dla Wykonawców, * Załącznik nr 2 – Wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, * Załącznik nr 3 – Oświadczenie dotyczące przesłanek
wykluczenia, * Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia, * Załącznik nr 5 – Formularz ofertowy
(w formacie arkusza kalkulacyjnego), * Załącznik nr 6 – Wzór umowy, * Załącznik nr 7 – Klucz
publiczny, * Załącznik nr 8 – Identyfikator postępowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 64.22.80.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt. 3 ustawy – w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej wpłynęły mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu wpłynęły trzy wnioski, jednakże dwa wnioski zostały niepoprawnie złożone tj. nie podpisane podpisem kwalifikowanym zgodnie z pkt. 8.2.1. Załącznika nr 1 – Instrukcji dla Wykonawców. W pierwszym przypadku wniosek został złożony przez profil zaufany, a w drugim przypadku wniosek został odręcznie podpisany i dołączony w formie skanu.
Zgodnie z powyższym w niniejszym postępowaniu wpłynął tylko jeden ważny wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.