To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
ZADANIE 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Rozbudowa drogi nr 107371 ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Wojska Polskiego w Bielsku Podlaskim"; ZADANIE 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Budowa nowych dróg publicznych na odcinkach: od ul. 11 Listopada do ul. Brańskiej oraz od. ul. C.K. Norwida do ul. bł. ks. A. Beszty-Borowskiego"; ZADANIE 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Rozbudowa drogi nr 107390B ul. Mleczna w Bielsku Podlaskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 605230-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-85 73 18 100
faks: 0-85 73 18 150
e-mail: zp@bielsk-podlaski.pl
www: www.bielsk-podlaski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZADANIE 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Rozbudowa drogi nr 107371 ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Wojska Polskiego w Bielsku Podlaskim"; ZADANIE 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Budowa nowych dróg publicznych na odcinkach: od ul. 11 Listopada do ul. Brańskiej oraz od. ul. C.K. Norwida do ul. bł. ks. A. Beszty-Borowskiego"; ZADANIE 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. "Rozbudowa drogi nr 107390B ul. Mleczna w Bielsku Podlaskim"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Izp.271.42.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) ZADANIE 1 – pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Rozbudowa drogi nr 107371 ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Wojska Polskiego w Bielsku Podlaskim” 2) ZADANIE 2 – pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Budowa nowych dróg publicznych na odcinkach: od ul. 11 Listopada do ul. Brańskiej oraz od. ul. C.K. Norwida do ul. bł. ks. A. Beszty-Borowskiego” 3) ZADANIE 3 – pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Rozbudowa drogi nr 107390B ul. Mleczna w Bielsku Podlaskim”. 2. Zadanie, nad którym będzie sprawowany nadzór inwestorski jest planowane do dofinansowania ze środków FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust.1a pkt.1 ustawy PZP, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania nie zostaną mu przyznane. 3. Zakres nadzorowanych robót obejmuje: 1) ZADANIE 1 – pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Rozbudowa drogi nr 107371 ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Wojska Polskiego w Bielsku Podlaskim”: a) budowa nawierzchni jezdni szerokości 7 m z betonu asfaltowego – ok. 506 m b) budowa ścieku przykrawężnikowego z prefabrykowanych elementów betonowych – ok. 312 m c) budowa dwukierunkowej ścieżki rowerowej szerokości 2.2 m o nawierzchni z betonu asfaltowego, po stronie prawej projektowej - ok. 355 m d) budowa jednokierunkowego pasa ruchu dla rowerów przy lewej krawędzi ul. Wyszyńskiego o szerokości od 1.5 do 2.5m, o nawierzchni z betonu asfaltowego - ok. 50 m e) budowa chodnika odsuniętego od jezdni zlokalizowanego wzdłuż ścieżki rowerowej o szer. 1,5 m – ok. 355 m (po stronie prawej projektowej) f) budowa chodnika przy jezdni po stronie prawej projektowej o szerokości zmiennej od 2,8 m do 3,7 m – ok. 135 m g) budowa chodnika przy jezdni po stronie lewej projektowej o szerokości zmiennej od 1 m do 1,25 m – ok. 123 m h) budowa zjazdów indywidualnych oraz publicznych i) budowa dojazdu technologicznego do urządzeń podczyszczających kanalizacji deszczowej – 1kpl. j) budowa sieci wodociągowej ø32 – ok. 12 m k) budowa sieci wodociągowej ø90 – ok. 13 m l) budowa sieci wodociągowej ø160 – ok. 625 m m) budowa sieci sanitarnej ø160 – ok. 12 m n) budowa sieci sanitarnej ø200 – ok. 106 m o) budowa oświetlenia ulicznego w ul. Wierzbowej i ul. Wyszyńskiego – na całym odcinku przebudowywanej drogi – ok. 506 m, w tym 25 słupów z oprawami oświetleniowymi p) budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada do cieku Lubka z rur PVC ø400 – ok. 376 m, przykanaliki z rur PVC ø200 – ok. 125 m q) budowa kanału technologicznego w ul. Wyszyńskiego – ok. 1094 m r) remont istniejącego drogowego obiektu inżynierskiego – przepustu o konstrukcji ramowej nad ciekiem Lubka – 1 kpl. 2) ZADANIE 2 – pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Budowa nowych dróg publicznych na odcinkach: od ul. 11 Listopada do ul. Brańskiej oraz od. ul. C.K. Norwida do ul. bł. ks. A. Beszty-Borowskiego”: I. Odcinek od ul. 11 Listopada do ul. Brańskiej (km roboczy od 0+000 do km 0+839,40) wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej, w