To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Budowa i przebudowa obiektów sportowo -rekreacyjnych spółki Jarocin Sport w Jarocinie - lodowisko, budynek socjalny, basen do nauki pływania - zadanie inwestycyjne nr 1. Instalacja teletechniczna - etap 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 600057-N-2020
Numer ogłoszenia: 540211945-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 627 473 104
faks: 627 472 974
e-mail: sekretariat@hoteljarocin.pl
www: http://www.jarocinsport.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa i przebudowa obiektów sportowo -rekreacyjnych spółki Jarocin Sport w Jarocinie - lodowisko, budynek socjalny, basen do nauki pływania - zadanie inwestycyjne nr 1. Instalacja teletechniczna - etap 2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): JS/ZP/3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku lodowiska oraz budynku socjalnym realizowanych w ramach inwestycji pn.: „Budowa i przebudowa obiektów sportowo - rekreacyjnych spółki Jarocin Sport w Jarocinie – lodowisko, budynek socjalny, basen do nauki pływania – zadanie inwestycyjne nr 1.” Zakres robót w szczególności obejmuje montaż urządzeń aktywnych, konfiguracja oraz uruchomienie: 5.1.1. Sieci strukturalnej: - montaż, konfiguracja i uruchomienie 3 przełącznik sieciowych stack - montaż, konfiguracja i uruchomienie sieci Wi-Fi wraz z niezbędymi urządzeniami - wykonanie połączeń krosowych w szafach rack zgodnie ze standardem R&M w celu uzyskania certyfikacji sieci. 5.1.2. Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta, - montaż, dostawa i uruchomienie serwera ESOK, - rozszerzenie licencji systemu ESOK - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem dwóch stanowisk kasowych - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem dwóch stanowisk kasowo-barowych (POS) - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem czterech bramek obrotowych wyposażonych w czytniki RFID - dostawa i montaż modułu zwalniania bramek z poziomu programu - integracja bramek z system sygnalizacji pożaru - montaż barierek wygrodzeniowych - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem automatu wydającego paski - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem automatu rozliczeniowego - automatu odbierającego paski 5.1.3. Systemu Sygnalizacji Pożarowej, - montaż, konfiguracja i uruchomienie centrali sygnalizacji pożaru wraz z panelem wyniesionym min 10 pętlowej - montaż i konfiguracja 250 czujników dymu - montaż 86 wskaźników zadziałania - montaż i konfiguracja 44 przycisków ROP - montaż, konfiguracja i uruchomienie 56 modułów sterowania i monitorowania klap dymowych - montaż i uruchomienie 33 sygnalizatorów 5.1.4. Systemu Audio-Wideo dla dzielonej sali konferencyjne . - montaż i podłączenie 3 ekranów z triggerem - montaż, podłączenie i konfiguracja 3 projektorów FullHD - montaż i konfiguracja wzmacniaczy, matrycy audio, systemu sterowania - montaż i podłączenie 22 głośników sufitowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji wykonawczej oraz w przedmiarze robót i stanowi załącznik do przedmiotowego SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń wymienionych w przedmiarze robót. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych. 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych. 42961100-1 System kontroli dostępu. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III – V SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 5.5.1. Zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących roboty budowlane instalacyjne branży telekomunikacyjnej i teletechnicznej. 5.5.2. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące roboty budowlane, o których mowa w pkt. 5.5.1. były zatrudnione do ich realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 roku poz. 1040 z późn. zm.), w okresie, w którym dana czynność ma być wykonywana. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy 5.5.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. 5.5.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.31.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 971475.84 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „ELEKTRONIX – SYSTEM” Norbert Żurek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: P.P.H.U. Ul. Kwiatowa 20
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1180373.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1180373.53
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Wykonanie zadaszenia oraz podłoża dla agregatu prądotwórczego oraz podłączenie go do istniejącej instalacji elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.