eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinBudowa i przebudowa obiektów sportowo -rekreacyjnych spółki Jarocin Sport w Jarocinie - lodowisko, budynek socjalny, basen do nauki pływania - zadanie inwestycyjne nr 1. Instalacja teletechniczna - etap 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15

Ogłoszenie nr 510544887-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie:

Budowa i przebudowa obiektów sportowo -rekreacyjnych spółki Jarocin Sport w Jarocinie - lodowisko, budynek socjalny, basen do nauki pływania - zadanie inwestycyjne nr 1. Instalacja teletechniczna - etap 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600057-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540211945-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie, krajowy numer identyfikacyjny 25158408000000, ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 627 473 104
faks: 627 472 974
e-mail: sekretariat@hoteljarocin.pl
www: http://www.jarocinsport.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa obiektów sportowo -rekreacyjnych spółki Jarocin Sport w Jarocinie - lodowisko, budynek socjalny, basen do nauki pływania - zadanie inwestycyjne nr 1. Instalacja teletechniczna - etap 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): JS/ZP/3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku lodowiska oraz budynku socjalnym realizowanych w ramach inwestycji pn.: „Budowa i przebudowa obiektów sportowo - rekreacyjnych spółki Jarocin Sport w Jarocinie – lodowisko, budynek socjalny, basen do nauki pływania – zadanie inwestycyjne nr 1.” Zakres robót w szczególności obejmuje montaż urządzeń aktywnych, konfiguracja oraz uruchomienie: 5.1.1. Sieci strukturalnej: - montaż, konfiguracja i uruchomienie 3 przełącznik sieciowych stack - montaż, konfiguracja i uruchomienie sieci Wi-Fi wraz z niezbędymi urządzeniami - wykonanie połączeń krosowych w szafach rack zgodnie ze standardem R&M w celu uzyskania certyfikacji sieci. 5.1.2. Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta, - montaż, dostawa i uruchomienie serwera ESOK, - rozszerzenie licencji systemu ESOK - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem dwóch stanowisk kasowych - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem dwóch stanowisk kasowo-barowych (POS) - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem czterech bramek obrotowych wyposażonych w czytniki RFID - dostawa i montaż modułu zwalniania bramek z poziomu programu - integracja bramek z system sygnalizacji pożaru - montaż barierek wygrodzeniowych - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem automatu wydającego paski - montaż, konfiguracja i integracja z istniejącym systemem automatu rozliczeniowego - automatu odbierającego paski 5.1.3. Systemu Sygnalizacji Pożarowej, - montaż, konfiguracja i uruchomienie centrali sygnalizacji pożaru wraz z panelem wyniesionym min 10 pętlowej - montaż i konfiguracja 250 czujników dymu - montaż 86 wskaźników zadziałania - montaż i konfiguracja 44 przycisków ROP - montaż, konfiguracja i uruchomienie 56 modułów sterowania i monitorowania klap dymowych - montaż i uruchomienie 33 sygnalizatorów 5.1.4. Systemu Audio-Wideo dla dzielonej sali konferencyjne . - montaż i podłączenie 3 ekranów z triggerem - montaż, podłączenie i konfiguracja 3 projektorów FullHD - montaż i konfiguracja wzmacniaczy, matrycy audio, systemu sterowania - montaż i podłączenie 22 głośników sufitowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji wykonawczej oraz w przedmiarze robót i stanowi załącznik do przedmiotowego SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń wymienionych w przedmiarze robót. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych. 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych. 42961100-1 System kontroli dostępu. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III – V SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 5.5.1. Zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących roboty budowlane instalacyjne branży telekomunikacyjnej i teletechnicznej. 5.5.2. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące roboty budowlane, o których mowa w pkt. 5.5.1. były zatrudnione do ich realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 roku poz. 1040 z późn. zm.), w okresie, w którym dana czynność ma być wykonywana. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy 5.5.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. 5.5.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 971475.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „ELEKTRONIX – SYSTEM” Norbert Żurek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: P.P.H.U. Ul. Kwiatowa 20
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1180373.53

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1180373.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1180373.53
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.