tym: a) budowa nawierzchni bitumicznej ograniczonej krawężnikami o szerokości 7 m – ok. 825 m, na odcinku od projektowanego skrzyżowania z ul. 11 Listopada (droga wojewódzka nr 659) do istniejącego skrzyżowania z ul. Brańską (droga krajowa nr 66) b) budowa skrzyżowania projektowanej drogi gminnej z istniejącą drogą wojewódzką nr 659 c) budowa chodnika szerokości 2 m oraz zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej – na odcinku ok. 816 m. d) budowa dwukierunkowej ścieżki rowerowej o szerokości 2m i nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego - ok. 806m e) budowa dojazdów technologicznych o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych do urządzeń podczyszczających kanalizacji deszczowej – 2 szt. f) budowa przepustu w km 0+405,00 projektowanej drogi o przekroju łukowo- kołowym – 20 m. g) budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC -U ø315 – ok. 796 m, przykanaliki z rur PVC-U ø200 – ok. 270 m. h) budowa wylotów kanalizacji do rowu melioracyjnego – 2 kpl. i) rozbiórka istniejącej kanalizacji deszczowej – ok. 345 m j) budowa kablowej sieci oświetlenia ulicznego – ok. 875 m (25 słupów z oprawami oświetleniowymi). k) budowa kanału technologicznego - ok. 807 m. l) usunięcie kolizji sieci energetycznych niskiego oraz średniego napięcia – 1 kpl. m) przebudowa studni kanalizacji deszczowej oraz przykanalików – 2 kpl. II. Odcinek od ul. C.K. Norwida do ul. bł. ks. Antoniego Beszty Borowskiego (km roboczy od 0+000 do km 0+857,89) wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej, w tym: a) budowa nawierzchni bitumicznej ograniczonej krawężnikami o szerokości 6,5 m – ok. 733 m, na odcinku od projektowanego skrzyżowania z ul. C.K. Norwida (droga gminna) do istniejącej ul. bł. ks. Antoniego Beszty - Borowskiego (droga gminna) b) budowa skrzyżowań projektowanej drogi gminnej z istniejącą publiczną drogą: - gminną - ul. C.K. Norwida - km 0+000 proj. trasy - powiatową - ul. Jana Pawła II - km 0+111.96 proj. trasy - gminną - ul. Jana III Sobieskiego - km 0+513,60 proj. trasy - gminną - ul. Jana III Sobieskiego- km 0+651,90 proj. trasy c) budowa chodnika o szerokości 2 m oraz zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej - na odcinku ok. 830 m. d) budowa dwukierunkowej ścieżki rowerowej o szerokości 2m i nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego ok. - 830m e) budowa przepustu pod koroną projektowanej drogi gminnej w km 0+094,00 oraz pod koroną istniejącej drogi powiatowej (ul. Jana Pawła II, w km lokalnym 0+111,84) – ok. 40,6 m f) budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC ø315 – 530 m, PVC ø400 – 127,5 m, PVC ø500 – 37,5 m, przykanaliki z rur PVC-U ø200 – 282 m g) budowa wylotów kanalizacji do rowu melioracyjnego – 2 kpl. h) budowa kablowej sieci oświetlenia ulicznego – ok. 888 m (24 słupy z oprawami oświetleniowymi) i) budowa kanału technologicznego – ok. 837 m j) usunięcie kolizji sieci energetycznych niskiego oraz średniego napięcia – 1 kpl. k) przebudowa odcinka drogi powiatowej (ul. Jana Pawła II) w celu dostosowania przebiegu w planie oraz profilu do geometrii projektowanego skrzyżowania – 1 kpl. l) przebudowa istniejącej ulicy bł. ks. Beszty-Borowskiego na połączeniu z odcinkiem projektowanym poprzez zawężenie jezdni z istniejącej szer. 7 m do projektowanej 6,5 m – 1 kpl. m) przebudowa zatoki parkingowej przy istniejącej jezdni ulicy ks. Beszty-Borowskiego w celu wykonania zjazdów indywidualnych – 1 kpl. n) przebudowa chodnika przy istniejących miejscach postojowych do szer. 2 m i nawierzchni z betonowej kostki brukowej – ok. 117 m. 3) ZADANIE 3 – pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Rozbudowa drogi nr 107390B ul. Mleczna w Bielsku Podlaskim”: a) budowa nawierzchni jezdni szer. 6 m z betonu asfaltowego - 1590,0 m2 b) budowa zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej o szer. zmiennej od 3,0m do 3,5m – 160,1 m2 c) budowa chodnika z betonowej kostki brukowej po prawej stronie jezdni o szer. 2,0 m - ok. 424,0 m2 d) zieleniec obustronny o zmiennej szerokości do 3,0 m - 750,9 m2 e) budowa kanalizacji deszczowej z rur betonowych WIPRO ø 800 – 195,4 m, przykanaliki z rur betonowych WIPRO ø200 – 49,4 m f) przebudowę sieci wodociągowej z rur PVC-U ø110 - 145,4 m, rury PE ø40 - 16,5 m, rury PE ø 32- 58,6 m g) przebudowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC klasy S „lite” ø200 - 70,0 m, z rur PVC klasy S „lite” ø 160- 37,6 m h) drenaż francuski z rury drenarskiej karbowanej z PVC z warstwą włókna syntetycznego- ø 126 – 323,0 m. 4. Szczegółowy opis robót zawarty jest na stronie internetowej Zamawiającego: 1) ZADANIE 1 – postępowanie nr Izp.271.38.2020 http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_s/zamowienie-nr-izp-271-38-2020-z-dnia-2020-10-15-przetarg-nieograniczony-pn-rozbudowa-drogi-nr-107371-ul-wyszynskiego-na-odcinku-od-ul-11-listopada-do-ul-wojska-polskiego-w-bielsku-podlaskim.html 2) ZADANIE 2 – postępowanie nr Izp.271.41.2020 http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_s/zamowienie-nr-izp-271-41-2020-z-dnia-2020-10-29-przetarg-nieograniczony-pn-budowa-nowych-drog-publicznych-na-odcinkach-od-ul-11-listopada-do-ul-branskiej-oraz-od-ul-c-k-norwida-do-ul-bl-ks-a-beszty-borowskiego.html 3) ZADANIE 3 – postępowanie nr Izp.271.43.2020 http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_s/zamowienie-nr-izp-271-43-2020-z-dnia-2020-10-30-przetarg-nieograniczony-pn-rozbudowa-drogi-nr-107390b-ul-mleczna-w-bielsku-podlaskim-.html 5. Do zadań nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) Obowiązki Wykonawcy obejmować będą w szczególności: a) analiza merytoryczna dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych, b) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania, c) przekazanie wraz z Zamawiającym placu budowy dla wykonawcy robót budowlanych, d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, e) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze stanowisko i opinię nadzoru autorskiego, f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz niedopuszczonych do stosowania, g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych, h) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej, i) w trakcie realizacji inwestycji sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo-finansowych pod względem technologiczno-organizacyjnym oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego, j) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego, k) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowaniu, oraz uczestniczenie i nadzór nad próbami i badaniami sieci, instalacji, urządzeń i systemów, łącznie z rozruchem i przekazaniem do eksploatacji, l) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych, m) dokonywanie odbiorów części robót, n) sporządzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur przejściowych przez wykonawcę robót budowlanych, o) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją projektową i wymaganiami Zamawiającego, p) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi, q) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, a także przed każdym zgłoszeniem obiekt lub jego części do użytkowania, r) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, s) dokonywanie i sprawdzanie rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, w tym przedstawienie skutków finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania jego zgody na ich wprowadzenie, t) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem, u) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającego v) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania, w) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, 2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z zawartej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania, 3) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego przedmiotu umowy na kwotę co najmniej złożonej oferty i zapewnienia jego kontynuacji przez okres obowiązywania umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się kontrolować roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZADANIE 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Rozbudowa drogi nr 107390B ul. Mleczna w Bielsku Podlaskim”
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo – Budowlane Adam Klinicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 28B/13
Kod pocztowy: 15-025
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11070.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22386.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim.
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1741B od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1740B do skrzyżowania z drogą gminną do miejscowości Bystre łącznie z przebudową mostu
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 na terenie MOSiR w Bielsku Podlaskim wraz z budową kortu tenisowego z trybunami i boiska do siatkówki
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.